لاهیجان- فرمانده انتظامی لاهیجان با اشاره به دستگیری ۲ نفر در این شهر گفت: افراد دستگیر شده که حالت طبیعی نداشتند با سلاح سرد یک شهروند را مجروح کردند که توسط پلیس دستگیر شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه چهار نفر در پی اختلافات شخصی به سوی فردی از اهالی میامی تیراندازی کردند، گفت: این افراد بلافاصله بعد از تیراندازی دستگیر شدند.
فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از دستگیری عاملین آدم ربایی در شهرستان رباط کریم خبر داد.
شاهرود- رئیس دادگستری شاهرود در پی سوء قصد به یک وکیل شاهرودی دستور ویژه رسیدگی را صادر کرد.
معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری ۲ متهمی که در زیر پل کالج به مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی در حین انجام وظیفه حمله ور شده بودند، خبر داد.
رشت- فرمانده انتظامی شهرستان رشت از دستگیری ۳ نفر از عاملان درگیری خیابانی با قمه در این شهرستان خبر داد و گفت: در این نزاع یک نفر مجروح و به بیمارستان منتقل شد.
باغملک- فرمانده انتظامی باغملک از دستگیری ۶ نفر از عاملان تیراندازی در یک تالار عروسی در این شهرستان خبر داد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری عاملان ضرب و شتم زن و شوهر گرمساری خبر داد و گفت: با پیگیری های پلیس سه ضارب شهروندان گرمساری طی ۲۴ ساعت دستگیر شدند.
رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: افرادی که در مؤسسه زیبایی غیرمجاز به تعدادی از بانوان تجاوز کرده بودند، صبح امروز در زندان بندرعباس به دار مجازات آویخته شدند.
قاسمی با اشاره به اینکه متهمان هم اکنون با تشکیل پرونده قضائی در بازداشت به سر می‌برند، گفت: با تعامل مراجع قضائی تلاش برای دستگیری دو نفر دیگر ادامه دارد.
خرم‌آباد- فرمانده انتظامی خرم‌آباد از دستگیری عاملان تعدی به کارکنان اورژانس ۱۱۵ این شهرستان خبر داد.
هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل در روند صلح خاورمیانه به شهادت یک کودک ۲ ساله فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست واکنش نشان داد.
فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری عاملان شهادت، شهید «محمدرضا اسداللهی» فرمانده پاسگاه انتظامی چارک در یک عملیات منسجم پلیسی خبر داد.
فرمانده انتظامی هرمزگان از تعقیب و گریز پلیس استان با قاچاقچیان موادمخدر و شهادت سرگرد محمدرضا اسدالهی فرمانده پاسگاه انتظامی چارکبندرلنگه در این درگیری خبرداد.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری عاملان درگیری در ساندویچی در محله دولت آباد با سلاح سرد، خبرداد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان، از دستگیری ۲ شروری که با تیراندازی به سمت شهروند خاش منجر به مجروحیت وی و ایجاد رعب و وحشت عمومی شده بودند، خبر داد.
عاملان زورگیری از پلیس به دام افتادند
بررسی محاکمه نخست وزیر سابق عراق به اتهام دست داشتن در ترور سردار شهید قاسم سلیمانی در کنار اهمیت سفر رئیس جمهور ایران از موضوعاتی است که روزنامه‌های عربی به آن پرداخته‌اند.
اهواز - فرمانده انتظامی دشت آزادگان از دستگیری ۱۴ نفر از عاملان اصلی درگیری مسلحانه طایفه‌ای که منجر به قتل دو نفر و مجروح شدن دو تن دیگر در این شهرستان شده بود، خبر داد.
نزاع خونبار مشتریان کبابی با چند برادر در یکی از محلات مشهد، در حالی با یک کشته و ۵ مجروح به پایان رسید که عاملان این درگیری وحشتناک، انگیزه جنایت را غرور جوان «فکل جاهلی» دانستند که سوار بر موتورسیکلت، آتش نزاع را شعله ور کرد.
رئیس کل دادگستری استان اصفهان از دستگیری عاملان ضرب و شتم آمرین به معروف در شهرستان ورزنه و آغاز رسیدگی به این پرونده خبر داد.
رئیس پلیس فتا تهران بزرگ به شهروندان توصیه کرد: به هیچ عنوان قبل از دریافت کالا و اطمینان از اصالت و تطابق داشتن با خرید خود، مبلغی به عنوان بیعانه و یا پیش پرداخت برای شخص آگهی دهنده واریز نکنید.
معاون‌اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری دو نفر از عاملان بدحالی دانش‌آموزان در کاشان خبر داد.
سردار جلیلیان با اشاره به این که متهمان با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند، گفت: تحقیقات در خصوص شناسایی و دستگیری دیگر این عاملان در دستور کار پلیس است.
حدود ساعت ۲ بامداد بیستم مرداد بود که ماموران انتظامات بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد در تماس با پلیس، از مرگ جوان ۳۳ ساله‌ای خبر دادند که با ضربات قمه مجروح شده بود. دقایقی بعد با حضور قاضی ویژه قتل عمد در مرکز درمانی، تحقیقات گسترده‌ای برای شناسایی عامل یا عاملان این جنایت آغاز شد. بررسی‌های مقدماتی بیانگر آن بود که امدادگران اورژانس پیکر نیمه جان جوان ۳۳ ساله را از محله معروف به «کوچه سماورسازان» به بیمارستان منتقل کرده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ