مسابقات آبهای آرام قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان و پاراکانو آسیا با صید 2 مدال طلا و 2 مدال نقره دیگر برای قایقرانان ایران در نوبت صبح روز سوم در سمرقند ازبکستان دنبال شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هدیه خیرآبادی در مسابقات آب‌های آرام قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان جهان در آرونزو ایتالیا مدال برنز کانوی یکنفره ۵٠٠٠ متر را کسب کرد.
در ادامه مسابقات آبهای آرام قهرمانی زیر 23 سال و جوانان جهان در آرونزو ایتالیا هدیه خیرآبادی مدال برنز کانوی یک نفره ۵٠٠٠ متر را کسب کرد.
در ادامه مسابقات آب‌های آرام قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان جهان در آرونزو ایتالیا، الناز شفیعیان در کایاک ۲۰۰ متر پنجم و هدیه خیرآبادی در کانوی ۱۰۰۰ متر چهارم شدند.
در ادامه مسابقات آبهای آرام قهرمانی زیر 23 سال و جوانان جهان در آرونزو ایتالیا ملی‌پوشان ایران در دور نیمه‌نهایی 2 ماده به مصاف رقیبان رفتند.
تیم ایران با پنج ملی‌پوش در مسابقات قایقرانی آب‌های آرام قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان جهان در ایتالیا شرکت می‌کند.
تیم ایران با پنج ملی‌پوش در مسابقات قایقرانی آبهای آرام قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان جهان در ایتالیا شرکت می‌کند.
ملی‌پوشان قایقرانی ایران با کسب ۳۳ مدال به کار خود در مسابقات آب‌های آرام قهرمانی زیر ۲۳ سال، جوانان و پاراکانو آسیا پایان دادند.
در روز پایانی مسابقات آبهای آرام قهرمانی زیر 23 سال و جوانان و پاراکانو آسیا ملی‌پوشان ایران 3 مدال طلا و یک نقره کسب کردند.
در ادامه مسابقات آب‌های آرام قهرمانی زیر 23 سال و جوانان و پاراکانو آسیا در نوبت بعدازظهر روز چهارم قایقرانان ایران سه مدال طلا و یک نقره کسب کردند و جمع مدال‌های ایران به 12 طلا، 14 نقره و چهار برنز رسید.
در آغاز مسابقات آب‌های آرام قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان و پاراکانو آسیا در سمرقند ازبکستان ملی‌پوشان نمایندگان ایران با کسب چهار مدال طلا و نقره شروع طوفانی داشتند.
با برگزای رقابت‌های نوبت عصر روز سوم مسابقات آبهای آرام قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان و پاراکانو آسیا ملی‌پوشان ایران موفق به کسب ۲ مدال طلا و صعود به فینال در ۳ ماده شدند.
مسابقات قایقرانی آبهای آرام قهرمانی زیر ۲۳ سال، جوانان و پاراکانو آسیا با صید ۲ مدال طلا و ۲ مدال نقره دیگر برای قایقرانان ایران دنبال شد.
با برگزای رقابت‌های نوبت بعدازظهر روز دوم مسابقات آبهای آرام قهرمانی زیر 23 سال و جوانان و پاراکانو آسیا ملی‌پوشان ایران 4 مدال دیگر کسب کردند
دومین روز از رقابت های قهرمانی قایقرانی آبهای آرام آسیا در رده سنی زیر ۲۳ سال و جوانان و پاراکانو با کسب چهار مدال دیگر برای نمایندگان ایران آغاز شد.
با کسب ۲ طلا و ۱ برنز دیگر جمع مدال‌های ایران در پایان روز نخست مسابقات آبهای آرام قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان و پاراکانو آسیا به ۷ مدال رسید.
با کسب 2 طلا و یک برنز دیگر جمع مدال‌های ایران در پایان روز نخست مسابقات آبهای آرام قهرمانی زیر 23 سال و جوانان و پاراکانو آسیا به 7 مدال رسید.
در آغاز مسابقات آبهای آرام قهرمانی زیر 23 سال و جوانان و پاراکانو آسیا، تیم ایران صاحب 4مدال شد.
در آغاز مسابقات آب‌های آرام قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان و پاراکانو آسیا در ملی‌پوشان ایران با کسب چهار مدال شروع پرقدرتی داشتند.
در آخرین روز از مسابقات قایقرانی آب‌های آرام زیر ۲۳ سال و جوانان قهرمانی جهان در مجارستان، نماینده کانو ایران موفق به کسب مدال طلا شد.
محمدنبی رضایی در مسابقه کانوی یکنفره ۵۰۰۰ متر مسابقات آبهای آرام قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان جهان صاحب مدال با ارزش طلا شد.
محمدنبی رضایی در نیمه‌نهایی کانوی یکنفره ۵۰۰ متر مسابقات آبهای آرام قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان جهان دوم شد و به فینال A صعود کرد.
محمدنبی رضایی در هزارمتر کانو و الناز شفیعیان در کایاک یکنفره ۲۰۰ متر در رده پنجم و ششم مسابقات آبهای آرام قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان قرار گرفتند.
دو قایقران ایران به مرحله فینال اصلی مسابقات آبهای آرام قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان جهان راه یافتند.
تیم قایقرانی آب‌های آرام ایران به منظور حضور در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان جهان بامداد امروز عازم مجارستان شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ