رسانه‌های عبری اعلام کردند که رئیس‌جمهور آمریکا برای دیدار با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در ماه سپتامبر، شرط گذاشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی امنیت ملی آمریکا در سخنانی مدعی شد: «بایدن» بدون پیش‌شرط آماده دیدار با رهبر کره‌شمالی است!
به خواب رفتن رئیس جمهور آمریکا در دیدار با رئیس رژیم صهیونیستی به سوژه کاربران فضای مجازی بدل شد.
رئیس‌جمهور ترکیه و رئیس‌جمهور آمریکا امروز در حاشیه اجلاس سران ناتو در لیتوانی با یکدیگر دیدار کردند.
کاخ سفید امروز در یانیه‌ای اعلام کرد که «جو بایدن» چهارشنبه هفته جاری با نخست‌وزیر سوئد دیدار و درباره عضویت استکهلم در ناتو و نیز جنگ در اوکراین گفتگو خواهد کرد.
رئیس‌جمهور آمریکا در دیدار با نخست‌وزیر هند هنگام پخش سرود ملی هند دستش را روی قلبش می‌گذارد و وقتی متوجه اشتباه خود می‌شود دستش را به آرامی از روی سینه پایین می‌آورد.
طبق اطلاعیه کاخ سفید، جو بایدن پس از دندان‌درد و نیاز فوری و ناگهانی به عصب‌کشی دندان، قرار ملاقاتش با دبیرکل ناتو را به امروز (سه‌شنبه) موکول کرد.
کاخ سفید اعلام کرد که دیدار امروز رئیس‌جمهور آمریکا با دبیر کل ناتو لغو شده است.
بایدن ادامه داد: اعضای کنگره می‌دانند که نکول بدهی برای اقتصاد و مردم آمریکا فاجعه بار خواهد بود. روسای کنگره موافق هستند که باید با هم کار کنیم زیرا چاره دیگری وجود ندارد.
رئیس‌جمهور آمریکا امروز اعلام کرد: با رئیس‌جمهور چین دیدار خواهم کرد.
روسای جمهور آمریکا و اوکراین به زودی در کشور لهستان دیدار خواهند کرد.
مقامات آگاه در دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی اعلام کردند مشاور امنیت ملی کاخ سفید برای بررسی سیاست‌های کابینه جدید رژیم صهیونیستی به‌زودی راهی سرزمین‌های اشغالی می‌شود.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه نسبت به اقدامات تحریک آمیز آمریکا در قبال بحران اوکراین هشدار داد.
«کاملا هریس» معاون «جو بایدن» امروز در حاشیه اجلاس سران سازمان همکاری های اقتصادی آسیا- اقیانوس آرام (اَپک) با «شی جین پینگ» رئیس‌ جمهور چین دیدار کرد.
رؤسای جمهور آمریکا و ترکیه در حاشیه نشست گروه 20 در جزیره بالی اندونزی، پشت درهای بسته و به دور از دوربین های خبرنگاران دیدار کردند.
شی جینپینگ گفت که جهان به دیدار پرمخاطره بین او و بایدن توجه دارد. وی گفت: در حال حاضر روابط چین و آمریکا در شرایطی است که همه ما به آن اهمیت زیادی می‌دهیم، زیرا در راستای منافع اساسی دو کشور و ملت نیست و آن چیزی نیست که جامعه بین‌المللی (از ما) انتظار دارد.
کاخ سفید اعلام کرد که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا تصمیمی برای دیدار با همتای روس خود در حاشیه اجلاس سران گروه بیست طی ماه فوریه آینده ندارد.
رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که اسحاق هرتزوگ رئیس رژیم صهیونیستی چهارشنبه آینده با جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در کاخ سفید دیدار خواهد کرد.
مشاور امنیت ملی کاخ سفید امروز در مصاحبه ای تأکید کرد: هیچ برنامه‌ ای برای دیدار رئیس جمهور «بایدن» با ولیعهد عربستان در اجلاس گروه- ۲۰ وجود ندارد.
دولت جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا برای این مذاکرات دیوید کوهن، معاون مدیر سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) و تام وست، نماینده ویژه آمریکا در امور افغانستان را به دوحه پایتخت قطر فرستاد.
رئیس جمهور آمریکا امروز به سئوال خبرنگاری درباره دیدار احتمالی اش با «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در اندونزی پاسخ داد.
کاخ سفید از دیدار و رایزنی رئیس جمهور آمریکا و نخست وزیر انگلیس در حاشیه اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد خبر داد.
سید ابراهیم رییسی رئیس جمهور ایران در آستانه شرکت در هفتادو هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل در گفتگو با یک رسانه آمریکایی اعلام کرد دیداری با جو بایدن رئیس جمهور آمریکا اتفاق نخواهد افتاد.
رئیس جمهور اندونزی از مشارکت ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در نشست جی ۲۰ که قرار است در ماه نوامبر در جزیره بالی برگزار شود، خبر داد.
روسای جمهور چین و آمریکا قرار است در آینده نزدیک با هم دیدار کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ