نخست‌وزیر ایتالیا معتقد است که کشورهای عضو ناتو باید به اوکراین تضمین امنیتی ارائه دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی تارتار یک چالش دشوار دیگر را این بار در بندرانزلی آغاز کرده است.
امین پورعلی و حامد نورمحمدی، دو خرید احتمالی ملوان برای فصل آینده خواهند بود.
مازیار زارع ۱۱ نفر منتخب خود در دیدار برابر تراکتور را مشخص کرد.
ملانی لوپیتز، ستاره تیم زنان چلسی در جریان لیگ قهرمانان اروپا با مصدومیت وحشتناک مواجه شد.
اهواز - معاون اول رئیس‌جمهور گفت: تیم اقتصادی دولت سیزدهم برنامه‌ریزی مدون و زمانبندی شده برای مهار تورم و رفع مشکلات معیشتی مردم در سال جاری آغاز کرده است.
«جورجیا ملونی» درحال صحبت درباره حمایت از اوکراین در نشست خبری مشترک با زلنسکی بود که برق ریاست‌جمهوری در کی‌یف قطع شد. بعد از وصل‌شدن برق، زلنسکی با لحنی طنزآمیز گفت که قطع برق کار روسیه بود.
قطع برق کاخ ریاست جمهوری اوکراین همزمان با سخنرانی و حمایت نخست وزیر ایتالیا از کی‌یف، رئیس جمهور اوکراین را به یاد شغل قبلی‌اش انداخت!
پس از انتخاب ملونی در سپتامبر، او رهبر راست‌گراترین دولت ایتالیا از زمان موسولینی شد. حزب او، «برادران ایتالیا» از ویرانه‌های آزمایش شکست‌خورده ایتالیا با فاشیسم متولد شد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با بررسی دو فوریتی لایحه ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی (کولبری و ملوانی) موافقت کردند.
در میانه تلاش پارلمان ایتالیا برای تمدید ارسال تسلیحات به اوکراین در سال ۲۰۲۳، نخست‌ وزیر این کشور امروز در سخنانی ادعا کرد: حمایت کردن از اوکراین ارزشش را دارد!
نخست‌ وزیر جدید ایتالیا در سخنانی در پارلمان کشورش تأکید کرد: خواستار بهبود قوانین در اتحادیه اروپا هستیم.
رئیس جمهور فرانسه که برای شرکت در یک کنفرانس به ایتالیا سفر کرده است با «جورجیا ملونی» نخست وزیر جدید این کشور دیدار کرد.
«جورجیا ملونی» پس از گفت‌وگو با رئیس جمهور ایتالیا، به طور رسمی با تشکیل دولت موافقت کرد و نخستین نخست وزیر زن این کشور لقب گرفت.
«سرجیو ماتارلا»، رئیس جمهوری ایتالیا، خانم «جورجیا ملونی» رئیس حزب راستگرای موسوم به «برادران ایتالیا» را مامور تشکیل دولت جدید این کشور کرد.
جورجیا ملونی که قرار است به زودی به عنوان نخست وزیر جدید ایتالیا قدرت را در دست گیرد، اعلام کرده که دولت جدید او کاملاً طرفدار ناتو و اتحادیه اروپا باقی خواهد ماند.
یکی از نقاط اختلاف گزارش شده بین ملونی و برلوسکونی درخواست برلوسکونی برای در نظر گرفتن یک پست جدی در کابینه برای «لیسیا رونزولی» سناتور حزب فورزا ایتالیا و پرستار سابق است. این سناتور به دلیل حضورش در پارلمان همراه با فرزندش خبرساز شده بود.
میلاد کی‌مرام که برای تماشای بازی تیم محبوبش به شهرک اکباتان آمده بود با ناراحتی ورزشگاه را ترک کرد.
لاروسا مانند ملونی در حالی که ماهیت خودکامه رژیم موسولینی را رد می کند، سطحی از ابهام را در مورد ریشه های نئوفاشیستی حزبش حفظ کرده است.
متهم این پرونده جنایی که فهمید چاره‌ای جز بیان حقیقت ندارد، درباره ماجرای قتل «محمد – س» گفت: «ف – ک» (همسر مقتول) از بستگان من است که با شوهرش اختلاف شدیدی داشت. آن‌ها ۱۵ سال قبل با هم ازدواج کرده بودند و فرزندی هم نداشتند، اما «ف – ک» به دلیل کتک کاری‌های همسرش و سختی‌هایی که در زندگی می‌کشید از من خواست تا شوهر او را در قبال مبلغی بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون به قتل برسانم.
جنوب اروپا برای گسست سیاسی‌ای که ملونی آن را نمایندگی می‌کند آماده شده است. با این وجود، نهاد‌ها و درگیری‌های داخلی در ائتلاف دست راستی ایتالیا ممکن است سیاست‌های افراطی او را مهار کند.
براساس نتایج اولیه انتخابات در ایتالیا، جناح راست‌گرایان در این کشور به رهبری حزب «برادران ایتالیا» و جورجیا ملونی اکثریت پارلمانی این کشور را به دست آورده‌اند تا بدین ترتیب راست‌گراترین دولت این کشور از زمان پایان جنگ جهانی دوم شکل بگیرد.
ملوانی ها امیدوار هستند در بازی خانگی اولین سه امتیاز خود در هفته های اخیر را به دست بیاورند.
رقبای انتخاباتی جورجیا ملونی در واکنش به توئیت او از «سوءاستفاده» از حادثه روی داده در شهر پیاچنتسا انتقاد کردند. انریکو لتا، رهبر حزب دموکرات ایتالیا گفت: «استفاده از تصاویر تجاوز جنسی زننده است. استفاده از آن با اهداف انتخاباتی زننده‌تر هم هست.»
طبق نظرسنجی‌ها ائتلاف متشکل از برادران – لیگا و فورزا ایتالیا شانس خوبی برای کسب آرای کافی به منظور تشکیل یک دولت دست راستی دارند. با این وجود، این بار ملونی دیگر یک شریک جوان نیست: او رهبر است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ