جواد مهرگان، مدرس و مربی ایرانی دوباره به لیگ کویت بازگشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منهارت پرفورمنس تیونر بسیار مطرح آلمانی که ارتباطات نزدیکی با ب ام و دارد، در یکی از جدیدترین پروژه‌های خود سراغ ب ام و ئی ۳۰ ام رفته تا یک هیولای جدید را معرفی کند. این پروژه " ۳.۵ توربو ام اچ ۳ " نام دارد.
جدیدترین گوشی سامسونگ به نمایشگر ۶.۵ اینچی سوپرامولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز مجهز شده است که در بالای آن یک برش قطره‌ای برای میزبانی دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی به‌چشم می‌خورد. نمایشگر گلکسی اف ۳۴ توسط شیشه گوریلا گلس ۵ محافظت می‌شود و با پشتیبانی از فناوری Vision Booster، حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
امیرمحمد گلزاده جدید ترین پدیده والیبال ایران در پست قطر پاسور به دنیا معرفی شد.
علی شجاعی جدیدترین بازیکنی است که خود را به پاکو خمس معرفی کرده است.
شرکت ایسکرا اتوالکتریک ایران از شرکت های زیر مجموعه کروز با هدف معرفی جدیدترین محصولات خود در نمایشگاه قطعات اصفهان حضور یافت.
شرکت ایسکرا اتوالکتریک ایران از شرکت های زیر مجموعه کروز با هدف معرفی جدیدترین محصولات خود در نمایشگاه قطعات اصفهان حضور یافت.
ارسون یانال، جدیدترین نامی است که این بار از سوی رسانه‌های ترک به عنوان گزینه سرمربیگری استقلال معرفی شده است.
ارسون یانال، جدیدترین نامی است که این بار از سوی رسانه‌های ترک به عنوان گزینه سرمربیگری استقلال معرفی شده است.
اکیپ از کریستوفر گالتیه به عنوان جدیدترین گزینه هدایت ناپولی یاد کرد.
باشگاه سپاهان با انتشار ویدیویی، از جدیدترین خرید خود رونمایی کرد که این بازیکن رضا شکاری است.
شاتل موبایل با معرفی جدیدترین فناوری‌ها، راهکارها و محصولات سازمانی خود در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه تهران حضور می‌یابد.
تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در ضربات پنالتی مس سونگون را مغلوب کرد و جام قهرمانی لیگ دسته دوم را بالای سر برد.
محصول تازه شیائومی در نمایشگرش از بازه رنگی DCI-P۳ پشتیبانی می‌کند و می‌تواند رنگ‌هایی عمیق و دقیق به وجود بیاورد. حداکثر روشنایی این صفحه نمایش نیز به ۱۵۰۰ نیت می‌رسد که برای استفاده در محیط‌های آفتابی نیز گزینه خوبی است.
انرژی جدیدترین گوشی هواوی را یک باتری غول‌پیکر ۷۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۲.۵ واتی تأمین می‌کند. در بالای نمایشگر یک ناچ به‌چشم می‌خورد که میزبان دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی است.
گوشی «گوگل پیسکل ۷a» که اواخر امروز در رویداد Google I/O ۲۰۲۳ رونمایی خواهد شد، در یک ویدیوی تبلیغاتی رسمی که توسط OnLeaks به بیرون درز کرده، به نمایش گذاشته شد. این ویدئو هیچ چیز جدیدی را فاش نمی‌کند، اما اطلاعات قبلی را مورد تایید قرار می‌دهد. این ویدئو را مشاهده بفرمایید.
گروه متا که مالک واتس‌اپ است، خدمات این اپلیکیشن را بهبود بخشیده و به‌روزرسانی می‌کند. با این حال، این تعهد به حذف تدریجی نسخه‌های قدیمی اندروید منتهی شده است. این موضوع با جدیدترین کشف وب سایت WABetaInfo تایید شده است که حداقل الزامات جدید در نسخه ۲.۳۹.۹.۲ این اپلیکیشن را پیدا کرده است. واتس‌اپ دیگر در نسخه‌های قبل از اندروید لالی‌پاپ ۵.۰ که توسط گوگل در سال ۲۰۱۴ معرفی شده بود، کار نمی‌کند.
مدت‌هاست که شایعات به رونمایی از جدیدترین اعضای خانواده گلکسی A سامسونگ در تاریخ ۱۵ مارس (۲۴ اسفندماه)، یعنی چهارشنبه همین هفته اشاره می‌کنند. با توجه به اینکه در هفته‌های گذشته شاهد افشای اطلاعات زیادی درباره این محصولات بوده‌ایم، به‌احتمال‌زیاد تاریخ ۲۴ اسفندماه صحت داشته باشد.
این لپ‌تاپ مفهومی نمایشگر رول‌شونده OLED دارد و در زمره جدیدترین محصولات لنوو قرار دارد.
EX۹۰ جدیدترین محصول ولوو، به عنوان پرچمدار خودرو‌های برقی این شرکت معرفی شده است.
سامسونگ به تازگی از جدیدترین سری گوشی‌های هوشمند پرچمدار خود با نام گلکسی اس ۲۳ رونمایی کرده است و روش جدید و جالبی را برای معرفی این محصول انتخاب کرده است.
پس از آنکه رژیم صهیونیستی ایریت لیلیان را به عنوان سفیر خود در آنکارا معرفی کرده، وزارت خارجه ترکیه، شاکر اوزکان تورونلر را سفیر این کشور در تل‌آویو تعیین کرد.
DJI به تازگی پهپاد جدیدی به نام «آواتا» را معرفی کرده است. این پهپاد چینی ۱۸ دقیقه عمر باتری را ارائه می‌دهد. به گفته «فردیناند ولف» مدیر خلاق این شرکت، این دوربین با ریموت کنترل DJI FPV 2 و هدست هوشمند DJI FPV Googles V2 جفت می‌شود تا هدف «تجربه پرواز با دید اول شخص» را ارائه دهد.
یونس دلفی مهاجم فصل گذشته گوریتسای کرواسی به عنوان جدیدترین خرید جواد نکونام معرفی شد.
گوشی هوشمند موتورولا اج ۲۰۲۲ جدیدترین گوشی میان رده موتورولا به تازگی عرضه شده است. این دستگاه اولین گوشی هوشمند در جهان است که با چیپست دایمنسیتی ۱۰۵۰ مدیاتک که بر پایه فرآیند ۶ نانومتری طراحی شده است، عرضه می‌شود و انتظار می‌رود که بهترین عملکرد را ارائه دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ