بنا به گزارش‌های رسانه‌ای اردوگاهی نظامی برای گروه موسوم به واگنر در بلاروس ساخته می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در کشور عراق مجموعا بیش از ۲۰ محل نگهداری اسرا برای اسرای ایرانی تشکیل شده بود و در واقع با کمترین امکانات رزمندگان ایرانی که در جریان هشت سال جنگ تحمیلی به اسارت درآمده بودند، دوران سخت اسارت خود را در آنجا به سر می‌بردند. به غیر از زندان‌هایی همچون زندان "الرشید" که در یک منطقه بزرگی از بغداد قرار داشت و زندان "ابوغریب" که در نزدیکی بغداد بوده و بیشتر درجه داران نظامی در آنجا اسیر بودند، مابقی محل‌های نگهداری در قالب اردوگاه بود. تصاویر مربوط به عکسای یادگاری آزادگان دفاع مقدس در این اردوگاههاست.
پس از ۵ روز درگیری مسلحانه میان افراد مسلح وابسته جنبش فتح و برخی دیگر از گروه‌های شبه نظامی در اردوگاه عین الحلوه، از صبح امروز دوشنبه آرامش در این اردوگاه و شهر صیدای لبنان برقرار شده است.
مدافع این فصل تراکتور بعد از دوری چند روزه دوباره به اردوی تیمش در ترکیه ملحق می شود.
سازمان مجاهدین از آغاز یک سبک زندگی برای خود انتخاب کردند و بعدا با تکیه بر سازماندهی و امکانات نظامی و مالی و تشکیل قلعه در بسته سازمانی یا اردوگاه نظامی شبه گتو، آن سبک زندگی سنگواره‌ای شد و دیگر اعضای سازمان نمی‌توانستند از دیواره سخت و چدنی آن قلعه خارج شوند.
این اردوگاه نظامی قرار است در ۲۰۰ کیلومتری مرز با اوکراین مستقر شود و ظرفیت ۸ هزار سرباز را دارد.
شهادت سه فلسطینی در کنار مقاومت نیروهای فلسطینی در برابر اشغالگران صهیونیست و زخمی شدن شش نظامی صهیونیست از جدیدترین تحولات درگیری‌های اردوگاه جنین است.
مشاور امنیت ملی عراق نسبت به خطرات اردوگاه الهول در سوریه علیه امنیت این کشور و جهان، هشدار داد.
در حالی که رسانه‌های رژیم صهیونیستی از کشف یک بمب در یکی از مناطق تل آویو خبر دادند، یک نظامی صهیونیست هم در حمله رزمندگان مقاومت در اردوگاه العروب الخلیل زخمی شد.
یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه بلاطه و برگزاری مانور نظامی حزب الله لبنان در شرایط کنونی از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
صداهای نبرد در اردوگاه نظامی نیروهای واکنش سریع در شهر خارطوم پایتخت سودان شنیده می‌شود. پل بین خارطوم و شهر عمران بر روی رودخانه مسدود شده و تردد خودروها متوقف شده است.
پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یک نظامی این رژیم در جریان درگیری ها در اردوگاه شعفاط در قدس اشغالی زخمی شد.
برزیل از تخلیه کامل اردوگاه هواداران «بولسونارو» در برازیلیا پس از ۲ ماه خبر داد.
گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش حماس در اردوگاه آوارگان جبالیا در شمال نوار غزه موشک‌ها و پهپاد‌های خود را به نمایش گذاشت.
اردوگاه اسکان اضطراری در کویر لوت با حضور دبیرکل و رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر برپا شد.
جنبش مقاومت اسلامی حماس به شهادت دو تن از فلسطینیان ساکن شهر جنین به دست نظامیان رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.
جنبش مقاومت اسلامی حماس به شهادت دو تن از فلسطینیان ساکن شهر جنین به دست نظامیان رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.
پس از عملیات تیراندازی در قدس اشغالی که به هلاکت یک نظامی زن صهیونیست منجر شد، ارتش رژیم صهیونیستی برای دومین روز پیاپی محاصره اردوگاه شعفاط و شهرک عناتا را ادامه می دهد.
فرمانده یکی از یگان های ارتش رژیم صهیونیستی که در عملیات اخیر نظامی علیه اردوگاه جنین در روز چهارشنبه هفته گذشته مشارکت داشته است، جزئیاتی از را این عملیات افشا کرد.
نیر دفوری خبرنگار نظامی شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی درصدد اجرای عملیاتی گسترده و پیچیده در اردوگاه جنین است.
منابع فلسطینی اعلام کردند در عملیات یورش نظامی امروز ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین، ۵ مبارز فلسطینی به شهادت رسیده اند که یکی از آنها عبدحازم برادر رعد حازم مجری عملیات تل آویو است.
گروه «کتیبة جنین» وابسته به شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین، نظامیان صهیونیست را در حین یورش به اردوگاه جنین هدف قرار داد.
اخیرا اردوگاه جنین شاهد افزایش نیروهای شاخه‌های نظامی حماس و جهاد اسلامی بوده و بارها با یورش‌های ارتش اشغالگر مقابله کرده‌اند در ادامه تصاویری از تمرینات نظامی این گروه را مشاهده می‌کنید.
منابع فلسطینی اعلام کردند در جریان یورش بامداد امروز نظامیان صهیونیست به اردوگاه الدهیشه در جنوب بیت لحم چهار فلسطینی زخمی شده اند.
امام جمعه موقت تهران ادامه داد: چون اردوگاه امام حسین (علیه السلام) ابدی است، بنابراین هر اردوگاهی که به اردوگاه ایشان پیوند بخورد ابدی می‌شود، حقیقت این است که انقلاب ما به انقلاب امام حسین (علیه السلام) ضمیمه شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ