اهواز - مادر شهید مدافع امنیت محمد قنبری گفت: پسرم در راه اسلام شهید شد در حالی که پنج فرزند کوچک داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لئو مسی امروز بازیکن اینتر میامی است و دیشب هم گل زیبای از روی ضربه ایستگاهی زد
هادی شکوری پیشنهاد جدی پسرش، آرشا از پرسپولیس را تایید کرد.
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی بدون رودربایستی از رانت استخدام پسرش می‌گوید که از لج دیگران فرزندش را جای خوبی استخدام می‌کند.
کرمی افزود: پدر مقتول در بازجویی های صورت گرفته به قتل پسرش اعتراف و انگیزه اش را از این کار اعتیاد او به شیشه و اذیت و آزار خانواده و تهدید آن ها با چاقو عنوان کرد.
بایدن می گوید پسرش هیچ کار اشتباه و خلافی انجام نداده و به او افتخار می‌کند.
عادل غلامی پدر نوزاد خرمشهری گفت: ساعت ۵ جلوی در خانه ایستاده بودم که زن ناشناس وارد خانه‌مان شد و ادعا کرد پسرم مهدی فرزند او است و می‌گفت که من فرزندش را ربوده‌ام و در حالی که قصد داشت پسرم را با خودش ببرد، همسرم و بستگان‌مان که در خانه بودند به کمکم آمدند و مانع ربودن فرزندم شدند که زن جوان فرزندم را رها کرد.
پدر نوزاد گفت: فرزندم ۱۰ ساعت در سردخانه بوده و چه بسا اگر زودتر عملیات احیا انجام می‌شد، او زنده می‌ماند. رضا خدایاری این را هم گفت که نیت کرده بودم نام پسرم را فرشاد بگذارم؛ نام افسر پلیسی که صدای مرا به کادر پزشکی رساند و برای نجات فرزندم تلاش زیادی کرد.
خزعلی گفت: فرزند اینجانب نه از امکانات دولت‌های دیگر و نه دولت خودمان، استفاده نکرد و مهاجرت نکرد؛ در دولت گذشته که بنده هیچ مسئولیتی نداشتم برای توسعه کار نرم افزاری که در مرکز رشد دانشگاه آن را پایه گذاری کرده بود به خارج رفت و در این دولت همان‌طور که گفته بودم برگشته است.
پدر ارلینگ هالند به فرانس فوتبال گفت که شاید او بیشتر از سه سال در سیتی نماند و سپس راهی باشگاهی دیگر شود.
آرزوی مادر مهدی طارمی برای فرزندش قبل از شروع جام جهانی، گلزنی او به انگلیس و آمریکاست.
مارکو فاجولی، پدر نیکولو فاجولی، ستاره جوان یوونتوس، فاش کرد که در زمان مشکل قلبی این بازیکن، کریس رونالدو با صحبت‌هایش به او دلگرمی داده است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سرگذشت دختر فراری!/ اغفال دختران با پول و خانه و ماشین/ همسرکشی هولناک در بوشهر/ پدر بعد از دستگیری پسرش تسلیم شد/ ۵ سال حبس و پرداخت دیه به خاطر قتل فرزند/ شکایت ۸ زن از عامل آزار و اذیت جنسی در پارک مهرگان/ همسرم قصد داشت عکس عروسیمان را آتش بزند!/ آدم ربایی و سرقت به خاطر اجرای شرط پدرزن
اکبر در بازجویی اولیه به قتل پسرش اعتراف کرد و گفت: چند سالی بود که وحید به مواد مخدر اعتیاد پیدا کرده بود و سر این موضوع و خرج تهیه مواد با هم درگیر شدیم. اگر ما خانه نبودیم وحید وسایل خانه را می‌فروخت تا مواد تهیه کند. روز حادثه دوباره سر پول مواد با هم درگیر شدیم و من از شدت عصبانیت با قیچی که در دستم بود چند ضربه به او زدم.
عضو ارشد حزب موتلفه اسلامی در پاسخ به این سوال که پسر شما جذب سازمان منافقین شد آیا وی هم درگیر همین مسائل شد ‌و برخوردی که با بقیه افراد جامعه در اینگونه موارد صورت می گیرد با وی صورت گرفته است گفت: پسر من وضعیت خاصی داشت. بیچاره مورد حمله منافقین قرار گرفت و در دام آنها افتاد، بعد خودش متوجه شد و وضعی پیش آمد که فهمید گرفتار شده است و خودش را اصلاح کرد.
پدر خلیل دردمند با بیان این که فرزندش عصر روز گذشته آزاد شده است، گفت: شب گذشته پسرم پس از آزادی با ما تماس گرفت و حال او خوب است و در صحت و سلامت به سر می‌برد.
محمدهادی مرادی به شرح ماجرا پرداخت و توضیح داد: معلم جغرافیا پس از نیم ساعت توضیح در رابطه با این درس با دانش‌آموزان شروع به شوخی و گفتگو کرده چراکه دانش‌آموزان کتاب نداشتند. در همین حین تلفن همراه یکی از دانش‌آموزان زنگ خورده، معلم گفته که نباید تلفن به مدرسه بیاورید و آن دانش‌آموز گفته تلفنم ساده است و گفتند تلفن‌های همراه اندروید نیاورید. پس از آن فرزند من گفته که پس می‌توانیم تلفن‌های همراه IOS با خود بیاوریم؟ معلم گفته بیا و توضیح بده IOS چیست. و آن معلم، وقتی فرزندم می‌خواسته توضیح بدهد با مشت به سروگردن او می‌زند، در حدی که فرزندم بی‌هوش می‌شود، اما معلم اقدامی نمی‌کند و دانش‌آموزان با اورژانس تماس می‌گیرند.
معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور گفت: پسر من به هیچ‌وجه قصد مهاجرت نداشته و به زودی باز می‌گردد و به هیچ وجه سفر او در ارتباط به فیلترشکن و «وی‌پی‌ان» نبوده است.
انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور گزارش‌ها درباره حضور فرزندش در خارج از کشور را تائید کرد.
پدر بوكسور جوانى كه در اردوى تيم ملى جان خود را از دست داد، فدراسيون بوكس را مقصر اين اتفاق مى داند.
گلزن ایران مقابل برزیل می‌گوید به خاطر علاقه قلبی اش به داماش، دوست داشت با پیراهن این تیم از فوتبال خداحافظی کند.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، مدعی شد پسرش داویده قطعا روزی تبدیل به سرمربی در دنیای فوتبال خواهد شد.
ساعت یک بامداد دوشنبه ۱۷ مرداد در حالی که محمود‌رضا جعفرآقایی ۳۳ ساله وکیل دادگستری با همسر و پسر ۵ ساله‌اش مقابل منزلش در شاهرود ایستاده بود از سوی فردی ناشناس با شلیک گلوله مجروح شد و وقتی او را به بیمارستان منتقل کردند پس از ۴ ساعت در بیمارستان جان باخت.
رهایی پسر ۵ ساله از چنگ آدم ربایان
همدستی پدرزن و داماد برای سرقت از خانه‌های کرج

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ