کمتر از یکسال قبل، سید احسان اصنافی عضو ششمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز با تصمیم این شورا به عنوان شهردار این کلانشهر انتخاب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رامهرمز – دادستان عمومی و انقلاب رامهرمز گفت: شهردار سابق شهر سلطان‌آباد رامهرمز بازداشت شد.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: چهار کارگر شاغل در کارگاه جمع آوری ضایعات در روستای گچی که یکی پس از دیگری برای نجات جان همکاران خود وارد چاه حاوی گاز‌های سمی شدند، دچار گازگرفتگی شده و جان باختند.
شهردار پاریس با انتقاد از سیاست فعلی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در قبال کیلیان امباپه به حمایت از این ستاره ملی‌پوش پرداخت.
شهردار اراک با ۸ رای مخالف اعضای شورا، از ادامه فعالیت در شهرداری باز ماند و برکنار شد.
ادامه یا واگذاری: ابهام درباره سرنوشت تیم لیگ یکی
در پی قطعی چند ساعته آب در تهران نیروهای شهرداری اقدام به توزیع آب به وسیله تانکر کرد. منبع: خبرآنلاین
حسین حسینی رئیس‌کل دادگستری استان کردستان از بازداشت شهردار و چند مدیر شهرداری مریوان با اتهام ارتشاء و تحصیل مال نامشروع خبر داد. وی افزود: طبق تحقیقات صورت گرفته تاکنون، این افراد مبالغی را از اشخاصی که دارای ساخت و ساز غیرمجاز و بدون پروانه در سطح شهر و یا تغییرکاربری غیرمجاز در حریم شهر بودند دریافت کرده‌اند.
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: در پی آتش سوزی ساختمان پنج طبقه در شیراز سه نفر فوت و پنج نفر دچار مصدومیت شدید شدند. منبع: ایسنا
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز بیان کرد: با اعزام آتش نشانان مشخص شده که آتش در طبقه چهارم این ساختمان روی داده و دود تمام ساختمان را در برگرفته و آتش از یکی از طبقات نیز شعله ور بود.
عضو شورای شهر تهران گفت:درخواست من از شهردار تهران این است که بنابر وظیفه قانونی خود لیست ساختمان‌های ناایمن را اعلام کند چراکه این اقدام تشویش اذهان عمومی نیست.
دامیانو توماسی، شهردار فعلی ورونا، پیش از این سابقه بازی در تیم رم را داشته و دوست داشت بازی تحت هدایت ژوزه مورینیو را هم تجربه می‌کرد.
فجر سپاسی با دو گل از سد میزبان خود، شهرداری همدان، گذشت تا یک قدم به صعود به لیگ برتر نزدیک‌تر شود.
شهردار تهران شب گذشته در چهاردهمین یادواره شهدای مسجد همت آباد میدان خراسان حضور یافت.
یک شهردار در استرالیا اعلام کرد اگر «چت جی پی تی» ادعاهای اشتباه درباره آنکه وی به دلیل رشوه زندانی شده را حذف نکند، از «اوپن آ آی» (سازنده چت بات) شکایت می کند.
پس از احداث ورزشگاه جدید اینتر و میلان، ورزشگاه تاریخی سن‌سیرو تخریب خواهد شد.
غلامحسین معماریان، استاد معماری دانشگاه علم و صنعت گفت: در شرایط فعلی یک خواسته داریم و آن هم اینکه وزارت راه و شهرسازی و شهرداری شیراز، فهرست بنا‌های تملک شده در بافت تاریخی و طرح‌های مطالعاتی و مصوب در این ۳۶۰ هکتار را اعلام کنند. علاوه بر این‌ها میراث فرهنگی هم که اعلام می‌کند قصد حفاظت دارد.
در روز پر گل فوتبال زنان ایران، شهرداری سیرجان و سپاهان اصفهان با نتایج پر گل حریفان خود را در هم کوبیدند. خاتون نیز با ترکیب دوم خود موفق به کسب یک پیروزی خفیف برابر حریف شیرازی خود شد.
شهردار کلانشهر شیراز با اشاره به وجود نیروهای انسانی متخصص و تکنولوژی های به روز در حوزه عملکردی بانک شهر گفت: جامعه پزشکی می‌تواند بر روی عملکرد چابک و خدمات اجتماعی این بانک حساب کند.
شهردار منطقه ۱۲ تهران درباره تداوم بهسازی معابر، احداث نهر و ساماندهی پیاده‌روهای این منطقه طی هفته‌های گذشته سخن گفت.
شاگردان مهدی رجب‌زاده در بازی خانگی خود نتوانستند از موقعیت‌های به دست آمده استفاده کرده و به کسب نتیجه مساوی رضایت دادند.
معاون فن آوری اطلاعات بانک شهر با تاکید بر ضرورت استفاده از فناوری های روز برای روان‌سازی امور شهری و رفع مشکلات شهرنشینی، گفت: درهمین راستا بانک شهر در تعامل سازنده با شهرداری های کلانشهرها زیرساخت های ضروری برای توسعه هوشمندسازی شهری را در دستور کار دارد.
پس از کش و قوس‌های فراوان در چند هفته اخیر مدیریت شهری شیراز، بالاخره محمدحسن اسدی عضو شورای شهر با هشت رای بعنوان شهردار جدید کلانشهر شیراز انتخاب شد.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: براساس اعلام کارشناسان آتش‌نشانی اعزامی به محل، این حادثه در زمانی که ساکنان در منزل نبودند و به دلیل بروز انفجار در پاور بانک در حال شارژ، رخ داده و منجر به آتش سوزی شده بود.
اعضای شورای شهر شیراز «احسان اصنافی» را از سمت شهرداری این کلانشهر برکنار کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ