در این مطلب، تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی از کودکان کشور‌های مختلف از جمله ایالات متحده، هند، انگلستان، ژاپن، مکزیک، کانادا، امارات متحده عربی (امارات متحده عربی)، برزیل، کنیا و پاکستان را خواهید دید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هوش مصنوعی به تازگی پیش‌بینی کرده است که اگر زلزله ۷.۱ ریشتری دماوند در سال ۱۲۰۹ بار دیگر تکرار شود، آتشفشان دماوند به چه میزان واکنش نشان خواهد داد.
هوش مصنوعی صندلی چرخدار معلولین را چگونه می‌بیند!
یک ابزار تصویرسازی مبتنی بر هوش مصنوعی به تازگی پیش بینی کرده است که در صورت وقوع زلزله 7.9 ریشتری در تهران چه بلایی بر سر برج 435 متری میلاد خواهد آمد.
در ادامه می‌توانید عکس‌هایی از ظهر عاشورا که هوش مصنوعی شبیه سازی کرده است را مشاهده کنید.
بازماندگانی که به کوه‌های اطراف تهران پناه برده‌اند و منظرۀ شهر که در آتش و ویرانی است، به اضافۀ حضور ترسناک و رازآلود سفینه‌هایی با شکل‌های عجیب و غریب. این تصویری است که هوش مصنوعی از حملۀ موجودات فضایی به تهران ساخته است!
درخواست از هوش مصنوعی برای به تصویر کشیدن کودکی استاد شجریان و عادل فردوسی پور، نتیجه جالبی را به همراه داشته است.
محققان دانشگاه MIT روشی برای حفاظت از تصاویر در مقابل ادیت های هوش مصنوعی ابداع کرده اند.
اگر کشورهای جهان را همچون یک ملکه سلطنتی در نظر بگیریم چه شکلی می شدند؟ پاسخ هوش مصنوعی را در ویدئوی زیر ببینید.
تصاویری از سلبریتی‌های نئاندرتال از نگاه هوش مصنوعی را ببینید.
از رایانه‌های کوانتومی که میلیون‌ها برابر قدرتمندتر از دستگاه‌های امروزی هستند گرفته تا اسکلت‌های بیرونی رباتیک که به سربازان قدرت مافوق بشری می‌دهند و پهپاد‌های کنترل‌شده با هوش مصنوعی که بدون کمک انسان، آدم می‌کشند.
پس از تعقیب و گریز پلیس برای دستگیری دونالد ترامپ، وی به کمک هوش مصنوعی راهی زندان شد!. هوش مصنوعی تصاویری از دستگیری رئیس جمهور سابق آمریکا، دونالد ترامپ ایجاد کرده که در این تصاویر وی او را راهی زندان کرده است.
تصاویری از کهنسالی ستارگان فوتبال از نگاه هوش مصنوعی را ببینید./منبع: فوتبالی
اصلی‌ترین نگرانی این واقعیت است که تصاویر هوش مصنوعی ممکن است فریبنده باشند. ابراهیمی افروزی دراین باره گفته: «تصاویر معتبر، آنچه را که واقعا در دنیا اتفاق می‌افتند را به تصویر می‌کشند و از این نظر راوی حقایق هستند. اما جانوری که بشریت با هوش مصنوعی خلق کرده، یک فناوری برای ایجاد شهادت دروغین است که از شهادت واقعی قابل تشخیص نخواهد بود.»
اگر اختیار طراحی عینک آفتابی با هوش مصنوعی باشد، نتیجه اش عینک‌های عجیبی است که در ادامه مشاهده می‌کنید.
هوش مصنوعی، ابرقهرمانان را به سال ۱۸۵۰ میلادی و خیابان‌های لندن برده و تصاویری از آنان خلق کرده است.
وقتی عکسی تاریخی ثبت می‌شود، عکاس یک کادر خاص با توجه به هنر و چیزی که می‌خواهد بیان کند، می‌بننند، اما در ورای این کادر برخی چیز فنا می‌شوند و هرگز دیده نمی‌شوند.
تا سال ۲۰۵۰، دستیاران هوش مصنوعی نیاز‌های ساکنان را پیش‌بینی و مصرف انرژی را مدیریت خواهند کرد. دستور‌های صوتی و سیستم‌های تشخیص حرکات، جایگزین دکمه‌های سنتی خواهند شد و خانه‌ها دارای سیستم‌های هوش مصنوعی شخصی‌سازی‌شده برای کمک کردن به کار‌های روزانه خواهند بود.
هوش مصنوعی ظاهرا چاشنی طنز را نیز وارد تفکر خود کرده تا چهره بازیکنان سرشناس متفاوت‌تر باشد!
هوش مصنوعی «بینگ» تصاویری از یک خودروی فیدلیتی در وسط میدان بهارستان را بازسازی کرد.
هوش مصنوعی در اقدامی شگفت‌انگیز، پیش‌بینی خود از شهر تبریز را در ۱۰۰ سال آینده به تصویر کشید.
تصاویری با عنوان «تهرانِ ۵۰ سال بعد» توسط هوش مصنوعی منتشر شده است. تهرانی که احتمالا درگیر یک زلزله و یا خشکسالی خواهد بود. منبع: خبرفوری
هوش مصنوعی نشان داد که دستگیری احتمالی دونالد ترامپ چگونه خواهد بود.
تصاویری از ستاره های دنیای فوتبال که با هوش مصنوعی به دوران کودکی خود بازگشته اند، حسابی مورد توجه قرار گرفته است.
از هوش مصنوعی خواسته شده تا پیش‌بینی کند که کودکان در مریخ چگونه خواهند بود و نتایج آن خبر خوبی برای آینده نسل بشر نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ