سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری عاملان درگیری در ساندویچی در محله دولت آباد با سلاح سرد، خبرداد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رشت- فرمانده انتظامی شهرستان رشت از دستگیری ۳ نفر از عاملان درگیری خیابانی با قمه در این شهرستان خبر داد و گفت: در این نزاع یک نفر مجروح و به بیمارستان منتقل شد.
فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از شهادت ستواندوم "علی شوقی" هنگام دستگیری عاملان نزاع و درگیری در شهرستان اردل خبر داد.
پس از انتشار فیلم درگیری اراذل و اوباش با یکدیگر ، عاملان ناامنی در منطقه تهرانسر توسط پلیس آگاهی دستگیر شدند.
معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس اطلاعات تهران بزرگ از دستگیری ۹ تن از عاملان نزاع و درگیری در پاساژ شانزه‌لیزه که ضمن اخلال در نظم عمومی و تخریب اموال خصوصی در خیابان جمهوری شده بودند خبر داد.
معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس اطلاعات تهران بزرگ از دستگیری ۹ تن از عاملان نزاع و درگیری در پاساژ شانزه لیزه که ضمن اخلال در نظم عمومی و تخریب اموال خصوصی در خیابان جمهوری شده بودند خبر داد.
حمله تروریستی به حرم شاهچراغ منجر به شهادت ۱۳ تن و زخمی شدن ۲۵ تن شد و عامل اصلی حمله در درگیری با نیروهای انتظامی و امنیتی کشته شد.
رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری عاملان درگیری و قدرت‌نمایی با استفاده از سلاح سرد و ایجاد رعب و وحشت در بین ساکنان محله شهرک ولیعصر خبر داد.
رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری عاملان درگیری و قدرت‌نمایی با استفاده از سلاح سرد و ایجاد رعب و وحشت در بین ساکنان محله شهرک ولیعصر خبر داد.
رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری یک نفر از عاملان نزاع و درگیری دسته جمعی خبر داد و گفت: این نزاع و درگیری ۲ مصدوم بر جای گذاشت.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۴ عامل نزاع و درگیری و زورگیری در کمتر از ۱۱ ساعت در این شهرستان خبرداد.
بررسی‌های ابتدایی نشان می‌داد درگیری بین دستفروش و عاملان قتل به خاطر یک دختر اتفاق افتاده بود. آن دختر به خاطر سگ خانگی خود با مرد دستفروش جر و بحث کرده بود و چند مرد در هواخواهی او با دستفروش درگیر شده که این درگیری منجر به قتل شد.
فرمانده انتظامی هرمزگان از تعقیب و گریز پلیس استان با قاچاقچیان موادمخدر و شهادت سرگرد محمدرضا اسدالهی فرمانده پاسگاه انتظامی چارک بندرلنگه در این درگیری خبرداد.
فرمانده انتظامی هرمزگان از تعقیب و گریز پلیس استان با قاچاقچیان موادمخدر و شهادت سرگرد محمدرضا اسدالهی فرمانده پاسگاه انتظامی چارکبندرلنگه در این درگیری خبرداد.
فرماندهی انتظامی خراسان رضوی اعلام کرد: عاملان حمله به آمر به معروف و ناهی از منکر در مشهد شناسایی و دستگیر شدند.
اهواز - فرمانده انتظامی دشت آزادگان از دستگیری ۱۴ نفر از عاملان اصلی درگیری مسلحانه طایفه‌ای که منجر به قتل دو نفر و مجروح شدن دو تن دیگر در این شهرستان شده بود، خبر داد.
رشت- جانشین فرمانده انتظامی گیلان از وقوع نزاع دسته جمعی در منطقه حمیدیان رشت و دستگیری ۱۱ نفر از عوامل درگیری توسط پلیس خبر داد.
اهر- فرمانده انتظامی شهرستان اهر از وقوع نزاع و درگیری دسته‌جمعی در خیابان رجایی اهر و دستگیری ۹ نفر از عوامل نزاع و درگیری توسط مأموران پلیس شهرستان خبر داد.
دستگیری عاملان درگیری در شهرری
رودسر- فرمانده انتظامی رودسر از دستگیر ۸ نفر از عاملان درگیری و نزاع در کلاچای خبر داد و گفت: تعدادی از این افراد سابقه کیفری دارند.
مشهد ـ مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری خراسان رضوی گفت: با تلاش مأموران امنیتی و انتظامی، عاملان تیراندازی به یک شهروند مشهدی شناسایی و در درگیری با عوامل انتظامی به هلاکت رسیدند.
ویدیویی از گشتزنی بالگردهای سپاه در آسمان زاهدان جهت شناسایی عاملان تیراندازی امروز و درگیری با تحرکات احتمالی تروریست‌ها را ببینید. / خبرگزاری دانشجو
رئیس پلیس اطلاعات تهران بزرگ گفت: علت بروز این رفتار شرورانه در شبکه‌های اجتماعی از سوی این افراد مربوط به وقوع درگیری و اختلافات پیش آمده قبلی بین ۲ نفر از اراذل اوباش سطح یک تهران بوده که پس از آنکه در یکی از کشور‌های همسایه به دلیل قاچاق مواد مخدر دچار اختلاف حساب می‌شوند با یکدیگر درگیری و تیر اندازی کرده و دامنه اختلافات خود را به داخل کشور و از طریق کری خوانی در فضای مجازی توسط نوچه‌های خود کشاندند.
شهریار- رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از دستگیری هشت عامل نزاع و درگیری دسته جمعی در شهرک «صدف» شهریار خبر داد.
بررسی‌ها نشان داد، عاملان این جنایت در جریان درگیری مقتول را با شال همسرش که چندی قبل فوت شده است، به قتل رساندند و از مهلکه گریخته‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ