رهبر انقلاب فرمودند: آمارها مهم‌اند اما در همه مسائل کشور ملاک باید خروجی و محصول نهایی باشد؛ باید دید که دست مردم چه می‌رسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور، در دیدار با رئیس قوه قضائیه درباره مشکلات حقوقی و قضایی بانوان کشور گفت‌وگو کرد.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور، در دیدار با رئیس قوه قضائیه درباره مشکلات حقوقی و قضایی بانوان کشور گفت‌وگو کرد.
نایب رئیس مجلس گفت: فردا جلسه نظارتی مجلس پیرامون افزایش قیمت آجر، نان و اجاره‌بها برگزار می‌شود و نمایندگان نسبت به این موضوعات دغدغه‌مند هستند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نقش اصناف در مسائل سیاسی، فرهنگی و اجتماعی کشور بسیار برجسته و درهم تنیده است.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به ضرورت تقویت روحیه ایثار و ترویج سبک زندگی اسلامی گفت: امیدواریم شاهد افزایش حضور بانوان در مسائل کلان کشور باشیم.
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: رفراندوم درباره مسائل اساسی کشور است و زمانی که یکی از موضوعات و مسائل کلان کشور دچار چالش شود، رفراندوم برگزار می‌شود.
رهبر انقلاب اسلامی دو قطبی‌سازی در جامعه دانشجویی و کشور، نگاه غیرواقع‌بینانه و مطالبات بدون ارائه راه‌حل علمی و عملی را از جمله آفات فعالیت‌های دانشجویی برشمردند.
رهبر انقلاب فرمودند: فعالیت‌های دانشجویی نباید جامعه دانشجویی و کشور را دوقطبی کند. دوقطبی‌گری خواست دشمن است. مطالبه دانشجویی همراه با واقع بینی و ارائه راه حل علمی و عملی باشد.
رهبر انقلاب درباره انتقادات از خصوصی سازی در کشور تاکید کردند: هر قانون خوبی هم ممکن است بد عمل شود خصوصی سازی هم همینطور است.
عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: باید برای آینده کشور برنامه و راهکار داشته باشیم و این موضوع از دست نخبگان برمی‌آید چراکه آنها آینده‌سازان کشور هستند.
صبح امروز جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی جهت بررسی مسائل روز کشور چون بودجه برگزار شد.
جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی جهت بررسی مسائل روز کشور در حال برگزاری است.
رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی گفت: مقام معظم رهبری در سال ۹۰ تأکید کردند جامعه مدیریتی کشور باید مسائل زنان را در تراز مسائل درجه یک کشور قرار دهد.
ملک عبدالله دوم در چارچوب سفر رسمی به آمریکا با وزیر امور خارجه این کشور در واشنگتن دیدار و با او درباره مسائل مختلف رایزنی کرد.
وزیر کشور گفت: پرداختن به مسائل اجتماعی از وظایف مهم وزارت کشور است.
دستیار ویژه معاون اول رئیس جمهور از بررسی مسائل اخیر کشور در نشست هم‌اندیشی جامعه شناسان و وزرای علوم و آموزش و پرورش با محمد مخبر خبر داد.
مصطفی صفاری گفت: در شرایطی که انتظارات تورمی وجود دارد باید مدیریت به شکلی جدی در همه بخش‌های اقتصادی صورت گیرد تا منشا شوک‌های بزرگ اقتصادی بر کشور نشود.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: تنها راه حل مسائل در کشور، احترام به قانون است و قطعا در این مورد نیز طی کردن مسیرهای قانونی بهترین راه است و هر راهی غیر از این، مانع تحقق عدالت خواهد بود.
سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: باید به این باور برسیم که مسایل کشور زمانی رفع می شوند که حمکرانان و تصمیم گیران کشور از میان نخبگان و سرآمدان علمی انتخاب شوند.
وزیر کشور در دیدار با مقام ارشد امنیتی ترکیه با تاکید بر تقویت روابط همه جانبه ایران و ترکیه گفت: مسائل دو کشور در چارچوب کارگروه مشترک دنبال می‌شود.
نماینده مردم کاشمر در مجلس گفت: ما نباید در طرح مباحث خود، همه مسائل کشور را سیاه جلوه دهیم و به مردم ناامیدی تزریق کنیم.
رییس فراکسیون دانشگاهیان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که دانشگاه ها باید برای حکمرانی و سیاستگذاری در مسائل مهم کشور و جامعه چاره‌اندیشی و تدبیر کنند و مشارکت داشته باشند.
قیمت نفت در ابتدای معاملات روز دوشنبه پس از این که عربستان سعودی قیمت فروش نفت خود برای ژوئیه را افزایش داد، بیش از دو دلار افزایش یافت.
حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی تاکید کرد: قدرت یک دیپلمات و دستگاه دیپلماسی این است که هنگام مواجه شدن با بن بست در یک مسیر، بتواند در کمتر از ۲۴ ساعت راه جدیدی را باز کند؛ ولو اینکه آن راه حل با مسیر به ظاهر ۱۸۰ درجه مخالف، اما در واقع در راستای هدف باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ