وزیر راه و شهرسازی طی تماس تلفنی با معاون نخست وزیر جمهوری آذربایجان بر توسعه روابط اقتصادی میان ایران و آذربایجان به ویژه تکمیل کریدور راهبردی شمال_ جنوب تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آستارا- وزیر راه و شهرسازی گفت: دولت ایران بر توسعه روابط با جمهوری آذربایجان و استفاده از ظرفیت‌های بین دو کشور تاکید دارد.
معاون وزیر راه و شهرسازی درچهارمین اجلاس روسای کمیسیون‌های شهرسازی ومعماری شهرهای تهران بر استفاده از ظرفیت‌های قانونی مغفول مانده برای شتاب بخشی به جریان نوسازی دربافت‌های فرسوده تاکید کرد
وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اهمیت تکمیل کریدور شمال-جنوب برای کشورهای عضو تاکید کرد: ایران تعهد تملک اراضی را دارد که این امر در حال انجام هست و اهتمام جدی بر اجرا این طرح وجود دارد.
مشاور وزیر راه و شهرسازی گفت: سکوهای خرید و فروش با تایید قوه قضاییه به زودی راه اندازی خواهد شد.
وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر فعال سازی توافق نامه ترانزیتی عشق آباد و تردد روزانه ۶۰۰ واگن در مرزهای سرخس و اینچه برون از تدوین سند جامع حمل و نقلی جامع بین ایران و ترکمنستان خبر داد.
وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر فعال سازی توافق نامه ترانزیتی عشق آباد و تردد روزانه ۶۰۰ واگن در مرزهای سرخس و اینچه برون از تدوین سند جامع حمل و نقلی جامع بین ایران و ترکنستان خبر داد.
نماینده مردم خمین در تذکری خطاب به وزیر راه و شهرسازی بر لزوم بازنگری تعرفه‌های بندری در شورای عالی ترابری کشور به منظور جلوگیری کاهش سرمایه گذاری در بنادر تاکید کرد.
مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی کشورمان در حاشیه نشست ریلی بین المللی خاورمیانه ۲۰۲۳ در دیدار جداگانه با دبیر شورای هماهنگی خلیج فارس بر استقبال ایران از سرمایه گذاران تاکید کرد.
در پی وصول گزارشاتی در خصوص عدم رعایت قانون و کشف حجاب توسط تعدادی از بانوان در داخل هواپیما، دادستان کل کشور در نامه‌ای خطاب به وزیر راه و شهرسازی نسبت بر انجام تکالیف قانونی توسط مسئولان مربوطه و الزام به رعایت موازین شرعی و قانونی توسط مسافرین و برخورد با قانون شکنان تاکید کرد.
وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر تحکیم و تقویت روابط اقتصادی ایران و سوریه از گفتگوی مقامات دو کشور برای گسترش روابط اقتصادی در بخش‌های دریایی، ریلی و کاهش تعرفه تجارت آزاد خبر داد.
وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر تحکیم و تقویت روابط اقتصادی ایران و سوریه از گفتگوی مقامات دو کشور برای گسترش روابط اقتصادی در بخش‌های دریایی، ریلی و کاهش تعرفه تجارت آزاد خبر داد.
معاون سازمان راهداری برنامه سازمان را در سال جاری رفع ۴۰۰ نقطه حادثه‌خیز در کشور عنوان کرد و گفت: با تاکید وزیر راه و شهرسازی ۸۷۸ نقطه حادثه خیز در کشور تا پایان دولت سیزدهم رفع خطر خواهد شد
عضو شورای انتظامی نظام مهندسی ساختمان ضمن اعلام تشکیل شورای انتظامی از برگزاری چندین جلسه و الکترونیکی شدن فرآیندهای شورا طی ۳ ماه آتی با تاکید وزیر راه و شهرسازی خبر داد.
۳۰ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکری به رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی بر ضرورت تسریع در چاره‌اندیشی برای مشکلات مردم در خرید و اجاره مسکن تاکید کردند.
بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در مراسم افتتاح طرح‌های راهداری در استان‌ها گفت: کارویژه دولت جدی‌گرفتن نهضت رفع نقاط پرخطر و حادثه خیز است.
مجمع عمومی سال ۱۴۰۰ راه آهن جمهوری اسلامی ایران با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار گردید و طی آن بر ضرورت مولد سازی دارایی به عنوان اولویت اصلی راه آهن تاکید شد.
وزیر راه و شهرسازی با حضور در مجمع عمومی طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای سال ۱۴۰۰ شرکت راه‌آهن ضمن اعلام تصویب گزارش این مجمع، بر مولدسازی دارایی‌های شرکت راه‌آهن تاکید کرد.
بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در بازدید مرکز کنترل ترافیک راه آهن با عذرخواهی از مردم به خاطر مشکلات اخیر به نوسازی ناوگان ریلی تاکید کرد.
وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه مجموعه دولت پیشنهادهای نمایندگان مجلس را برای تامین منابع مالی اجرای طرح‌های مسکن بررسی می‌کند بر اصلاح قانون شهرهای جدید تاکید کرد.
معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید از بافت‌های فرسوده مازندران بر احیای این بافت‌ها تاکید کرد و گفت: مرمت و واگذاری خانه‌های تاریخی باید در اولویت برنامه‌ها و توجه همه مدیران مرتبط باشد.
خبرگزاری تسنیم از استعفای وزیر راه و شهرسازی از سمت خود خبر داد و اعلام کرد که هنوز منابع رسمی این خبر را تایید نکرده‌اند.
وزیر راه و شهرسازی در جلسه شورای مسکن بر جذب مشارکت مردمی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تاکید کرد.
مدیر عامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور و معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: پرونده مسکن تا سال آینده به دستور رییس جمهور و تاکید وزیر راه و شهرسازی باید بسته شود.
رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی کشورمان گفت: توسعه بازارچه‌های مرزی، رونق تجارت تهاتر و تلاش برای رفع موانع تجاری محور نشست بیست و یکمین کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و پاکستان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ