برخی می‌گویند «شی» اگر با این دست‌فرمان جلو رود احتمالا وارد دورانی از «افول» یا «تنش درونی» شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جوزپه ماروتا، مدیر اجرایی اینتر، تایید کرد که با بنجامین پاوارد به توافق رسیده اند و گفت‌وها با بایرن نیز کاملا مثبت بوده است.
جوزپه ماروتا، مدیر ورزشی اینتر، از جذب مهدی طارمی پشیمان شده و به دو دلیل دیگر خواهان به خدمت گرفتن این مهاجم ایرانی برای نراتزوری نیست.
بپه ماروتا، مدیر اینتر، تماسی با مدیر برنامه پائولو دیبالا داشته تا شرایط جذب او را جویا شود.
بپه ماروتا، مدیر اینتر، از سیمونه اینزاگی به خاطر مقاومت در برابر انتقادات تلخ تمجید کرد.
بپه ماروتا، مدیر اینتر، تایید کرد که باشگاه النصر عربستان همچنان برای جذب مارسلو بروزوویچ با این باشگاه ایتالیایی درحال مذاکره است.
بپه ماروتا، مدیر اینتر در واکنش به پیشنهاد النصر برای مارسلو بروزوویچ مدعی شد که ثروت هنگفت سعودی‌ها اکوسیستم فوتبال را تغییر می‌دهد.
به‌په ماروتا، مدیر عامل اینتر، در مورد چگونگی عملکرد باشگاه برای پایداری اقتصادی و فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی صحبت کرد.
بپه ماروتا، رئیس باشگاه اینتر، تاکید کرد که دلیلی برای قطع همکاری با سیمونه اینزاگی وجود ندارد.
بپه ماروتا، مدیر باشگاه اینتر، اعلام کرد که آندره اونانا به هیچ وجه در تابستان پیش‌رو فروخته نخواهد شد.
جوزپه ماروتا، مدیر اینتر، می‌گوید خبرهای اخیر درباره اخراج سرمربی این تیم سیمونه اینزاگی در پایان فصل شایعه است و او فصل بعد هم هدایت اینتر را به عهده خواهد داشت.
مدیر ورزشی باشگاه اینتر می‌گوید به جز دور ماندن این تیم از رقابت برای کسب اسکودتو، اینزاگی در سایر مسابقات خوب کار کرده است.
تنش‌ها میان چین و تایوان به دهه‌ها قبل بازمی‌گردد. با اعلام حکومت کمونیستی در پکن از سوی مائو تسه‌تونگ جنگ داخلی در چین پایان یافت و ملی‌گرایان کومینتانگ به رهبری جیانگ جیه شی به تایوان گریختند. ملی‌گرایان چین با تشکیل حکومت جدید در تایپه روابط با پکن را قطع کردند. به گزارش یورونیوز، حکومت تایپه چند ماه بعد در سال ۱۹۵۰ به یکی از متحدان ایالات‌متحده در جریان جنگ کره تبدیل شد. واشنگتن برای حمایت از متحد جدید خود ناوی را به تنگه تایوان فرستاد تا از این جزیره در برابر حمله احتمالی چین محافظت کند.
کلینیک مایو اعلام کرده که می‌توان تقریبا از ۲۵ درصد از موارد کلی ابتلا به سرطان از طریق انتخاب نوع رژیم غذایی عمدتا رژیم غذایی سرشار از میوه‌ها و سبزیجات پیشگیری کرد.
پپ ماروتا، مدیر ورزشی اینتر، بابت قهرمانی تیم ملی آرژانتین در جام جهانی خوشحال است.
پپ ماروتا، مدیر ورزشی اینتر، بابت قهرمانی تیم ملی آرژانتین در جام جهانی خوشحال است.
دروازه‌بان باتجربه آلمان امشب نوزدهمین بازی خود در جام جهانی را انجام داد تا تاریخ ساز شوند.
بپه ماروتا، مدیر اجرایی باشگاه اینتر، اعلام کرد که این باشگاه در یک قدیمی امضای قراردادی طولانی مدت با میلان اشکرینیار قرار دارد.
جوزپه ماروتا، مدیر باشگاه اینتر، می‌گوید میلان اشکرینیار برای تمدید قراردادش با این تیم تنها چند هفته دیگر فرصت دارد.
پپ ماروتا، مدیر ورزشی اینتر، اعتراف کرد تصور نمی کرده این تیم شانسی برای صعود به دور بعد لیگ قهرمانان داشته باشد.
پپ ماروتا، مدیر ورزشی اینتر، اعتراف کرد تصور نمی کرده این تیم شانسی برای صعود به دور بعد لیگ قهرمانان داشته باشد.
جوزپه ماروتا، مدیر باشگاه اینتر، در آستانه دیدار امشب تیمش مقابل در لیگ قهرمانان اروپا در یک مصاحبه شرکت کرد و گفت تصمیم به استفاده از بازیکنان تنها به عهده سرمربی است.
جوزپه ماروتا، مدیر ورزشی اینتر، می‌گوید پاری سن ژرمن این باشگاه ایتالیایی را برای موافقت با انتقال مدافعش میلان اشکرینیار به پاریس، به صورت ضمنی تهدید کرده است.
متئو آلمانی، مدیر ورزشی بارسلونا، مدعی شد این باشگاه فاصله ای تا جذب سزار آسپیلیکوئتا نداشته است.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ