اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه چهار نفر در پی اختلافات شخصی به سوی فردی از اهالی میامی تیراندازی کردند، گفت: این افراد بلافاصله بعد از تیراندازی دستگیر شدند.
فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از دستگیری عاملین آدم ربایی در شهرستان رباط کریم خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به انتقال متهمان به مقر انتظامی و انجام بازجویی از آنان، گفت: دو متهم که ۲۱ سال سن داشتند در تحقیقات اولیه به ۳۰ فقره زورگیری مشابه با همکاری یکدیگر اعتراف کردند. آنان همچنین معترف شدند که سوژه‌های خود را از میان زنان سالخورده انتخاب می‌کردند تا مقاومت کمتری در برابرشان داشته باشند.
شاهرود- رئیس دادگستری شاهرود در پی سوء قصد به یک وکیل شاهرودی دستور ویژه رسیدگی را صادر کرد.
رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ، جزییات شناسایی و دستگیری سارقین زورگیر که چند روز گذشته اقدام به سرقت گردنبند «علیرام نورایی» کرده بودند را تشریح کرد.
معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری ۲ متهمی که در زیر پل کالج به مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی در حین انجام وظیفه حمله ور شده بودند، خبر داد.
باغملک- فرمانده انتظامی باغملک از دستگیری ۶ نفر از عاملان تیراندازی در یک تالار عروسی در این شهرستان خبر داد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری عاملان ضرب و شتم زن و شوهر گرمساری خبر داد و گفت: با پیگیری های پلیس سه ضارب شهروندان گرمساری طی ۲۴ ساعت دستگیر شدند.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از انهدام باند زورگیری‌های خشن با ۱۵۰ فقره زورگیری در پایتخت خبرداد.
رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: افرادی که در مؤسسه زیبایی غیرمجاز به تعدادی از بانوان تجاوز کرده بودند، صبح امروز در زندان بندرعباس به دار مجازات آویخته شدند.
لاهیجان- فرمانده انتظامی لاهیجان با اشاره به دستگیری ۲ نفر در این شهر گفت: افراد دستگیر شده که حالت طبیعی نداشتند با سلاح سرد یک شهروند را مجروح کردند که توسط پلیس دستگیر شدند.
قاسمی با اشاره به اینکه متهمان هم اکنون با تشکیل پرونده قضائی در بازداشت به سر می‌برند، گفت: با تعامل مراجع قضائی تلاش برای دستگیری دو نفر دیگر ادامه دارد.
خرم‌آباد- فرمانده انتظامی خرم‌آباد از دستگیری عاملان تعدی به کارکنان اورژانس ۱۱۵ این شهرستان خبر داد.
هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل در روند صلح خاورمیانه به شهادت یک کودک ۲ ساله فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست واکنش نشان داد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۴ عامل نزاع و درگیری و زورگیری در کمتر از ۱۱ ساعت در این شهرستان خبرداد.
فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری عاملان شهادت، شهید «محمدرضا اسداللهی» فرمانده پاسگاه انتظامی چارک در یک عملیات منسجم پلیسی خبر داد.
فرمانده انتظامی هرمزگان از تعقیب و گریز پلیس استان با قاچاقچیان موادمخدر و شهادت سرگرد محمدرضا اسدالهی فرمانده پاسگاه انتظامی چارکبندرلنگه در این درگیری خبرداد.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری عاملان درگیری در ساندویچی در محله دولت آباد با سلاح سرد، خبرداد.
قتل پدر و مادر با چکش در بستر خواب/ راز زنی با دمپایی قرمز!/ خسارت میلیاردی دزدان به تجهیزات برق رسانی/ محاصره مخفیگاه امن قاتل فراری/ عاملان زورگیری از پلیس به دام افتادند/ انتقام خونین پسرخاله‌ها/ راز جسد دفن شده در پاتوق معتادان!/ اعترافات رابین‌هود تهران
پلیس تهران در شبانه روز گذشته موفق شد نسبت به دستگیری عاملان وحشت در محله مهرآباد و دستگیری سارق موبایل اقدام کند که در بسته خبری پلیس، آنها را مرور می‌کنیم.
پلیس تهران در شبانه روز گذشته موفق شد نسبت به دستگیری عاملان وحشت در محله مهرآباد و دستگیری سارق موبایل اقدام کند که در بسته خبری پلیس، آنها را مرور می‌کنیم.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ بدهکار مهریه، چک ۴۰۰ میلیونی را قورت داد!/ دستگیری قاتل طلافروش همدانی در بندرعباس/ عاملان زورگیری از نوجوانان و سالخوردگان به زانو در آمدند/ کشف ظروف سفالی و پرده‌های شیشه‌ای/ دستبرد هکر‌ها به یک صرافی در مشهد/ سینی مسی ۵ میلیونی بهای قتل خواهرزن/ راز گوشی قاپی‌های موتورسوار سیاه پوش!/ دسیسه‌های هولناک زن جوان برای قتل شوهر
عاملان زورگیری از نوجوانان و سالخوردگان به زانو در آمدند
حدود ساعت ۲ بامداد بیستم مرداد بود که ماموران انتظامات بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد در تماس با پلیس، از مرگ جوان ۳۳ ساله‌ای خبر دادند که با ضربات قمه مجروح شده بود. دقایقی بعد با حضور قاضی ویژه قتل عمد در مرکز درمانی، تحقیقات گسترده‌ای برای شناسایی عامل یا عاملان این جنایت آغاز شد. بررسی‌های مقدماتی بیانگر آن بود که امدادگران اورژانس پیکر نیمه جان جوان ۳۳ ساله را از محله معروف به «کوچه سماورسازان» به بیمارستان منتقل کرده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ