مدیرکل دفتر صنایع خودرویی وزارت صمت اظهار کرد: با افزایش تیراژ تولید و تسریع در عرضه محصولات ایران خودرو، شاهد آرامش و تعدیل قیمت در بازار خواهیم بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران گفت: با نصب عرشه سکوهای A۲۰ و A۲۱ میدان ابوذر در نیمه دوم سال جاری، تولید نفت این شرکت حدود ۱۰ هزار بشکه در روز افزایش خواهد یافت.
یک مقام روس گفت: علی‌رغم عرضه گسترده نفت از سوی کشورهای خاورمیانه، اما جهان طی سال‌های آینده با کمبود نفت مواجه خواهد شد.
از افزایش تولید تا توقف تولید خودروهای ناایمن و افزایش عرضه خودرو
با توجه به تداوم افزایش تولید گروه صنعتی ایران‌خودرو، در هفته آینده نیز ۲۵ هزار دستگاه خودرو آماده عرضه به مشتریان خواهد شد.
اهواز- مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر خوزستان گفت: نیشکر گیاه دارویی است که علاوه بر شکر نیز محصولات جانبی دیگر از آن تولید و به بازار عرضه می‌شود.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این که با بهبود مشخصات و کیفیت محصولات در مسیر افزایش رضایتمندی مشتریان گام برمی داریم، اعلام کرد: به زودی محصول جدید تارای سال که طبق نظرات مشتریان بهبود یافته از طریق بورس کالا عرضه خواهد شد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از افزایش عرضه گوشت قرمز گرم از محل تولید داخل و واردات خبر داد.
معاون مقابله با عرضه و امور بین الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: افزایش قیمت تریاک به دلیل کاهش تولید افغانستان است.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو تولید باثبات، در تیراژ بالا و به صورت کامل را سه شاخص اصلی تولید در سال ۱۴۰۱ دانست و اعلام کرد: به دنبال افزایش تیراژ هستیم و با کمک تمامی همکاران در زنجیره تامین و تولید، با تولید بیش از ۲۰۰ هزار دستگاه خودرو، زمستان بی‌سابقه‌ای را در تاریخ ایران خودرو رقم می‌زنیم.
در آیین گرامیداشت هفته پژوهش که با حضور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران و نماینده تعدادی از شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار شد، ۱۷ تفاهم‌نامه و قرارداد پژوهشی با شرکت‌های دانش‌بنیان به امضا رسید.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو از افزایش ۱۴۵ هزار دستگاهی خودرو کامل قابل عرضه به مشتریان در ۹ ماهه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: با ایجاد شرایط پایدار در تولید، به طور روزانه بیش از ۲۵۰۰ دستگاه خودرو تولید می‌شود.
مانده تعهدات به مشتریان از شاخص‌های مهم ارزیابی عملکرد خودروسازان به شمار می‌رود که گروه صنعتی ایران‌خودرو با حذف خودروهای ناقص و افزایش تولید و عرضه توانسته با اصلاح رویکرد آینده فروشی، مانده تعهدات خود به مشتریان نسبت به تولید کامل را از ۹۴ درصد سال گذشته به ۵۵ درصد کاهش دهد.
مانده تعهدات به مشتریان از شاخص‌های مهم ارزیابی عملکرد خودروسازان به شمار می‌رود که گروه صنعتی ایران‌خودرو با حذف خودروهای ناقص و افزایش تولید و عرضه توانسته با اصلاح رویکرد آینده فروشی، مانده تعهدات خود به مشتریان نسبت به تولید کامل را از ۹۴ درصد سال گذشته به ۵۵ درصد کاهش دهد.
با توقف تولید خودرو ناقص و عرضه خودرو به صورت عبور مستقیم از خط تولید به دست مشتریان، گردش مالی و نقدینگی در گروه صنعتی ایران‌خودرو با فروش خودروهای کامل تقویت شده و آمارها بیانگر افزایش تولید در این گروه صنعتی است.
گروه صنعتی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: عرضه خودروهای تارا و پژو۲۰۷ در بورس کالا زمانی صورت خواهد گرفت که تولید و عرضه این محصولات افزایش یابد.
قائم مقام توسعه و تولید ایران خودرو، توسعه همکاری میان دو خودروساز بزرگ کشور را سبب هم افزایی در خدمات رسانی بهتر به مشتریان و کاهش قیمت تمام شده تولید و عرضه محصولات مترقی دانست.
دو شرکت ریوین و مرسدس با هدف عرضه زودتر ون‌های الکتریکی نسل جدید وارد شراکت جدیدی شده‌اند تا به سرعت تولید خود را افزایش دهند.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی حذف خودرو ناقص از فرآیند تولید ایران‌خودرو را اقدام مدیریتی بسیار مناسب و بجایی برشمرد و گفت: علاوه بر خالی شدن پارکینگ‌ها، تحویل خودروها رضایتمندی مشتریان را به دنبال داشته و سبب ایجاد روند کاهشی قیمت بازار با افزایش عرضه شده است.
مدیر عملیات فروش محصولات ایران خودرو، از افزایش برنامه‌های فروش محصول هایما مطابق با افزایش ظرفیت تولید این محصول در سایت خراسان خبر داد.
مدیرعامل شرکت طراحی مهندسی و تامین قطعات ایران خودرو (ساپکو) گفت: قیمت دستوری موجب شده تا ایران‌خودرو برای تولید هر دستگاه خودرو ٢٠۶ تیپ دو دست کم ۴۵ میلیون تومان زیان متحمل شود، این در حالی است که اگر اجازه می‌دادند این خودرو را با قیمت تمام شده واقعی عرضه کنیم این امر باعث افزایش تولید، عرضه و کاهش قیمت این خودرو در بازار شده و نه خودروساز و نه مشتری ضرر نمی‌کردند.
دیه و حبس مجازات قاتل مواد فروش
بازداشت سارقان 3 میلیاردی شرکت خصوصی
استاندار تهران اعلام کرد: ۱۵ نفر در فیروزکوه، ۲۲ نفر در امامزاده داوود (ع)، یک نفر دماوند، یک نفر در شمیرانات و چهار نفر در پردیس یعنی در مجموع ۴۳ نفر در استان تهران بر اثر سیل جان خود را از دست دادند.
با توجه به سرعت بخشی به فرآیند تولید و عرضه خودرو و همچنین واردات خودرو در یکی دو ماه آینده، پیش بینی می‌شود در نیم سال دوم شاهد تعادل نسبی در سمت عرضه و تقاضای خودرو باشیم؛ اتفاقی که یکی از نتایج مثبت آن تعدیل قیمت‌ها و حذف دلالی از بازار خودرو خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ