روز تاریخ ساز فرا رسید و بانوان هوادار فوتبال، مجوز قرار گرفتن در جایگاه تماشاچیان را به دست آوردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرسدس بنز که سه سال قبل خانه ونی لاکچری خود را تحت نام مورفی روانه بازار کرد، قیمت پایه 230 هزار دلار را برای آن در نظر گرفت. رقمی که برای ما ایرانی بدون حساب گمرک و عوارض حدود 11 میلیارد تومان آب می خورد.
شناور رزمی LHD-5 bataan از کلاس وسپ نیروی دریایی ارتش آمریکا توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران شناسایی شد. منبع: آخرین خبر
گزارش اختصاصی و لحظه به لحظه از نقش جهان در حساس‌ترین دیدار هفته اول لیگ برتر 03-1402
امروز ۷ اوت (۱۶ مرداد) مصادف با ۵۰اُمین سالگرد به خدمت گیری تانک T-۷۲ میباشد و شرکت اورال واگن زاوود ویدئویی را به این مناسبت منتشر کرده است. طبق آمار T-۷۲ بعد از T-۵۴/۵۵ در جایگاه دوم پرتعداد‌ترین تانک ساخت شوروی پس از جنگ جهانی دوم قرار دارد و بیش از ۲۵هزار دستگاه از آن تولید شده است. /پارتیزان
رهبر انقلاب اظهار داشتند: هرکه ایران رو دوست دارد، هرکه منافع ملی کشور را دوست دارد، هرکه بهبود اوضاع اقتصادی را دوست دارد، از مشکلات اقتصادی و معیشتی رنج می‌برد و می‌خواهد آنرا اصلاح کند، هرکه به دنبال جایگاه با عزت ایران در نظم جهانی پیش‌رو است، باید برای ترویج ایمان و ترویج امید در ملت تلاش کند.
استیون جرارد، کاپیتان سابق لیورپول، جدید‌ترین ستاره جهان فوتبال است که اخیرا به عربستان سعودی رفته است. این ستاره ۴۳ ساله با امضای قراردادی به عنوان سرمربی به باشگاه الاتفاق پیوست. الاتفاق فصل گذشته موفق به کسب جایگاه هفتم در بین ۱۶ تیم در لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان سعودی شد. باشگاه‌های حاضر در این لیگ با حمایت صندوق سرمایه ملی کشور در ماه‌های اخیر موفق به جذب نام‌های بزرگی از لیگ‌های تراز اول اروپایی شده‌اند. روند جذب این ستارگان با انتقال کریستیانو رونالدو در ماه ژانویه به النصر آغاز شد. پس از او کریم بنزما، هم‌تیمی سابق رونالدو در رئال مادرید و انگلو کانته بازیکن تیم ملی فرانسه و چلسی انگلیس به الاتحاد پیوستند. نونو اسپریتو سانتو، سرمربی پیشین تاتنهام و خورخه ژسوس، سرمربی سابق بنفیکا نیز از جمله مربیانی‌اند که قرار است به لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان بپیوندند.
ماراکانا، یکی از نمادین‌ترین استادیوم‌های جهان، دارای یک نقص کوچک است. به نظر می‌رسد ارتفاع یکی از پله‌های یک جایگاه نسبت به بقیه پله‌ها بلندتر است و باعث می‌شود تماشاگران زیادی تعادل خود را از دست بدهند. این ویدئو قبل از مسابقه بین فلامینگو و فلومیننزه ضبط شده است. ورزشگاه ماراکانا در ریو دو ژانیرو، برزیل واقع است. این ورزشگاه در سال ۱۹۵۰ تأسیس شد. پله هزارمین گل خود را در ۱۹ نوامبر ۱۹۶۹ در این استادیوم به ثمر رساند. همچنین بزرگترین گلزن تاریخ این استادیوم زیکو با زدن ۳۳۳ گل در ۴۳۵ بازی می‌باشد.
محمود کریمی بیان کرد: من سرودی خواندم که باید دقت بیشتری می‌کردم؛ بجای کلمه «مجلس و دولت» باید می‌گفتم «بعضی‌ دولتی‌ها، بعضی مجلسی‌ها». من از جایگاه مجلس و دولت دفاع می‌کنیم اما ولی از افرادی که منظورم بوده به هیچ وجه عذرخواهی نمی‌کنم. منبع: چندثانیه
احمد مسجدجامعی در برنامه حضور گفت: عفاف یک بحث است و حجاب یک بحث. قبول ندارم که بگویند کسی که حجاب ندارد، عفت ندارد. این حرف بدی است. حجاب یک مسئله‌ای است در جایگاه خودش، ولی اینطور نیست که حجاب و عفاف را با هم پیوند بزنیم.
نارنجکی که در جایگاه هواداران استقلال ترکید و قربانی گرفت
گل اول پرسپولیس و درگیری در جایگاه خبرنگاران
رهبر انقلاب در مصاحبه با خبرنگار صداوسیما، در پایان بازدید از نمایشگاه کتاب خاطرنشان کردند: فرهنگ‌سازی کشور نیازمند کتاب است و به‌رغم گسترش فضای مجازی، کتاب همچنان در جایگاه والای خود قرار دارد.
در آستانه دربی صدم قسمتی از ورزشگاه آزادی و در جایگاه هواداران استقلال فرو ریخت.
شیاطین سرخ از فرصتی که برای ارتقای جایگاه خود در جدول رده‌بندی داشتند نهایت استفاده را بردند.
عماد افروغ اظهاراتی در مورد جایگاه نقد در حاکمیت انجام داد که به مزاج برخی خوش نیامد و علیه‌ش موضع شدید گرفته شد. پس از مدتی شایعه شد یکی از دلایل تعطیلی پارک ملت با اجرای محمدرضا شهیدی فر همین گفته‌ها بوده است.
جایگاه زنان ورزشگاه آزادی در فاصله کمتر از دو ساعت تا دیدار ایران و کنیا
رامین رضاییان پس از پایان بازی به سمت جایگاه بانوان رفت و پیراهن خود را به نشانه قدردانی اهدا کرد. پس از این اقدام رضاییان درگیری کوتاهی بر سر تصاحب پیراهن این ملی پوش در جایگاه زنان ایجاد شد.
تیم فوتبال فاینورد به لطف گلزنی ستاره ایرانی خود توانست جایگاه خود را در صدر جدول لیگ هلند مستحکم‌تر کند.
شرایط سکوهای قسمت جایگاه ورزشگاه آزادی که مدت‌هاست در حال تعمیر می‌باشد
پرسپولیس با این سه امتیاز خانگی به امتیاز ۲۴ رسید و جایگاه خودش را در صدور جدول محکم کرد. مس کرمان نیز با قبول این شکست ۹ امتیازی ماند تا تیم سیزدهم جدول باشد.
پرسپولیس با این سه امتیاز خانگی به امتیاز ۲۴ رسید و جایگاه خودش را در صدور جدول محکم کرد. مس کرمان نیز با قبول این شکست ۹ امتیازی ماند تا تیم سیزدهم جدول باشد.
بر اثر ریزش بخشی از جایگاه تماشاگران تیم فوتبال کولو کولو شیلی چند نفر زخمی شدند.
کهکشانی‌ها با غلبه بر بتیس در سانتیاگو برنابئو، جایگاه خود را در صدر جدول رده‌بندی لالیگا تثبیت کرد.
با این تساوی لیورپول ۹ امتیازی شد تا به صورت موقت به رده پنجم صعود کند. اورتون با ۴ امتیاز در جایگاه چهاردهم قرار دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ