سخنگوی وزارت خارجه چین امروز در کنفرانس مطبوعاتی هفتگی خود اعلام کرد: امیدواریم دولت طالبان گام‌هایی را برای تأمین منافع مردم افغانستان و برآورده‌کردن انتظارات جامعه جهانی بردارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
متئو لاهوز، داور سرشناس و جنجالی فوتبال اسپانیا، در فصل جدید به عنوان کارشناس فعالیت خواهد کرد.
عضو شورای عالی ژئوپارک جهانی یونسکو از آغاز پروژه ژئوپارک ماکو خبر داد و گفت: در جلسه ای با مدیرعامل و معاونان منطقه آزاد ماکو، این پروژه ژئوپارک تایید و مصوب شد.
متئو آلمانی، مدیر بخش فوتبال باشگاه بارسلونا، بعد از مذاکرات موفق با گوندوگان به کاتالونیا برگشت.
متئو کواچیچ تایید کرد که در این تابستان از چلسی جدا خواهد شد. گفته می‌شود مقصد بعدی او منچسترسیتی است.
«مائو نینگ» سخنگوی وزارت امور خارجه چین اعلام کرد که طرف‌های بحران اوکراین باید از اقداماتی که می‌تواند منجر به تشدید بیشتر تنش شود، اجتناب کنند.
متئو آلِمانی، مدیر بخش فوتبال باشگاه بارسلونا، به هواداران اطمینان داد که قرارداد جدید گاوی ثبت خواهد شد و او به چلسی و هیچ باشگاه دیگری نخواهد رفت.
متئو کواچیچ، ستاره کروات چلسی ضمن ‌تمجید از لوکا مودریچ دباره تقابل با رئال مادرید صحبت کرد.
تنش‌ها میان چین و تایوان به دهه‌ها قبل بازمی‌گردد. با اعلام حکومت کمونیستی در پکن از سوی مائو تسه‌تونگ جنگ داخلی در چین پایان یافت و ملی‌گرایان کومینتانگ به رهبری جیانگ جیه شی به تایوان گریختند. ملی‌گرایان چین با تشکیل حکومت جدید در تایپه روابط با پکن را قطع کردند. به گزارش یورونیوز، حکومت تایپه چند ماه بعد در سال ۱۹۵۰ به یکی از متحدان ایالات‌متحده در جریان جنگ کره تبدیل شد. واشنگتن برای حمایت از متحد جدید خود ناوی را به تنگه تایوان فرستاد تا از این جزیره در برابر حمله احتمالی چین محافظت کند.
با اعلام حکومت کمونیستی در پکن از سوی مائو تسه‌تونگ جنگ داخلی در چین پایان یافت و ملی‌گرایان کومینتانگ به رهبری جیانگ جیه شی به تایوان گریختند.
متئو رِتِگی، مهاجم آرژانتینی-ایتالیایی، رویای بازی در یک تیم بزرگ سری آ را دارد و از احتمال بالای حضورش در یک باشگاه ایتالیایی خبر داد.
سخنگوی وزارت خارجه چین امروز در یک نشست خبری تصریح کرد: آمریکا منبع اصلی تهدید هسته‌ای در جهان است.
برخی می‌گویند «شی» اگر با این دست‌فرمان جلو رود احتمالا وارد دورانی از «افول» یا «تنش درونی» شود.
مائو نینگ، سخنگوی وزارت خارجه چین گفت که پکن همیشه بر این باور بوده است که روابط چین و آمریکا یک بازی حاصل جمع صفر نیست که در آن یکی سود می برد یا دیگری ضرر می کند.
مدیر بخش فوتبال بارسلونا تایید کرد که به دلیل تاخیر 18 ثانیه‌ای و مشکل پیش‌بینی نشده اداری، انتقال خولین آرائوخو از لوس آنجلس گلکسی منتفی شد.
متئو کواچیچ، ستاره خط میانی تیم ملی کرواسی، مدعی شد برابر بلژیک بازی سختی در انتظار این تیم است.
کمیته داوران فدراسیون جهانی فوتبال متئو لاهوز داور اسپانیایی را برای قضاوت دیدار حساس ایران و آمریکا برگزیده است.
تاریخ چند درس به ما می‌آموزد. یک درس آن است که همان طور که موارد استالین، مائو، هیتلر، موسولینی، پوتین و دیگران همگی نشان می‌دهد فرقه‌های مبتنی بر کیش شخصیت همواره برای کشوری که آن فرقه‌ها را پرورش می‌دهند بد هستند.
بازدید "شی جین پینگ" رئیس جمهور چین از جایی که مائو در آنجا قدرت گرفت نشان می‌دهد که چگونه شی به شکل دادن تصویر خود به عنوان تجسم امروزی "رهبر بزرگ" ادامه می‌دهد.
با انتخاب شیء جین پینگ برای سومین بار در جایگاه دبیر کل حزب و رئیس‌جمهور چین، هم‌اکنون او به قدرت‌مندترین رهبر چین، پس از «مائو تسه‌تونگ»، بنیانگذار جمهوری خلق چین تبدیل شده است
بیستمین کنگره حزب کمونیست چین، روز –یک‌شنبه- در مقام یکی از مهم‌ترین رویداد‌های جهان برگزار شد. حال در باب این نشست مهم و سرنوشت‌ساز سه سوال اصلی قابل طرح هستند
در همین راستا، مائو نینگ، سخنگوی وزارت امور خارجه چین گفت: "در درجه اول، موضوع تایوان یک موضوع داخلی چین است. موضع چین در این مورد منطقی و روشن است. ما به روند اصلی اتحاد مجدد صلح آمیز با تایوان و به اصل یک کشور و دو نظام برای آن متعهد خواهیم بود."
از آنجایی که جذابیت محبوبیت مائوئیسم هرگز از بین نرفت جای تعجب نیست که شی توانسته پا در کفش مائو بگذارد. در مورد مائو فارغ از آن که چه قضاوتی درباره‌اش داشته باشید واقعیت آن است که او توانست نزدیک سه دهه بر چین حکومت کند. این نوع سابقه بری افرادی مانند شی جذابیت زیادی دارد.
متئو دارمیان، مدافع ایتالیایی اینتر، تاکید کرد این تیم برابر بارسلونا به دنبال کسب نتیجه مناسب خواهد بود.
موفقیت‌های اخیر چین در پروژه‌های فضایی و دفاعی احتمالا نمونه‌هایی از آن چیزی است که شی باور دارد چین می‌تواند با سیستم ملت کل جدید و روحیه «دو بمب و یک ماهواره» به انجام برساند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ