در پی گلایه‌های رهبر معظم انقلاب از قیمت‌های سرسام آور مسکن و اجاره بها، وزیر راه و شهرسازی وعده داد تا قیمت مسکن کاهش یابد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آرسنال لیک را با برد سخت استارت زد
جامعه اسلامی مهندسین در لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخابات بیانیه صادر کرد و بر لزوم ایجاد شور انتخابات در جامعه توسط دستگاه‌های مسئول، علی‌الخصوص رسانه ملی تاکید کرد.
رسانه معروف ایتالیایی سوژه جذاب طارمی و میلان را در حساب کاربری خود در اینستاگرام نیز پوشش داد.
به نظر می رسد کار حضور ساکت الهامی در باشگاه مس رفسنجان به مراحل پایانی خود نزدیک شده و با تاییدیه نهایی مدیران صنایع مس، سرمربی فصل گذشته هوادار کارش را در رفسنجان آغاز خواهد کرد.
مادر ارجمند شهیدان یعقوب و محمد جهانگیری از شهدای هشت سال دفاع مقدس دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
کرج- مسئول سازمان بسیج رسانه گفت: این سازمان در راستای لبیک به مطالبه مقام معظم رهبری مبنی بر انتشار اخبار امیدآفرین اقدام به راه‌اندازی کمپین «خبر خوش» کرد.
نیمار، ستاره برزیلی، پستی را در اینستاگرام لایک کرده که در آن پاری سن ژرمن باشگاهی کوچک توصیف شده است.
رشیدی کوچی در توئیتی نوشت: امروز مجلس به ندای ملت لبیک گفت. امیدوارم فردی که برای وزارت صمت معرفی می‌شود شجاعت لازم برای برخورد با مافیای خودرو به نفع مردم را داشته باشد.
مدافع چپ سپاهان امیدوار است بازی پیش رو مقابل مس رفسنجان را با برد پشت سر بگذارند.
علی اکبر بادامچیان از فعالان نهضت انقلاب اسلامی و یاران دیرین امام و رهبری دعوت حق را لبیک گفت.
مردم برای چندمین بار امتحان خودشان را خوب پس دادند. نوبت مسوولین است که در لبیک پیام رهبر فرزانه انقلاب در جهت رفع مشکلات وتنگنا‌ها تلاش کنند.
رئیس جمهور گفت: مردم مصمم بودند در لبیک به فرمان رهبر فرزانه انقلاب، با حضور در راهپیمایی دیروز، اتحاد و همبستگی خود را به رخ دشمنان بکشانند و دشمن هم پیام این حضور حماسی را دریافت کرد.
در حالی که دو باشگاه گالاتاسرای و رم در حال مذاکره در مورد زانیولو هستند، این بازیکن پستی از اینستاگرام باشگاه ترکیه ای را لایک کرد.
در روزهای اخیر سخنان برخی مقامات قضایی و طرح‌ تعدادی از نمایندگان مجلس با موضوع حقوقی در مجلس، مورد توجه قرار گرفته و حواشی زیادی ایجاد کرده است. ابوالفضل تحریری، معاون دادستان قم در سخنانی گفته که «هر شخص نسبت به تولید محتوا، انتشار و به اشتراک گذاردن مطلب در صفحه خود، محتوای کامنت‌های دیگران در این صفحه و لایک مطالب دیگران مسوولیت قانونی دارد.»
«محمد شیاع السودانی» نخست وزیر عراق تأکید کرد که فتوای جهاد کفایی مرجعیت، مقدسات عراق و شهروندان آن را با همه تنوعش حفظ کرد و شهدا در برهه ای سرنوشت ساز به آن لبیک گفتند.
سرمربی تیم‌‌ فوتبال هوادار از کسب یک امتیاز تیمش‌ در ورزشگاه فولاد آره‌نا رضایت دارد.
وزیر کار عراق در سخنرانی به نمایندگی از نخست‌وزیر عراق در مراسم یادبود فرماندهان پیروزی بر داعش گفت: شهیدان سلیمانی و ابومهدی المهندس اولین لبیک گو به فتوای جهاد کفایی مرجعیت شیعه بودند.
شرکت راکت لب یک ماهواره سوئدی را به مدار زمین برد اما نتوانست بوستر  آن را با کمک بالگرد میان زمین و آسمان کنترل کند.
لایک لیونل مسی به پست اینستاگرامی لائوتارو مارتیتز پس از بازی اینتر و بارسلونا با واکنش منفی هواداران بارسا روبرو شده است.
اجتماع مردمی لبیک یا رسول الله، لبیک یا خامنه ای، جانم فدای ایران با حضور خودجوش مردم ولایتمدار در بوشهر برگزار شد.
اجتماع مردمی لبیک یا رسول الله، لبیک یا خامنه ای، جانم فدای ایران با حضور خودجوش مردم ولایتمدار در بوشهر برگزار شد.
امام جمعه موقت مشهد گفت:ستم ستیزی و دفاع از مظلوم از دیگر عایدات توجه به آثار اربعین است و این گونه است که آماده می‌شویم به معنای حقیقی لبیک یا مهدی (عج) را به زبان بیاوریم و در اصل آماده ظهور می‌شویم.
مهدی فضائلی با طرح این پیش فرض که «اگر همین امروز حسین بن علی حاضر شود»، سوالی درباره اینکه «اکثر لبیک گویان» او متعلق به چه جریان و نیروها»یی می بودند ، مطرح کرد
بارندگی‌های شدید و جاری شدن سیلاب موجب شکستگی لوله‌های آب روستاهای دهستان سوسن شرقی شده است که به موجب آن آب شرب ۲۵ روستا قطع شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ