نخست وزیر بلاروس در راس هیاتی امروز با استقبال فاطمی امین وزیر صمت وارد تهران شد. نخست وزیر بلاروس در پی توافقات صورت گرفته در مذاکرات بین رئیسان جمهور ایران و بلاروس در حاشیه اجلاس شانگهای در سمرقند ازبکستان در شهریور ماه امسال، ظهر امروز در صدر هیاتی بلند پایه از مقامات سیاسی و اقتصادی وارد تهران شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
كيميا زارعى ملى پوش رويينگ زنان ايران در استورى اينستاگرامش از حمايت هاى استانش تشكر كرد.
چرا پوشش زنان باید به بحران اقتصادی تبدیل شود. روش متعارف برای حل مسائل و مدیریت بحران، محدود کردن ابعاد آن و سپس کوچک کردن آن است؛ اما در ایران عادت کرده‌ایم به جای حل مساله‌ها صرفا آن‌ها را از حوزه‌ای به حوزه دیگر منتقل کنیم.
بازیکن تیم ملی فوتبال زنان مراکش در دیدار برابر کره جنوبی با پوشش کامل بازی کرد تا به اولین زنی تبدیل شود که در جام جهانی با حجاب بازی کرده است.
کارشناس مسائل فقهی و فرهنگی توضیحاتی درباره پدیدارشناسی پوشش در عصر جدید ارائه کرد و گفت: پوشش زنان در عصر جدید، مختصاتی دارد که آن را از اعصار گذشته متمایز می‌سازد.
انگار بعد از صد سال دوباره به این نقطه رسیده‌ایم که زنان حول یک‌سری مطالبات با هم به یک انسجام رسیده‌اند و حاضر نیستند پیشنهاد طرد اجتماعی را علی‌رغم هزینه‌هایی که بر دوششان گذاشته می‌شود، رعایت کنند و مردان هم کنار زنان ایستاده‌اند. به نظر من مردان با برادر مهسا امینی و بقیه اتفاق‌هایی که افتاده احساس همدلی کردند و این احساس همدلی و فهم مشترک مانع از طرد مردمی زنان می‌شود.
زیدآبادی نوشت: پرسش این است که چرا زنان وطن خودمان با همین سطح از پوشش مورد احترام قرار نمی‌گیرند و در عوض با آنان به زبان اهانت و بیزاری و تهمت برخورد می‌شود و مورد تعقیب قضایی قرار می‌گیرند؟
اگر قرار باشد مطابق قانون مربوط به پوشش حجاب؛ با زنانی برخورد شود که حد شرعی حجاب را رعایت نمی‌کنند و آنان از خدمات محروم شوند، بخش بزرگ و شاید بیش از نیمی از زنان مشمول آن می‌شوند و به همین علت پلیس اصطلاح جدید «کشف حجاب» را جعل کرده است که در قانون وجود ندارد و تطبیق آن نیز کاملا سلیقه‌ای است.
«شانزده نفر را در این عکس شمردم که چادر مشکی بر سر نداشتند. حتی دیدم چند نفری بدون چادر و با مانتو و روسری نماز را خواندند.»
تصویر بخشنامه شورای امر به معروف و نهی از منکر شرکت فولاد مبارکه، تحت عنوان «ضوابط پوشش خواهران شاغل» را منتشر کرد.
رسانه‌های معاند فارسی زبان، امروز عصبانی‌اند و سراسیمه‌تر از قبل دست به کار شده‌اند و با توجه به اینکه نمی‌توانند زنان و دختران داخل کشور را فریب دهند دست به دامان زنان و دختران ایرانی فراری به خارج از کشور شده‌اند و تلاش دارند تا با صحبت و گفتگو با آن‌ها و درواقع موضوع بی‌حجابی را با رونمایی از آن‌ها در داخل ایران ترویج دهند. اما در این قصه هم با شکست روبه‌رو شده‌اند و دیگر حنای شان رنگی ندارد و در واقع در این منجلاب دست و پا می‌زنند.
بر اساس مراجعه برخی مدیران اداری مبنی بر نامناسب بودن وضعیت حجاب تعدادی همکاران خانم و درخواست راهکار از دفتر امور زنان و خانواده، موضوع وضعیت حجاب همکاران مورد بررسی قرار گرفت و نهایتاً یکسان‌سازی پوشش همکاران در قالب طرح فرم یکسان پیشنهاد شد. در این راستا مشورت و پیگیری از طریق معاونت فرهنگی و معاونت اداری مالی و پشتیبانی مصوب شد.
تصویری تاریخی و بی‌نظیر از مدل پوشش زنان و مردان در سال ۱۳۰۵ هجری شمسی ببینید.
عبدی نوشت: این که امامان جمعه یکصدا و از موضع قدرت علیه وضع پوشش زنان سخنرانی و تهدید کنند نشان می‌دهد تاکنون کسی آنان را آگاه نکرده که همین رویکرد‌ها منجر به این وضع شده و هر چه بیشتر ادامه دهید اثرات بدتری دارد.
خزعلی تصریح کرد: خانم غفوری فرد جزو یک درصد برتر است و شاخص‌های دیگر مثل امور اجتماعی نیز داشته‌اند، ایشان حافظ قرآن هستند و این امر ممکن است یک ویژگی فرهنگی نیز برای ایشان در نظر گرفته شده باشد. من در هیات داوران نبودم و نمی‌دانم روی چه حسابی این داوری انجام گرفته است اما هیچ گونه نسبتی نباید موجب این شود فرد بالا یا پایین آورده شود.
بیمه مستمری زنان خانه‌دار، یکی از محصولات نوآورانه بیمه ملت برای حمایت از زنان خانه‌دار است که این روزها نقش مهمی در اقتصاد خانواده و کشور دارند.
اخبار، جدول و برنامه کامل مسابقات سوپرلیگ فوتسال زنان با پوشش سراسری در سایت “ورزش سه” قرار گرفته است.
نکته بسیار جذاب که در معارف دینی ما و نیز در فرهنگ ملی و ایرانی و ادبیات ما درباره سلوک زنان و البته مردان وجود دارد، تاکید بر پوشش نیست که امری ظاهری است، توجه و تاکید بر «شرم و حیا» است که امری باطنی است. در قرآن مجید از تعبیر «لباس التقوی» استفاده شده است، لباس تقوا به مثابه پوشش جان انسان است و نه پوشش تن او.
معاونت زنان حتی آماده سازی محتوای اپلیکیشن را هم در دستور کار دارد تا جایی که با کلیدواژه «ویترین محتوای مناسب دختران» به مذاکره با پیام‌رسان‌های داخلی مشغول است و دلیل آنکه فعلا جامعه هدف ۱۲ تا ۱۸ سال را در فاز نخست مدنظر قرار داده، آماده نبودن برنامه‌ها و بارگزاری نشدن آن‌ها برای گروه سنی زنان بالای ۱۸ سال است!
وزیر کشور گفت: آئین نامه‌های متعددی طراحی شده است که بتوانیم زنان سرپرست خانوار را تحت پوشش قرار دهیم که به اقتضای منابع موجود در این زمینه برنامه‌ریزی کرده‌ایم.
جدول و برنامه کامل مسابقات لیگ برتر فوتبال زنان با پوشش سراسری در سایت “ورزش سه” قرار گرفته است.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: بالغ بر یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در قالب بیمه مشاغل آزاد، دانشجویان، زنان خانه دار و بیمه اختیاری، تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفته اند.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، نقش خانواده و بانوان را در این مسئله محوری دانست و اظهار کرد: دولت در چند محور برنامه ریزی کرده است که از جمله آن می‌توان به تضمین بیمه درمان ناباروری ۳.۵ میلیون زوج نابارور، بیمه مادران تا پایان دوران شیردهی، بیمه فرزندان تا پنج سالگی و پوشش بیمه‌ای کامل هزینه‌های زایمان طبیعی اشاره کرد.
کمیته حقوق بشر سازمان ملل متحد ممنوعیت پوشش روسری برای زنان مسلمان از سوی فرانسه را نقض معاهده حقوق بشر دانست.
سفر ناصرالدین شاه به فرنگ و مواجهه با شکل پوشش زنان فرنگی و حضورشان در مجالس، نقطه عطفی در تغییر لباس زنان دربار و گسترش آن به زنان طبقه متوسط شد. تأسیس مدرسه‌های آمریکایی که فرایند آشنایی با تفاوت پوشش و شکل حضور زنان در اجتماع را برای زنان ایرانی آشکار کرد و اقداماتی که جمع کوچکی از زنان تحت عنوان جمعیت‌های خواهان آزادی انجام دادند، همگی در راستای بحث تغییر حجاب و نه کشف حجاب بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ