عقیل اعتمادی بلافاصله پس از پایان دوران بازی، حضور در جرگه مربیان را تجربه خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جدیدترین شماره فصلنامه «رشد آموزش ریاضی» در مطلبی اهمیت آموزش معلمان و تغییر رویکرد و همسو شدن‌ آن‌ها با برنامه‌های جدید آموزشی را شرح می‌دهد.
خوانمی، جدیدترین خرید فوتبال اسپانیاست که از رئال بتیس به الریاض پیوست.
وزیر خارجه مصر به موضع‌گیری درباره سوریه پرداخت و خواستار حل و فصل بحران این کشور شد.
سفیر آمریکا در بغداد که در امور ریز و درشت عراق دخالت می‌کند در مصاحبه‌ای به سفر السودانی نخست وزیر عراق به واشنگتن پرداخت.
سخنگوی وزارت خارجه قطر با اشاره به نقش این کشور در تسهیل مذاکرات میان ایران و آمریکا، گفت: قطر بر ضرورت حل اختلافات از راه مسالمت آمیز تاکید دارد.
نشست شورای وزارتی امنیت ملی عراق به ریاست السودانی برگزار شد و در آن گزارش مفصلی از سفر هیئت عراقی به واشنگتن، ارائه شد.
سئول به موضع گیری درباره اموال بلوکه شده ایران در کره جنوبی پرداخت و درباره حل موضوع به شکل روان ابراز امیدواری کرد.
ده‌مرده‌ئی تصریح کرد: این درمان با بکارگیری محصول تولید یک شرکت ایرانی متعلق به بنیاد برکت محقق می‌شود و در دو مرحله جراحی دو روزه؛ در گام نخست پوست بیمار برداشته می‌شود و در روز بعد با انجام کار تجزیه، پوست جدید به بیمار تزریق می‌شود.
مدیر عامل شرکت آرامکو عربستان به موضع‌گیری درباره روند امور در میدان گازی آرش پرداخت.
جدیدترین عضو کادر فنی نساجی تجربه سه دوره حضور در این تیم را دارد.
جواد مهرگان، مدرس و مربی ایرانی دوباره به لیگ کویت بازگشت.
ساکت الهامی در هفته دهم دربی کرمان را با جدیدترین مربی خارجی لیگ برتر برگزار می‌کند.
ارسون یانال، جدیدترین نامی است که این بار از سوی رسانه‌های ترک به عنوان گزینه سرمربیگری استقلال معرفی شده است.
ایگور تودور، مربی مارسی، بعد از شکست تیمش به جای حضور در نشست خبری به یک رستوران ژاپنی رفت و همین مساله، واکنش زیادی را در شبکه‌های اجتماعی به دنبال داشت.
صفحات هوادارای و خبرنگاران نزدیک به باشگاه الهلال، به شدت از عملکرد این تیم انتقاد کردند.
گفته می شود فدراسیون فوتبال آمریکا جسی مارش، سرمربی سابق لیدز و لایپزیش، را به عنوان جدی‌ترین گزینه هدایت تیم ملی این کشور در نظر دارد.
ماجرای خبر تعرض یکی از مربیان تیم‌های پایه فوتبال در مشهد هر روز وارد ابعاد جدیدتری می‌شود.
مربی اصلی ناهید کیانی، بعد از رقابت‌های مکزیک قید تیم ملی را زده و عنوان کرده می‌خواهد به آمریکا برود. این یکی زنگ خطر جدی‌تری است که به نظر می‌رسد بی‌ارتباط با تصمیمات اخیر و جدیدی که ناهید کیانی گرفته نباشد. در واقع با رفتاری که فدراسیون تکواندو با ناهید کیانی داشته به نظر می‌رسد این تکواندوکای سرشناس هم رفته رفته به فکر مهاجرت از ایران باشد
مربی مشهور باشگاه آیندهوون امروز تایید کرد که کودی گاکپو، پدیده هلند در جام جهانی، احتمالا در زمستان این باشگاه را ترک خواهد کرد. یونایتد جدی‌ترین باشگاه خواهان او است.
قرار است یک مربی پرتغالی به کادرفنی ملوان اضافه شود تا به عنوان دستیار در کنار مازیار زارع مشغول فعالیت شود.
رئیس سازمان گذرگاههای مرزی عراق به مجموع زائران اربعین امام حسین(ع) که تا روز گذشته وارد این کشور شده و زائرانی که عراق را ترک کرده اند، اشاره کرد.
عنوان شده که با توجه به اهمیت «ایرانیزه» شدن نیمکت تیم‌های ملی و البته با توجه به حضور دو رقیب ژئوپلیتیکی در گروه جام جهانی، نگاه سیاست‌مداران ایرانی نه کارلوس کی‌روش بلکه متوجه مربی ایرانی است. اینجاست که برای چندمین بار دوباره اسم علی دایی، اسطوره فوتبال ایران، به میان آمده و از او به‌عنوان جدی‌ترین گزینه نیمکت تیم ملی در جام جهانی یاد می‌شود.
بهروز محبی نجم‌آبادی نماینده مردم سبزوار در خانه ملت با انتقاد از برخی سیاست‌های دولت سیزدهم گفت: دولت آقای رییسی باید اقدامات جدی‌تری در راستای بهبود شرایط معیشتی مردم داشته باشد و کمک های دولتی به ویژه در بین اقشار آسیب‌پذیر باید بیشتر شود.
آکو کریمی فصل آینده روی نیمکت دومین تیم پر افتخار لیگ اسلوونی خواهد نشست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ