ایگور تودور، مربی مارسی، بعد از شکست تیمش به جای حضور در نشست خبری به یک رستوران ژاپنی رفت و همین مساله، واکنش زیادی را در شبکه‌های اجتماعی به دنبال داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جدیدترین شماره فصلنامه «رشد آموزش ریاضی» در مطلبی اهمیت آموزش معلمان و تغییر رویکرد و همسو شدن‌ آن‌ها با برنامه‌های جدید آموزشی را شرح می‌دهد.
خوانمی، جدیدترین خرید فوتبال اسپانیاست که از رئال بتیس به الریاض پیوست.
وزیر خارجه مصر به موضع‌گیری درباره سوریه پرداخت و خواستار حل و فصل بحران این کشور شد.
صادق ضیاییان درباره برخی اخبار منتشر شده مبنی بر شدیدترین بارش‌های قرن در فضای مجازی اظهار کرد: این‌ها اخبار غلط و شایعه‌پراکنی است و باران‌های سیل‌آسا و شدیدی که بتوان به آن‌ها گفت شدیدترین بارش‌های قرن پیش‌بینی نمی‌شود.
پیوستن ۱۰ هزار نظامی ذخیره دیگر در ارتش رژیم صهیونیستی به صفوف مخالفان و نگرانی فرماندهان ارتش این رژیم نسبت به نابودی توان نظامی ارتش، از جدیدترین تحولات مربوط به بحران در اراضی اشغالی است.
مدیرکل مدیریت بحران اصفهان گفت: حوالی ساعت ۱۶ امروز در برج خنک‌کنندۀ نیروگاه برق اصفهان آتش‌سوزی رخ داد و این واحد نیروگاه از مدار خارج شد. با تلاش ۳۰ گروه آتش‌نشانی پس از مدتی آتش اطفا شد و حادثه مصدوم یا فوتی نداشت.
امارات اعلام کرد که این کشور از راهکار سیاسی برای حل بحران یمن استقبال و حمایت می کند.
در جدیدترین نظرسنجی از جامعه صهیونیستی، وضعیت کابینه نتانیاهو پس از گذشت ۱۰۰ روز از آغاز به کار آن، بررسی شده است.
پس از لغو برگزاری رقابتهای کشتی قهرمانی آسیا در هندوستان، رقابت برای کسب میزبانی این مسابقات بین کشورهای قزاقستان و بحرین وارد مرحله جدی‌تری شده است.
روزنامه رسالت نوشت: در صورت عدم تأمین نقدینگی شرکت‌های داروسازی، کمبود دارو در ماه‌های بهمن و اسفند شکل جدی‌تری به خود می‌گیرد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور جدیدترین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی را تشریح کرد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور جدیدترین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی را تشریح کرد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور از بارش باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی خبر داد و جدیدترین وضعیت ترافیکی راه‌ها را گزارش کرد.
بدر البوسعیدی وزیر خارجه عمان تلفنی با همتای اوکراینی خود دیمترو کولبا گفتگو کرد.
سفیر آمریکا در منامه از خرید جنگنده های اف ۱۶ از سوی بحرین خبر داد؛ اما به شمار آنها اشاره‌ای نکرد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور از بارش برف و باران در محورهای ۵ استان خبر داد.
اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش بی‌نظمی است. اگر وجود بی‌نظمی یا بحران پذیرفته نشود، هر گونه اعتراض نیز به رسمیت شناخته نخواهد شد. بنابراین، گام اول در مسیر آغاز هر گونه انجام اصلاحات در کشور این است که مسئولان بپذیرند جامعه ایرانی، در ابعاد مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی با ضعف‌ها و مشکلاتی مواجه است
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور جدیدترین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی را منتشر کرد.
مطابق جدیدترین نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی از بعدازظهر امروز در برخی مناطق استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، زنجان، گیلان، مازندران و گلستان بارش باران، وزش باد شدید موقتی و گاهی رعدوبرق آغاز می‌شود.
نشست وزرای خارجه گروه تماس عربی درخصوص بحران روسیه و اوکراین در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل برگزار شد.
این درگیری‌ها جدیدترین خشونت‌هایی هستند که عراق در بحران سیاسی به وجود آمده میان طرفداران جریان صدر به رهبری مقتدی صدر و گروه‌های وابسته به چارچوب همانگی شیعیان عراق شاهد آنها است.
نتایج جدیدترین نظرسنجی در آمریکا نشان می دهد که سیاهان این کشور، نژادپرستی را یک چالش و بحران فزاینده می دانند.
رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: هرگونه تغییرات جوی تنها از طریق تارنمای سازمان هواشناسی (IRIMO.IR) و پیامک‌های ارسالی از شماره‌های معتبر سازمان هواشناسی کشور، رسانه ملی و خبرگزاری‌های معتبر اعلام خواهد شد.
رئیس ائتلاف فتح عراق با نماینده سازمان ملل در این کشور درباره جدیدترین تحولات سیاسی بغداد رایزنی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ