فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سفر به بغداد در محل شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس توسط تروریست های آمریکایی حضور یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سردار قاآنی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی رو به افول و فروپاشی است گفت: شهید سلیمانی الگوی برجسته رفتار انسانی در خارج از مرز‌ها بود که اقدامات معنوی وی به صورت دامنه دار در جبهه‌ی مقاومت نمایان شد.
تصاویری از حضور سردار قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه در کربلای معلی را مشاهده می‌کنید.
فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه دعوای ما با آمریکا و اذناب آن مانند رژیم خونخوار صهیونیستی سر این است که ما راه مستقیم را تشخیص دادیم و به دیگران هم یاد دادیم و آن‌ها از این موضوع ناراحت هستند، گفت: آن‌ها جنگ راه می‌انداختند، سلاح می‌فروختند و نحوه جنگیدن را در دانشگاه‌ها تدریس می‌کردند. یعنی همه چیز دست خودشان باشد. آمریکایی‌ها ۷ هزار میلیارد دلار در این ۲۰ سال در منطقه هزینه کردند نه تنها چیزی را بدست نیاوردند بلکه هر روز یک چیزی را از دست دادند.
هنوز صدا از لبنان قطع نشده؛ از یمن هم صدا بلند می‌شود که ما هم هستیم؛ از دیگر کشور‌ها هم همین طور. برای اضمحلال کامل اسرائیل در کنار جبهه مقاومت هستیم
فرمانده سپاه قدس با تاکید بر اینکه جبهه مقاومت هر روز درحال رشد و توسعه است، گفت: یک روز نیرو‌های مقاومت با سنگ و تیرکمان با دشمن روبرو می‌شدند، اما موشک‌هایی که امروز غزه علیه اسرائیل استفاده می‌کند تولیدشده توسط خودشان است.
سردار قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور یافت.
سردار سرتیپ "اسماعیل قاآنی" فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر امروز (جمعه) برای نظارت بر امدادرسانی به زلزله زدگان سوری به شمال غرب این کشور سفر کرد.
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه مقاومت بیان کرد: امروز جبهه مقاومت و رسانه مقاومت علی‌رغم همه محدودیت‌هایی که داشته است، اما با تلاش هر روز، ظرفیت خود را افزایش داده است. البته که این مسیر باید استمرار داشته باشد. امروزه رسانه توانسته است به خوبی ایستادگی بر سر ارزش‌ها را به جامعه نشان بدهد.
فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به اعتراف رئیس جمهور قبلی آمریکا مبنی بر هزینه کردن 7هزار میلیارد دلار درمنطقه گفت: جمهوری اسلامی ایران و فرهنگ انقلاب اسلامی موجب شکست این سرمایه‌گذاری شد.
منابع سوری از سفر سردار قاآنی به لاذقیه سوریه و دیدارش با استاندار آن خبر دادند.
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از روز چهارشنبه برای نظارت بر امدادرسانی به مردم سوریه وارد مناطق زلزله زده شمال غرب این کشور شد.
صحبت‌های سردار قاآنی فرمانده سپاه قدس را در خصوص مسئله حجاب را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با بیان اینکه آمریکا مفتضحانه منطقه را ترک خواهد کرد، گفت: آمریکا به سرنوشت شوروی گرفتار خواهد شد و مراکز مطالعاتی آنها این مهم را تایید می‌کند.
صحبت‌های سردار قاآنی فرمانده سپاه قدس را در خصوص مسئله حجاب را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
سردار قاآنی گفت فرمایشات روز گذشته مقام معظم رهبری در جمع زنان کشور، ارزش چندین بار گوش دادن دارد و شنیدنی است
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و سردار قاآنی فرمانده سپاه قدس در گلزار شهدا کرمان حاضر شدند و به سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کردند.
اکنون و در شرایطی که حدود ۱۱۰۰ روز از شهادت سردار دل‌ها سپری شده است، خون حاج قاسم معرکه‌ای به‌پا کرده و این فریاد در اقصی نقاط ایران و سایر کشور‌های مسلمان خطاب به نظام سلطه و استکبار طنین‌انداز شده
حضور سردار قاآنی در مراسم تشییع شهدای گمنام تهران.
سردار قاآنی فرمانده سپاه قدس پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم تشییع شهدای گمنام در تهران حضور یافت.
منابع عراقی به سفر سردار قاآنی به بغداد و دیدارش با مقامات و شخصیت های سیاسی عراقی اشاره کردند.
منابع عراقی به سفر سردار قاآنی به بغداد و دیدار با مقامات و شخصیت های سیاسی عراقی اشاره کردند.
سردار سرتیپ اسماعیل قاآنی خطاب به رئیسی نوشت: اولین حضور در سازمان ملل متحد و سخنرانی پرصلابت و با محتوای سرشار از مبانی ارزشمند اسلامی و انسانی حضرت‌عالی باعث افتخار همه ملت ایران گردید.
سردار قاآنی در پیامی از اقدام شجاعانه رئیس جمهور کشورمان در تبیین جنایات آمریکا و تقبیح ترور قهرمان مبازره با تروریسم شهید حاج قاسم سلیمانی در اجلاس عمومی سازمان ملل متحد قدردانی کرد.
قاآنی با بیان اینکه ضریب امنیتی در اسراییل رو به افول است اظهارکرد: فرزندان حزب الله با از بین بردن این رژیم جعلی آرزوی دیرینه امام خمینی (ره) که همان محو اسراییل از روی نقشه و کره زمین است را محقق می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ