گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش حماس در اردوگاه آوارگان جبالیا در شمال نوار غزه موشک‌ها و پهپاد‌های خود را به نمایش گذاشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این طوطی بامزه عاق دوش گرفتن است اما به نظر می رسد که زیادی عاشق این کار است.پس از 45 دقیقه زیر دوش مانده حالا صاحب طوطی می خواهد او را از حمام بیرون بیاورد اما طوطی با جدیت مخالفت می کند و هنوز می خواهد دوش بگیرد.
تصاویر هوایی پیروزی باورنکردنی یک دوچرخه سوار را در آخرین لحظات نشان می‌دهد. این ورزشکار که در رتبه هشتم قرار داشت در آخرین لحظات یکی یکی از رقیبان خود پیشی گرفت و در نهایت اول شد. جالب اینجاست که نفر پشت سر این دوچرخه سوار که او نیز در رتبه نهم قرار داشت همانند او تمام تلاش خود را بکار گرفت و در رده دوم قرار گرفت.
کارگر نانوایی با حواس پرتی خود حین پوشیدن لباس کار دچار حادثه با دستگاه خمیر زنی شد. منبع: چندثانیه
این ویدیو دارای تصاویر دلخراش از لحظه زیر گرفته شدن یک جوان زیر قطار می‌باشد.
معمولا رسم است هنگام بازی یک تیم در لیگ ملت‌ها آهنگ‌های معروف آن کشور در سالن پخش می‌شود. برای بازی ایران مقابل فرانسه مسوولان مسابقه سراغ آهنگ گنگستر شهر آمل رفتند. مساله‌ای که حسابی مورد توجه کاربران ایرانی قرار گرفت.
معاون سیاسی وزارت امور خارجه طالبان: سد‌های آب جزو مراکز حساس محسوب می‌شوند و به هیچ وجه به کارشناسان ایرانی اجازه داده نمی‌شود از سد کجکی بازدید کنند.
رهبران حماس در حالی که لباس احرام پوشیده‌اند به همراه مقامات عربستانی مناسک حج عمره را به جا آوردند.
هیئتی از رهبران حماس که در سفری رسمی به عربستان سعودی سفر کرده‌اند، مناسک عمره را به جای آوردند.
فرناندو هرناندز داور مکزیکی به دلیل رفتار خشونت آمیز و زانو زدن به کشاله ران یک بازیکن ۱۲ بازی محروم شد. بازیکنان تیم لئون پس از اینکه حریف گل تساوی بحث‌برانگیز را به ثمر رساند از داور تقاضای بررسی VAR کرده بودند، اما هرناندز که هم تیمی لوکاس رومرو را جریمه کرده بود، با زانوی خود به کشاله ران هافبک تیم لئون کوبید و او را نقش بر زمین کرد. در دقیقه ۶۳ بازی، کلاب آمریکا یک گل مشکوک به خطای هند به ثمر رساند. بازیکنان لئون به فرناندو هرناندز، داور سرشناس مسابقه معترض شدند. لوکاس رومرو، بازیکن شماره ۲۹ لئون به هرناندس چسبید تا اعتراض کند اما این داور حین دادن کارت زرد به دیگر بازیکن معترض در اقدامی باورنکردنی با زانو به نقطه حساس لوکاس کوبید و او را نقش زمین کرد!
ارتش اسرائیل تصاویری از حملات به مراکز آموزشی و ساخت سلاح حماس در نوار غزه منتشر کرد. منابع فلسطینی تاکید کردند که جنگنده‌های اسرائیلی دو پایگاه مقاومت فلسطین را در جنوب غرب غزه و اردوگاه النصیرات در مرکز این باریکه با چند موشک هدف قرار دادند. مقاومت فلسطین بامداد امروز چهارشنبه در واکنش به حملات نظامیان اسرائیلی به نمازگزاران فلسطینی در مسجد الاقصی بیش از ۱۵ راکت به سمت اراضی اشغالی به ویژه شهر سدیروت شلیک کرد.
در کمال تعجب در این ویدئو می‌بینیم که گورکن عسل خوار به سرعت وارد مبارزه با سه پلنگ می‌شود و اجازه نزدیک شدن نمی‌دهد.
انسیه خزعلی در مناظره با معصومه ابتکار به محمد علی نجفی کنایه زد و به دفاع از دولت رئیسی پرداخت.
تیک آف و فرود دو بخش بسیار مهم و حساس هر پرواز محسوب می‌شوند و خلبان‌ها در این دو وضعیت به طور کامل هواپیما را کنترل می‌کنند. در ویدئوی زیر فرود تماشایی یک بوئینگ ۷۴۷ را از منظره کابین خلبان مشاهده می‌فرمایید. /همشهری آنلاین
بنیامین نتانیاهو و خانواده نظامی اسیر صهیونیست که ویدئوی وی از سوی حماس منتشر شده است، به این موضوع واکنش نشان دادند.
یک سارق که از حواس پرتی راننده کامیون سو استفاده کرد به راحتی گوشی موبایل اش را به سرقت برد.
این ویدیو که استراحت یک کروکودیل حواس پرت را در ساحل به تصویر می‌کشد، نشان می‌دهد که یک جگوار پس از کمینی هوشمندانه، کروکودیل را در یک حرکت غافلگیرانه شکار می‌کند.
این ویدیو که استراحت یک کروکودیل حواس پرت را در ساحل به تصویر می‌کشد، نشان می‌دهد که یک جگوار پس از کمینی هوشمندانه، کروکودیل را در یک حرکت غافلگیرانه شکار می‌کند.
بهترین فرصت‌های ایران در دقیقه ۵۲ بازی با ولز به دست آمد. فرار سردار آزمون او را در موقعیتی عالی قرار داد و ضربه او به تیرک سمت چپ هنسی برخورد کرد. در برگشت فرصت به قلی زاده رسید که شوت او از پشت محوطه هم در عین ناباوری به تیرک سمت راست دروازه‌بان ولز خورد.
نظامیان رژیم صهیونیستی در یورش بامدادی به شهر جنین در کرانه باختری که در آن حتی امدادگران فلسطینی را هدف قرار دادند، یکی از اعضای ارشد جنبش حماس را بازداشت کردند.
نظامیان رژیم صهیونیستی در یورش بامدادی به شهر جنین در کرانه باختری یکی از اعضای ارشد جنبش حماس را بازداشت کردند.
پس از قطع روابط ۱۰ ساله میان حماس و دولت سوریه، این روند با حضور نمایندگان گروه های فلسطینی از جمله جنبش اسلامی فلسطین (حماس) در سوریه و دیدار آنها با بشار اسد تغییر کرد.
پیمان جبلی: تا همین دیشب شایعه سازی کردند تا حواس ما را پرت کنند. این اتفاق نخواهد افتاد.
در پی دستگیری دو تن از اعضای گروه اسلامگرای حماس، معترضان فلسطینی در نابلس با نیروهای امنیتی فلسطین درگیر شدند.
«فریاد آزادی‌خواهی یا حماسه سازی‌هایی که گیبسون در آثارش دارد در حماسه کربلا جاری است و اگر او به پیاده‌روی اربعین بیاید همه اینها را حس خواهد کرد.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ