ملی پوشان پاورلیفتینگ بانوان ایران در مسابقات جام بین قاره ای با کسب مدال طلا و نقره مجموع دسته های وزنی ٦٩ و ٧٦ کیلوگرم خوش درخشیدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی بسکتبال بانوان با کسب نایب قهرمانی به کار خود در مسابقات دیویژن B کاپ آسیا پایان داد و از صعود به دیویژن A این رقابت‌ها بازماند.
تیم ملی بسکتبال با کسب نایب قهرمانی به کار خود در مسابقات دیویژن B کاپ آسیا پایان داد و از صعود به دیویژن A این رقابت ها بازماند.
رقابتهای تکواندو در بازیهای دانشجویان جهان در حالی فردا جمعه با برگزاری مسابقات بخش تیمی به پایان می رسد که بانوان ایران با کسب سه مدال رنگارنگ دست به کار بزرگی زدند.
تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۶ سال ایران با پیروزی مقابل هنگ کنگ برای اولین بار به عنوان یک تیم ایرانی در بسکتبال بانوان، فینالیست مسابقات در آسیا شد.
هدیه خیرآبادی اولین مدال بانوان ایران در مسابقات قهرمانی جهان آب‌های آرام را کسب کرد.
تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران برای نخستین بار در تاریخ، به مقام سوم رقابت‌های قهرمانی جهان دست یافت.
تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران با غلبه بر هلند و برای نخستین بار در رده سوم جهان ایستاد.
تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران با غلبه بر هلند و برای نخستین بار در رده سوم جهان ایستاد.
پس از پایان رقابت های قهرمانی جهان باکو، تیم های برتر و بهترین های این رویداد در ۲ گروه بانوان و آقایان معرفی شدند که تیم ملی ایران به عنوان پنجمی این مسابقات رسید.
مریم طلایی از سوی فدراسیون بین‌المللی خودرو‌های تاریخی، برترین موتورسوار رالی ۲۰۲۳ اتریش معرفی شد.
چند بازیکن پرسپولیس و استقلال در اولین دیدارهای خود در تاریخ دربی گلزنی کرده اند.
هندبال ایران در ۱۴ ماه اخیر توانسته است ۷ سهمیه جهانی و ۸ مدال را کسب کند.
برای اولین بار در تاریخ اسکی ایران، ملی‌پوش بانوان ایران به فینال مسابقات صحرانوردی قهرمانی جهان راه یافت.
فوق ستاره اسلوونیایی تیم دالاس موریکس، یک رکورد تاریخی را به نام خود ثبت کرد.
تیم ملی هندبال بانوان ایران در مرحله نیمه نهایی رقابت های قهرمانی آسیا فردا به مصاف ژاپن خواهد رفت.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده کسب سهمیه جهانی توسط تیم ملی هندبال بانوان ایران را تبریک گفت: بانوان ایران اسلامی در عرصه ورزش نقش تاریخ سازی دارند.
نایب قهرمان تکواندو جهان گفت: همه تلاشم را می‌کنم را تا مدال نقره خود را به طلا تبدیل کنم تا برای اولین بار در تاریخ تکواندو بانوان این مدال را نیز کسب و تاریخ‌سازی کنم.
رئیس فدراسیون تنیس روی میز با تاکید بر اینکه این رشته برای المپیک دوره آینده در هر دو بخش مردان و بانوان شانس کسب سهمیه دارد، گفت که به دنبال تاریخ سازی و حتی طلسم شکنی جدید هستیم.
تیم دراگون‌بوت بانوان بزرگسال ایران در قایق ٢٠ نفره مسافت ۲۰۰ متر مسابقات قهرمانی جهان تاریخ‌سازی کرد و صاحب مدال نقره شد.
روز تاریخ ساز فرا رسید و بانوان هوادار فوتبال، مجوز قرار گرفتن در جایگاه تماشاچیان را به دست آوردند.
الهام حسینی با کسب مدال طلای یکضرب وزنه‌برداری کشورهای اسلامی، تاریخ ساز شد. این نخستین طلای بانوان کشورمان در این رشته سنگین در یک رقابت بین‌المللی است. او در مجموع برنز گرفت.ورزش بانوان ایران تشنه سرمایه‌گذاری است
الهام حسینی با کسب مدال طلای یکضرب وزنه‌برداری کشورهای اسلامی، تاریخ ساز شد. این نخستین طلای بانوان کشورمان در این رشته سنگین در یک رقابت بین‌المللی است. ورزش بانوان ایران در صورت سرمابه‌گذاری آینده درخشانی دارد
الهام حسینی با کسب مدال طلای یکضرب وزنه‌برداری بازی های کشورهای اسلامی، تاریخ ساز شد. این نخستین طلای بانوان کشورمان در این رشته سنگین در یک رقابت بین‌المللی بود
گروه صنعتی ایران‌خودرو موفق شد با تولید ۱۳ هزار و ۶۲۷ دستگاه خودرو سواری از ۲۱ تا ۲۷ خردادماه، از رکورد تولید هفتگی در ۱۵ ماه گذشته عبور کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ