وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در ادامه اظهارات تحریک‌آمیز و خصمانه خود علیه تهران، از آمریکا خواست تا برای مواجهه نظامی با ایران، «برنامه عملیاتی» جدیدی تدوین کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکن اسبق استقلال به انتقاد از انتخاب‌های غلط برای مدیریت این باشگاه پرداخت.
کرمانشاه- فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به توطئه های دشمنان بر علیه انقلاب اسلامی ایران، گفت: جنگ ترکیبی و رسانه‌ای دشمن علیه ایران باید با هوشیاری و استقامت پاسخ داده شود.
هیئت اسلامی- مسیحی حمایت از قدس و مقدسات در بیانیه ای عموم فلسطینیان را به حضور گسترده در مسجد الاقصی و مقابله با توطئه های دشمن صهیونیستی فرا خواند.
یک وب سایت روسی نوشت که داستان مصدومیت دو ستاره مطرح تیم ملی این کشور مشکوک و شبیه به توطئه است.
علی اکبر رائفی پور در یک مصاحبه گفت داماد ترامپ که نزدیک به اسرئیل است برای ایلان ماسک توئیتر را خریده و در این پلتفرم به سرعت مخالفین را حذف می‌کند. بار‌ها من را نیز از توئیتر بیرون انداخته‌اند، مگر شما آزدی بیان ندارید؟!
رییس جمهور با اشاره به توطئه های دشمنان علیه مردم ایران، گفت: درباره مسائل اقتصادی می‌گویند ذخایر ارزی ما کافی نیست؛ اعلام می‌کنیم به برکت تولید در کشور و حضور مردم، ذخایر ارزی کشور به هیچ‌عنوان نگران‌کننده نیست.
وزیر دفاع عراق با اشاره به حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از دولت و ملت عراق در دوران سخت، خواستار تداوم این پشتیبانی‌ها در شرایط بازسازی عراق شد.
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه سرزمین عراق نباید محل توطئه یا تهدید علیه همسایگان خود قرار گیرد، گفت: ایران از تلاش‌های دولت عراق برای بازسازی اقتصادی و نظامی این کشور حمایت می‌کند.
سفرای کشورهای آمریکا، هلند، سوئد، سوئیس، انگلستان، آلمان، بلژیک، فرانسه و ایتالیا در آنکارا که هشدار امنیتی در ترکیه دادند یا فعالیت نمایندگی‌های دیپلماتیک و کنسولی خود را در این چارچوب به حالت تعلیق درآوردند، به وزارت خارجه ترکیه احضار شدند.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: در صورتی که اتحادیه اروپا در راستای اهداف آمریکا عمل کرده و بخواهد سپاه پاسداران را به عنوان یک نهاد قانونی که مورد احترام ملت ایران است را در لیست گرو‌های تروریستی قرار دهند باید به تبعات سنگین این اقدام توجه کنند.
برخی منابع از توطئه محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی برای تغییر کاربری های اسلامی مرتبط با کوه احد خبر دادند.
پروفسور حسین الدیرانی، تحلیلگر سیاسی لبنانی، قطعنامه سازمان ملل متحد در رابطه با موضوع زنان در ایران را تنها بخشی از جنگ جهانی کشورهای غربی علیه جمهوری اسلامی ایران توصیف کرد.
رئیس قوه قضاییه گفت: امروز که با هوشیاری و بصیرت مردم ایران اسلامی و مجاهدت‌های نیرو‌ها و مسئولان انتظامی، اطلاعاتی، امنیتی و قضایی، توطئه اصلی دشمن خنثی شده است، همه مسئولان ذیربط باید تلاش کنند که بواسطه نوسانات ارزی و اقتصادی، فشار مضاعفی به مردم وارد نشود و دشمن نتواند از این ناحیه سوءاستفاده کند.
زنجان-معاون سیاسی رئیس قوه قضائیه گفت: قضیه مرحومه امینی آخرین توطئه‌ دشمنان علیه کشورمان نخواهد بود و در این وقایع، مردم ما با ضدانقلاب همراه نشدند.
دبیر کل حزب الله لبنان در سخنانی به مناسبت روز شهید درباره موضوعات مختلفی از جمله انتخابات رژیم صهیونیستی و توطئه های آمریکا علیه کشورهای منطقه سخن گفت.
محسنی اژه‌ای گفتسلطه‌گران شبانه‌روز مشغول توطئه و فساد وفتنه علیه ایران اسلامی هستند؛ آن‌ها یک روز با تلاش جهت راه‌انداختن جنگ داخلی و خارجی و روز دیگر با فتنه و تحریم و عملیات ترکیبی به سراغ مردم ایران می‌آیند.
خطیب نماز جمعه تهران گفت: دنیای سلطه ناسازگاری، توطئه، خیانت و جنایت با ایران را سرلوحه کار خود قرار داده است.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه ‌ای ضمن قدردانی از خویشتنداری ملت شریف ایران در شناخت به موقع توطئه اخیر دشمنان، از مردم انقلابی و متدین ایران اسلامی، دعوت کرد در اجتماع امروز امت محمد (صل الله علیه وآله وسلم)، که با حضور هیئات مذهبی، مجامع قرآنی و قشرهای مختلف مردم برگزار خواهد شد شرکت کنند.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه ‌ای ضمن قدردانی از خویشتنداری ملت شریف ایران در شناخت به موقع توطئه اخیر دشمنان، از مردم انقلابی و متدین ایران اسلامی، دعوت کرد در اجتماع امروز امت محمد (صل الله علیه وآله وسلم)، که با حضور هیئات مذهبی، مجامع قرآنی و اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد شرکت نمایند
معاون اول رئیس جمهور گفت: دشمنان ملت تا زمانی که به قدرت و اقتدار ایران آگاه نشوند، از هیچ توطئه و اقدامی علیه کشور فروگذار نخواهند کرد.
توطئه مشترک آمریکا و انگلیس علیه ملت ایران در کودتای ۲۸ مرداد طی ۵ روز در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد روایت می‌شود.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در آذربایجان در پاسخ به ادعاهای سفیر رژیم صهیونیستی در باکو تاکید توطئه علیه تمامیت ارضی ایران خط قرمزی است که عواقب آن را خوب می دانید.
اخراج کارمندان IBM در روسیه
از آنجایی که این خبر کذب و تحریف شده جامعه سینمای ایران خصوصا کارگردانان سینمای ایران را شگفت زده و آزرده ساخته است لذا کانون کارگردانان سینمای ایران ضمن محکوم کردن این اقدام شنیع و غیر انسانی که علیه یکی از همکاران ما در صنف برنامه ریزان و دستیاران کارگردان انجام شده است، بر خود لازم می داند که بدین وسیله از تمام بنگاه های دروغ پراکنی نوشتاری و دیداری داخلی – که به نظر با هدفی خاص سعی در بدنامی و تخریب اهالی سینما به خصوص کارگردانان فرهیخته و شریف داشته – بخواهد به قید فوریت، ضمن تصحیح خبر درج شده، خبر واقعی را منتشر و با ابراز دلجویی از کارگردانان سینما، افکار عمومی را نیز از این دروغ و اشتباه فاحش آگاه سازند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ