بیستمین کنگره حزب کمونیست چین، روز –یک‌شنبه- در مقام یکی از مهم‌ترین رویداد‌های جهان برگزار شد. حال در باب این نشست مهم و سرنوشت‌ساز سه سوال اصلی قابل طرح هستند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مائوریسیو پوچتینو، مربی آرژانتینی، بار دیگر به لیگ برتر انگلیس برگشته تا روزهای خوبی در تاتنهام را تکرار کند.
مائوریسیو پوچتینو، مربی آرژانتینی، بار دیگر به لیگ برتر انگلیس برگشته تا روزهای خوبی در تاتنهام را تکرار کند.
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس به اصرار هواداران برای پی بردن به سرنوشت علیرضا بیرانوند واکنش نشان داد.
روملو لوکاکو اعلام کرد با وجود ابراز تمایل مائوریسیو پوچتینو، سرمربی جدید چلسی، به او تمایلی برای بازگشت به لندن نداشته و بازی در اینتر را ترجیح می‌دهد.
سوژه اصلی روزنامه‌های چاپ امروز انگلیس بازگشت ژوائو فلیکس به اتلتیکومادرید با نظر مائوریسیو پوچتینو است.
بزرگترین پستانداری که تاکنون روی زمین پرسه زده در تخیل ما با دایناسور‌ها رقابت می‌کند، زیرا تا ۴۰۰۰ سال پیش با انسان‌ها همزیستی داشته است. کتاب‌ها، فیلم‌ها و یک نمایشگاه بزرگ این غول‌های عصر یخبندان را با هشداری رمزآلود بازگردانده اند: آیا آب و هوا یا رفتار انسانی علت انقراض آنان بوده است؟
چلسی با مائوریسیو پوچتینو برای فصل آینده به توافق نهایی دست پیدا کرد.
مائوریسیو پوچتینو برای انتخاب به عنوان سرمربی بعدی چلسی با این باشگاه به توافق شفاهی رسیده است.
یک رسانه انگلیسی می‌گوید بعد از منصوب شدن مائوریسیو پوچتینو به عنوان سرمربی چلسی بازگشت به این تیم به روملو لوکاکو پیشنهاد خواهد شد.
روزنامه‌های انگلیسی تیتر اصلی‌شان را به اخراج کریستین استلینی و احتمال بازگشت مائوریسیو پوچتینو به لیگ برتر انگلیس اختصاص داده‌اند.
بازیکنان تاتنهام دلتنگ مائوریسیو پوچتینو هستند و دوست دارند او برگردد و جانشین آنتونیو کونته شود.
گالاتاسرای با حضور ستاره‎‌هایی چون خوان ماتا، مائورو ایکاردی و دریس مرتنز بار دیگر به قدرت اول فوتبال ترکیه تبدیل شده است.
تیم فوتبال مس رفسنجان در بهترین دقایق نیمه اول دربی کرمان بازی را در دست گرفت و موفق شد دو بار گلزنی کند.
ایوان پریشیچ، ستاره سابق اینتر، به عنوان یکی از شاهدان قرار است در دادگاه به نفع مائورو ایکاردی و مارسلو بروزوویچ شهادت دهد.
نخستین ماموریت پروژه آرتمیس ناسا با موفقیت پایان یافت. در همین راستا یک کپسول بی سرنشین اوریون دیروز ساعت ۱۲:۴۰ دقیقه به وقت آمریکا در اقیانوس آرام و در نزدیکی ساحل کالیفرنیا فرود آمد.
شاخص آلایندگی دی‌اکسید گوگرد در هوای پایتخت، روز پنج‌شنبه به ۵/ ۱برابر روز‌های قبل رسید و برای غرب تهران تا دو برابر شرق، افزایش یافت. این دو آمار در کنار هشدار قطع گاز صنایع، از بازگشت آلودگی مازوتی خبر می‌دهد.
آلارم مازوت سوزی در اطراف تهران به صدا درآمد. شاخص کیفیت هوای تهران به لحاظ آلاینده دی اکسید گوگرد (SO۲) که مهم‌ترین منبع انتشار آن استفاده از سوخت مایع در نیروگاه‌ها و صنایع بزرگ مستقر در اطراف شهرهاست، طی روز‌های پایانی هفته گذشته با افزایش قابل‌توجه روبه‌رو و میانگین آن در کل شهر تقریبا ۵/ ۱ برابر شده است.
پس از شکست مذاکرات نیس و لوسین فاوره برای فسخ قرارداد، حضور مائوریسیو پوچتینو در این باشگاه هم منتفی شد.
مائوریسیو پوچتینو، سرمربی سابق پاری سن ژرمن، قصد دارد به حضورش در لیگ فرانسه ادامه دهد.
لوتار ماتئوس تایید کرد که دوباره به دنیای مربی‌گری برمی‌گردد اما او این بار نه هدایت یک تیم بزرگسالان بلکه هدایت تیم زیر 11 سال بایرن مونیخ را به عهده خواهد گرفت.
بازگشت رئال مادرید به صدر با گلباران مایورکا
مسئول کمیته مسابقات لیگ برتر نسبت به تغییرات احتمالی روی نیمکت تیم ملی ایران واکنش نشان داد.
موفقیت‌های اخیر چین در پروژه‌های فضایی و دفاعی احتمالا نمونه‌هایی از آن چیزی است که شی باور دارد چین می‌تواند با سیستم ملت کل جدید و روحیه «دو بمب و یک ماهواره» به انجام برساند.
مائورو ایکاردی جایی در پروژه پاری سن ژرمن ندارد و یکی از دو تیم مونزا و سمپدوریا احتمالا مقصد بعدی این ستاره آرژانتینی خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ