نشست سه جانبه مقامات ارشد اردن و مصر با حضور رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، فردا یکشنبه در شهر علمین مصر برگزار می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز دوشنبه نشست سه‌جانبه میان رئیس جمهور مصر، شاه اردن و رئیس تشکیلات خودگردان با موضوع فلسطین در مصر برگزار می‌شود.
نشست سه‌جانبه اتصال شبکه برق ایران، جمهوری آذربایجان و روسیه با حضور معاونان وزیران انرژی سه کشور در مسکو برگزار شد.
نشست سه‌جانبه اتصال شبکه برق ایران، جمهوری آذربایجان و روسیه با حضور معاونان وزیران انرژی سه کشور در مسکو برگزار شد.
نشست سه‌جانبه اتصال شبکه برق ایران، جمهوری آذربایجان و روسیه با حضور معاونین وزیران انرژی سه کشور در مسکو برگزار شد.
راهی که اخیراً ایران برای گفتگو با کشور‌های تاثیرگذار عربی همچون عربستان و مصر در پیش گرفته است، می‌تواند شرایط را به گونه دیگری رقم بزند. این لزوما کنار گذاشتن همکاری‌ها با سایر کشور‌ها نیست. بار‌ها گفته شده که همچون کشور‌های عربی می‌توان در کنار روسیه و چین ایستاد و با آمریکا متحد بود و با اروپا رایزنی کرد. ایران می‌تواند اتحاد خود را با روسیه تداوم ببخشد، اما لزوما این به معنای برهم زدن توازن رابطه با غرب نیست.
دیدار سه‌جانبه رئیس‌جمهور ترکیه، دبیرکل ناتو و نخست‌وزیر سوئد امروز در حاشیه اجلاس ناتو در لیتوانی آغاز شد.
در حاشیه نشست سه‌جانبه ایران، هند و روسیه که به میزبانی ایران با مشارکت ۱۳ کشور برای تسهیل تردد در کریدور شمال-جنوب قرارداد اجرایی پروژه رشت_ آستارا میان دو کشور ایران و روسیه به امضا رسید.
بذرپاش در نشست سه‌جانبه تسهیل روابط بیشتر میان کشورها و توسعه‌ی تجارت جهانی، آسان سازی تردد، توسعه شبکه حمل و نقل و به تبع آن توسعه گردشگری را از مهم‌ترین دستاوردهای کریدورشمال_جنوب دانست.
نخست وزیر عراق که به قاهره سفر کرده امروز سه‌شنبه با رئیس جمهور مصر دیدار و گفتگو کرد.
نشست سه‌جانبه میان ترکیه، سوئد و ناتو سه‌شنبه هفته جاری در آنکارا برای عضویت استکهلم در ائتلاف نظامی ناتو برگزار می‌شود.
در بیانیه پایانی نشست سه‌جانبه وزرای خارجه چین، پاکستان و دولت طالبان اعلام شد: ۳ طرف تصمیم گرفتند همکاری خود را در حوزه‌های امنیتی بر اساس اصول احترام متقابل گسترش دهند.
نشست سه‌جانبه وزرای خارجه چین، پاکستان و دولت طالبان امروز در شهر اسلام‌آباد برگزار شد.
وزیر دفاع ترکیه از برگزاری نشست سه‌جانبه درباره توافق غلات با حضور نمایندگان ترکیه، روسیه و اوکراین در پنجم ماه مه (۱۵ اردیبهشت) خبر داد.
مذاکرات هیئت سعودی و یمنی با میانجی‌گری عمان در صنعا آغاز شده، مذاکراتی که هدف از آن برقراری آتش‌بس و رفع محاصره یمن است.
نخست‌ وزیر ارمنستان در نشست خبری امروز خود گفت: روابط ما با روسیه بسیار صمیمانه است؛ زیرا ما صحبت می‌ کنیم و موضوعات را حل می‌ کنیم؛ البته مشکلاتی نیز وجود دارد.
وزیر دفاع ترکیه در ارتباط با نشست سه‌جانبه دیروز در مسکو گفت: بر لزوم یافتن راه‌ حلی فراگیر برای حل موضوع سوریه تاکید کردیم.
نهمین نشست سه‌ جانبه وزرای دفاع ترکیه، جمهوری آذربایجان و گرجستان فردا در شهر کایسری برگزار خواهد شد.
وزیر امور خارجه ترکیه امروز از برگزاری نشستی با همتایان سوئدی و فنلاندی خود در حاشیه اجلاس وزیران امور خارجه ناتو در شهر بخارست خبر داد.
بیست‌وچهارمین نشست وزیران مجمع کشورهای صادرکننده گاز (جی‌ئی‌سی‌اف) سه‌شنبه، سوم آبان‌ماه در قاهره پایتخت مصر برگزار می‌شود.
رئیس جمهور روسیه با رد ادعای همتای فرانسوی خود علیه کشورش به سران ارمنستان و جمهوری آذربایجان پیشنهاد برگزاری نشست سه‌جانبه در خصوص مناقشات قره باغ را ارائه کرد.
پس از سفر جنجالی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به ایروان و اعتراض باکو، مقامات واشنگتن از نشست سه‌جانبه وزرای خارجه آمریکا، ارمنستان و جمهوری آذربایجان در نیویورک خبر دادند.
برخی رسانه‌ها اعلام کردند پس از نشست سه‌جانبه «لِویو»، رئیس‌جمهور ترکیه تصمیم دارد این هفته درباره بحران اوکراین با رئیس‌جمهور روسیه گفت‌وگو و رایزنی کند.
رئیس‌جمهور ترکیه می‌گوید نتایج گفت‌وگوی امروز با دبیر کل سازمان ملل و رئیس‌جمهور اوکراین برای پایان‌دادن به جنگ اوکراین را به رئیس‌جمهور روسیه اطلاع خواهد داد تا درباره آن رایزنی کنند.
به منظور بررسی توافق صادرات امن غلات و مسئله نیروگاه اتمی زاپروژیا، امروز دبیرکل سازمان ملل با رئیس‌جمهور اوکراین و ترکیه در شهر «لویو» اوکراین دیدار و گفت‌گو کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ