پس از تعقیب و گریز پلیس برای دستگیری دونالد ترامپ، وی به کمک هوش مصنوعی راهی زندان شد!. هوش مصنوعی تصاویری از دستگیری رئیس جمهور سابق آمریکا، دونالد ترامپ ایجاد کرده که در این تصاویر وی او را راهی زندان کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هوش مصنوعی به تازگی پیش‌بینی کرده است که اگر زلزله ۷.۱ ریشتری دماوند در سال ۱۲۰۹ بار دیگر تکرار شود، آتشفشان دماوند به چه میزان واکنش نشان خواهد داد.
یک ابزار تصویرسازی مبتنی بر هوش مصنوعی به تازگی پیش بینی کرده است که در صورت وقوع زلزله 7.9 ریشتری در تهران چه بلایی بر سر برج 435 متری میلاد خواهد آمد.
در ادامه می‌توانید عکس‌هایی از ظهر عاشورا که هوش مصنوعی شبیه سازی کرده است را مشاهده کنید.
بازماندگانی که به کوه‌های اطراف تهران پناه برده‌اند و منظرۀ شهر که در آتش و ویرانی است، به اضافۀ حضور ترسناک و رازآلود سفینه‌هایی با شکل‌های عجیب و غریب. این تصویری است که هوش مصنوعی از حملۀ موجودات فضایی به تهران ساخته است!
درخواست از هوش مصنوعی برای به تصویر کشیدن کودکی استاد شجریان و عادل فردوسی پور، نتیجه جالبی را به همراه داشته است.
محققان دانشگاه MIT روشی برای حفاظت از تصاویر در مقابل ادیت های هوش مصنوعی ابداع کرده اند.
مشهورترین مردان ثروتمند جهان اگر زن بودند چه شکل و شمایلی داشتند؟ فناوری تصویرسازی مبتنی بر هوش مصنوعی پاسخ‌های جالبی در اختیار ما گذاشته است.
تصاویری از سلبریتی‌های نئاندرتال از نگاه هوش مصنوعی را ببینید.
از رایانه‌های کوانتومی که میلیون‌ها برابر قدرتمندتر از دستگاه‌های امروزی هستند گرفته تا اسکلت‌های بیرونی رباتیک که به سربازان قدرت مافوق بشری می‌دهند و پهپاد‌های کنترل‌شده با هوش مصنوعی که بدون کمک انسان، آدم می‌کشند.
هوش مصنوعی در جدیدترین نمایش خود ماسک، ترامپ، دارث ویدر و دی کاپریو را در داگرئوتایپ‌های قدیمی (نخستین روش موفق در ثبت عکس‌های دائمی و استفادهٔ تجاری از عکاسی است.) به تصویر کشیده است. آیا این چهره‌های برجسته مسافران مخفی زمان هستند؟
در این مطلب، تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی از کودکان کشور‌های مختلف از جمله ایالات متحده، هند، انگلستان، ژاپن، مکزیک، کانادا، امارات متحده عربی (امارات متحده عربی)، برزیل، کنیا و پاکستان را خواهید دید.
اصلی‌ترین نگرانی این واقعیت است که تصاویر هوش مصنوعی ممکن است فریبنده باشند. ابراهیمی افروزی دراین باره گفته: «تصاویر معتبر، آنچه را که واقعا در دنیا اتفاق می‌افتند را به تصویر می‌کشند و از این نظر راوی حقایق هستند. اما جانوری که بشریت با هوش مصنوعی خلق کرده، یک فناوری برای ایجاد شهادت دروغین است که از شهادت واقعی قابل تشخیص نخواهد بود.»
رقابت جو بایدن و دونالد ترامپ در سیاست چیز تازه‌ای نیست، اما دیدن این دو در خیابان و در حال دوئلی عجیب کاری است که فقط در دنیای تصاویری ساخته شده با هوش مصنوعی ممکن است.
وقتی عکسی تاریخی ثبت می‌شود، عکاس یک کادر خاص با توجه به هنر و چیزی که می‌خواهد بیان کند، می‌بننند، اما در ورای این کادر برخی چیز فنا می‌شوند و هرگز دیده نمی‌شوند.
تا سال ۲۰۵۰، دستیاران هوش مصنوعی نیاز‌های ساکنان را پیش‌بینی و مصرف انرژی را مدیریت خواهند کرد. دستور‌های صوتی و سیستم‌های تشخیص حرکات، جایگزین دکمه‌های سنتی خواهند شد و خانه‌ها دارای سیستم‌های هوش مصنوعی شخصی‌سازی‌شده برای کمک کردن به کار‌های روزانه خواهند بود.
هوش مصنوعی ظاهرا چاشنی طنز را نیز وارد تفکر خود کرده تا چهره بازیکنان سرشناس متفاوت‌تر باشد!
هوش مصنوعی «بینگ» تصاویری از یک خودروی فیدلیتی در وسط میدان بهارستان را بازسازی کرد.
هوش مصنوعی این بار سراغ تعدادی از سیاستمداران سرشناس جهان رفته و لباس کار بر تن آن‌ها کرده است. از رهبر کره شمالی گرفته تا پوتین و اوباما اینجا حضور دارند.
حضور سیاستمداران مطرح جهان از جمله ولادیمیر پوتین، دونالد ترامپ، جو بایدن، هیلاری کلینتون، بوریس جانسون و باراک اوباما در فیلم ماتریکس به سبک مورد نظر هوش مصنوعی. هوش مصنوعی این بار سراغ سیاستمداران مطرح جهان رفته تا آن‌ها را در فیلم ماتریکس قرار دهد! حاصل کار نیز در نوع خود به طنزی جالب تبدیل شده است که در ادامه مشاهده می‌کنید.
هوش مصنوعی در اقدامی شگفت‌انگیز، پیش‌بینی خود از شهر تبریز را در ۱۰۰ سال آینده به تصویر کشید.
تصاویری از پاپ فرانسیس با یک کاپشن سفید بزرگ و لوکس در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده است که بسیاری را شوکه کرده است. البته این کاربران بعد از آنکه فهمیدند این عکس‌ها توسط هوش مصنوعی ساخته شده کمی از شوک درآمدند. در روز‌های اخیر تصاویر جعلی، اما بسیار شبیه به واقعی، هوش مصنوعی از چهره‌های معروف از جمله از دونالد ترامپ و ویل اسمیت در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود.
در توییتر تصاویری شبیه‌سازی‌شده منتشر شده است که پلیس در حال دستگیری دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق امریکا است. تصاویر شبیه‌سازی‌شده که توسط هوش مصنوعی ایجاد شده‌اند، ترامپ را در حال درگیری، و فرار از ماموران پلیس و همچنین در زندان نشان می‌دهند. روز شنبه دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق امریکا در شبکه‌های اجتماعی گفت که انتظار می‌رود روز سه‌شنبه هفته جاری دستگیر شود. وی اعلام کرد دلیل این دستگیری پولی است که پیش از انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ به استورمی دانیلز ۴۴ ساله، بازیگر سابق فیلم‌های مستهجن پرداخت شده بود. هنوز کیفرخواستی صادر نشده است و هیئت منصفه پس از شنیدن شواهد مربوط به این پرونده به خانه بازگشت. این هیئت روز دوشنبه آینده تشکیل جلسه خواهد داد. الوین براگ، دادستان منطقه منهتن، که در حال تحقیق در مورد این پرونده بوده است، هیچ اظهارنظر عمومی درباره کیفرخواست احتمالی ارائه نکرده است.
هوش مصنوعی نشان داد که دستگیری احتمالی دونالد ترامپ چگونه خواهد بود.
تصاویری از ستاره های دنیای فوتبال که با هوش مصنوعی به دوران کودکی خود بازگشته اند، حسابی مورد توجه قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ