در جریان درگیری طالبان با نیروهای مرزی پاکستان در مرز با ولایت پکتیکا، ۷ نفر کشته و ۴ تَن زخمی شدند؛ در این میان «صبغت‌الله تکل» از فرماندهان محلی طالبان در میان جان‌باختگان قرار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اعضای هیئت اعزامی کمیسیون امنیت ملی مجلس به استان فارس امروز با فرمانده سپاه استان دیدار و گزارشی از نحوه مسلح کردن تروریست دستگیر شده دریافت کردند.
اصفهان- فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به دستگیری ۱۵۰ نفر از اراذل و اوباش محلی طی یک ماه اخیر گفت: اصفهان محل مناسبی برای اراذل و اوباش نیست.
اصفهان- فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به دستگیری ۱۵۰ نفر از اراذل و اوباش محلی طی یک ماه اخیر گفت: اصفهان دیگر محل مناسبی برای اراذل و اوباش خطرناک نیست.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: حضور دانش‌آموزان به‌ عنوان رزمنده و وجود ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز معنادار است و این نشان می‌دهد که بسیاری از قهرمانان ملی کشور از قشر دانش‌آموز هستند.
فرمانده هوانیروز ارتش گفت: ما یک برنامه پنج ساله برای تولید بالگرد داریم که در آینده نزدیک طراحی بالگرد ملی به پایان می‌رسد و قطعات آن در حال طراحی و ساخت است.
فرمانده کل فراجا گفت: گارد ملی فدراسیون روسیه شباهت‌هایی با سازمان یگان ویژه، نیرو‌های ویژه ضد تروریسم و رهایی گروگان فراجا دارد و یگان‌های رزمی را هم شامل می‌شود که آن یگان‌ها هم شباهت‌هایی با یگان تکاوری فراجا دارد.
اهواز- فرمانده کل نیروی انتظامی گفت: با توجه به ظرفیت خوب پرسنل نیروی انتظامی، بسیجیان، عشایر، بزرگان و مسئولان خوزستان، این استان باید به محلی ناامن برای مخلان امنیت مردم شود.
در متن پیام تبریک فرمانده کل سپاه خطاب به دبیر شورای عالی امنیت ملی آمده است: انتصاب مبارک جنابعالی به «نمایندگی رهبری در شورای عالی امنیت ملی» با حکم معظم له و نیز تصدی سمت «دبیر شورای عالی امنیت ملی» که جلوه‌ای از مراتب تعهد، لیاقت، شایستگی و توانمندی‌های آن برادر ژرف نگر و با درایت است را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.
اهواز- فرمانده کل انتظامی کشور گفت: کسی که قدم می‌گذارد به محفلی که یادمان شهداست، برای کسب فیض و بردن فضیلت است.
فرمانده رزمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت ۱۴۰۱ با اعلام پایان رزمایش، گفت: دشمنان بدانند تأمین منافع ملی و امنیت کشور، دریا، زمین و آسمان، خط قرمز ما است.
رئیس جمهور اوکراین «رسلان دزیوبا» معاون فرمانده گارد ملی این کشور را برکنار کرد.
فرمانده انتظامی جدید تهران بزرگ گفت: امنیت محله محور، ایمنی انضباط ترافیکی و کاهش سرقت در دستور کار پلیس تهران است.
فرمانده یگان امداد تهران بزرگ از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای که در محله جوادیه زورگیری می‌کردند خبر داد.
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سفر به بغداد در محل شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس توسط تروریست های آمریکایی حضور یافت.
فرمانده انتظامی پاکدشت از دستگیری فردی که درپی اختلافات مالی مردی را با خودروی خود زیر گرفته و به قتل رسانده بود، خبر داد.
فرمانده کل سپاه از «جشن برای شکست تیم فوتبال ایران» توسط برخی جوانان انتقاد کرد.
فرمانده کل ارتش گفت: بار دیگر اهتزاز پرچم ایران با برد شیرین تیم ملی فوتبال، شور و شعف و غرور ملی را در ایران سربلند اسلامی برانگیخت.
سرمربی تیم ملی در فاصله کوتاه باقیمانده تا جام جهانی قطر و جدال با تیم انگلیس، در تلاش است از کوچکترین جزییات نیز به سادگی عبور نکند.
دستیار فرمانده معظم کل قوا خطاب به دشمنان، گفت: شما را رصد می کنیم و چنانچه به خطوط قرمز ایران وارد شوید، جمهوری اسلامی ایران پاسخ قاطع می دهد.
«برنامه ارزیابی فنی» کارلوس کی‌روش نکات جالبی را در خود جای داده است؛ سرمربی پرتغالی در این مینی‌کمپ سعی دارد ارتباط خود بانفرات را صمیمانه‌تر کند.
ارتش رژیم اسرائیل بامداد یکشنبه تامر کیلانی یکی از فرماندهان گروه مقاومت عرین الاسود را در بخش قدیمی شهر نابلس ترور کرد. نظامیان اسرائیلی اقدام به بمب‌گذاری یک دستگاه موتورسیکلت کردند که این بمب هنگام عبور کیلانی از بخش قدیمی نابلس منفجر شد و او به شهادت رسید. گروه عرین الاسود وعده داده که ضربه سختی به اشغالگران اسرائیلی در پاسخ به این جنایت وارد کند.
فرمانده نیروی زمینی سپاه در پایان با اشاره به لزوم تصمیم‌گیری مقامات اقلیم شمال عراق برای جمع‌آوری بساط گروهک‌های تروریستی ضد انقلاب و توطئه‌گر علیه جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: عملیات رزمندگان اسلام تا خلع سلاح کامل گروهک‌های ضد انقلاب و تروریستی تجزیه‌طلب لانه کرده در اقلیم شمال عراق ادامه دارد.
روزنامه «یدیعوت آحارونوت» در خبری نوشت، در روز اول حمله این رژیم به نوارغزه که در ساعت ۱۶:۱۶ دقیقه (به وقت محلی) روز جمعه (دیروز/۱۴ مرداد) با ترور «تیسیر الجعبری» فرمانده ارشد جهاد اسلامی آغاز شد ۱۴ هدف مربوط به جهاد اسلامی هدف گرفته و ۱۶ تن بمب و گلوله استفاده شد.
ارتش اسرائیل اعلام کرد که عصر روز جمعه عملیاتی موسوم به «صبح صادق» را آغاز کرده و به اهدافی در نوار غزه حمله کرده است. در همین رابطه یک واحد مسکونی در برج فلسطین در خیابان الشهداء در غرب شهر غزه را هدف قرار دادند. شبکه خبری الجزیره به نقل از رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که در این حمله هوایی، یکی از مواضع جنبش جهاد اسلامی هدف قرار گرفته است. منابع خبری عبری اعلام کردند که تیسیر الجعبری فرمانده سرایا القدس هدف این حملات قرار گرفته و ترور شده است. سخنگوی جنبش جهاد اسلامی شهادت تیسیر الجعبری از فرماندهان ارشد گروهان‌های قدس شاخه نظامی این جنبش در حمله دشمن صهیونیستی به نوار غزه را تایید و اعلام کرد که او فرمانده منطقه شمالی این گروهان‌ها بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ