موفقیت‌های اخیر چین در پروژه‌های فضایی و دفاعی احتمالا نمونه‌هایی از آن چیزی است که شی باور دارد چین می‌تواند با سیستم ملت کل جدید و روحیه «دو بمب و یک ماهواره» به انجام برساند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مربی تیم ملی بوکس بازگشتش از اردوی اردن را به‌خاطر خستگی و طولانی بودن آن رد کرد و گفت: به خاطر پیگیری تمرینات دیگر بوکسورها به ایران برگشتم.
مربی تیم ملی بوکس بازگشتش از اردوی اردن را به خاطر خستگی و طولانی بودن آن رد کرد و گفت: به خاطر پیگیری تمرینات دیگر بوکسورها به ایران برگشتم.
بازیکن پیشین تیم های پرسپولیس و تراکتور تبریز به جمع خودروسازان پیوست.
غلامرضا مومنی مقدم در بازگشتش به سرمربیگری فوق‌العاده کار کرده است.
نیمار در بازگشتش به میادین توانست اولین گل پی اس جی به جونبوک را به شکلی تماشایی به ثمر برساند.
اوریول رومئو دو سال پیش تصور نمی کرد روزی بتواند دوباره با پیراهن بارسلونا به میدان برود.
تنیسور اهل جمهوری چک با بازگشتی درخشان در هر دو ست بازی برابر جابر به برتری رسید و قهرمان ویمبلدون شد.
وزیر گردشگری گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۳۰ اثر و شی تاریخی به کشور برگشته و در همین راستا مجسمه سرباز هخامنشی نیز به کشور برگشت.
آیاندا پاتوسی که اخباری در مورد بازگشتش به فولاد شنیده می شود، یک استوری مشکوک منتشر کرد.
سرپرست مدیرعاملی استقلال گفت در این مدت، خیلی از حواشی در فضای مجازی ایجاد شد ولی به آن‌ها توجهی نکرده اند.
آلاوس شب گذشته بازگشتی دراماتیک به لالیگا داشت و حالا در آستانه دریافت پاداشی قابل توجه است.
سید محمد موسوی دور از انتظار ترین عملکرد خود را به نمایش گذاشت.
سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: بحث حضورم در تیم ملی ایران شایعه بود.
عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به فرمان عفو اخیر رهبری، گفت: این اقدام بر اساس دستور "اشداء علی الکفار و رحماء بینهم" یعنی ایجاد محبت درونی، جلب قلوب، هدایت افراد و رعایت کرامت افرادی که بازگشتی به سمت مسیر ولایت دارند، انجام شد و از این جهت کار بزرگی بود.
ضربه محمدرضا حسینی پس از گل اول سپاهان می‌‎توانست جریان مسابقه را عوض کند، اما واکنش نیازمند مانع از این اتفاق مهم شد.
مهاجم برزیلی آرسنال که تماشاگر پیروزی شیرین هم تیمی هایش مقابل یونایتد بود، زمان تقریبی بازگشت خود به میادین را فاش کرد.
اخیرا رسانه‌ها از بازگشت کیمیا گیلانی مجری، (که ۲ ماه پیش از تلویزیون خداحافظی کرده) با یک مسابقه برای شبکه پنج خبر می‌دهند.
پپ گواردیولا احتمال بازگشتش به بارسلونا و پذیرفتن هدایت این باشگاه را رد نکرد.
تاکید بر صلح از سوی آمریکا و چین مانند بازگشتی به روز‌های کمتر پرتنش اوایل دهه ۲۰۰۰ میلادی به نظر می‌رسید و دو طرف با تشکیل گروه‌های کاری در آینده در مورد برخی موضوعات کلیدی موافقت کردند امری که می‌تواند به معنای بازگشت به سطوح تماس پیش از شیوع کووید -۱۹ باشد و به جلوگیری از بروز سوء تفاهم‌های فاجعه بار کمک خواهد کرد.
کی‌روش بازگشتی رویایی به تیم ملی داشت. حالا با این برد مهم، امیدوار به جام جهانی می‌رویم و به دنبال کسب نتیجه در قطر هستیم.
ارسلان مطهری که روزهای پرحاشیه ای را سپری کرد، می توانست یکی از زیباترین گل های لیگ را به ثمر برساند.
سپاهانی‌ها پس از بازگشتی که گل‌گهر در هفته سوم داشت و بازی برده را با تساوی عوض کردند، حالا در بازی خانگی مقابل یکی از بهترین تیم‌های لیگ به دنبال پیروزی هستند.
سپاهانی‌ها پس از بازگشتی که گل‌گهر در هفته سوم داشت و بازی برده را با تساوی عوض کردند، حالا در بازی خانگی مقابل یکی از بهترین تیم‌های لیگ به دنبال پیروزی هستند.
این اثر بازگشتی به سنت‌های نئورئالیست کلاسیک در خلق یک تصویر متفاوت از مهاجرانی است که پا به نیویورک می‌گذارند؛ تصویری که برای تماشاگران حرفه‌ای بکر نیست اما نوع پرداختی که فیلمساز در نخستین ساخته‌اش به کار گرفته، جذاب است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ