رئیسی در این دیدار با بیان اینکه حاکمیت ملی و تمامیت ارضی جمهوری آذربایجان و ارمنستان باید مورد احترام قرار گیرد، تاکید کرد: از نظر جمهوری اسلامی ایران هرگونه تغییر در مرز‌های تاریخی و ژئوپلیتیک منطقه و تغییر در وضعیت ترانزیتی ایران و ارمنستان مردود است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده ارتش پاکستان در رأس هیئت عالیرتبه نظامی با حضور در محل ستادکل نیروهای مسلح با سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشورمان دیدار کرد.
رئیس جمهور کشورمان در پاسخ به تماس تلفنی نخست وزیر ارمنستان گفت: ایران مخالف هرگونه تغییر ژئوپلتیک یا حضور نیروهای نظامی غربی در قفقاز است.
تلویزیون ملی ونزوئلا تصاویری از مراسم استقبال مقامات ونزوئلا از سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران را منتشر کردند که در قسمتی از مراسم، گروه تشریفات کشور میزبان، سرود «ای ایران» را می‌خوانند. حضور جمیله علم‌الهدی که در این سفر همراه سید ابراهیم رئیسی است خبرساز شده است.
آیت‌الله دکتر سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در بدو ورود به محل سالن اجلاس سران از غرفه‌ شرکت‌ ملی مس به‌عنوان یکی از شرکت‌های برگزیده پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی بازدید و بر اجرای هرچه سریعتر طرح‌های توسعه و افزایش تولید تأکید کردند.
رئیس جمهور یادآور شد: امروز حقانیت جایگاه ایران و سوریه، انطباق این مسیر با عقلانیت و مقاومت و ایستادگی کاملاً اثبات شده و جواب داده و کسانی که تا دیروز نسبت به موضع و جایگاه سیاسی و نظرات و دیدگاه‌های ایران درباره سوریه تردید داشتند، متقاعد شده‌اند که این موضع، به‌حق و عادلانه بوده است.
عکس پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری از حضور نماینده طالبان در افطاری رئیس جمهور ایران برای سفرای کشورهای اسلامی، در فضای مجازی بحث‌برانگیز شده است.
معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: مشکلات کنونی مدارس دخترانه از جمله هجمه‌های دشمنان علیه ایران اسلامی و دولت سیزدهم است تا این دولت را مخالف تحصیل دختران و حضور این قشر در جامعه نشان دهد، در حالیکه تحصیل دانش آموزان دختر مایه افتخار ایران است و در نظام جمهوری اسلامی بخشی از جمعیت هیات‌های علمی، مسوولان و مدیران، فرهنگیان، ورزشکاران، هنرمندان، پژوهشگران و سیاست مداران را زنان تشکیل می‌دهند.
سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با حضور در دفتر رئیس جمهور با سید ابراهیم رئیسی دیدار و گفتگو کرد.
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با حضور در دفتر رئیس جمهور با آیت‌الله رئیسی دیدار و گفتگو کرد.
روزنامه ایران آگهی شرکت کویرتایر را در مقیاس یک چهارم صفحه برای حضور رئیسی در این کارخانه را منتشر کرده است. در این آگهی که در سال‌های اخیر بی سابقه است از حضور رئیس جمهور در این کارخانه در بیرجند تشکر شده و آن را مایه دلگرمی دانسته است.
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور اسلامی ایران به مناسبت روز دانشجو در دانشگاه تهران حضور یافت.
رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش گفت: آمریکا جرات حمله به ایران را ندارد و اگر به فتنه متوسل می‌شود به دلیل این است که ‌از "علم، قدرت نظامی، حضور مردم و بصیرت آنان" می‌ترسند.
رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش گفت: آمریکا جرأت حمله به ایران را ندارد و اگر به فتنه متوسل می‌شود به دلیل این است که از "علم، قدرت نظامی، حضور مردم و بصیرت آنان" می‌ترسند.
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور گفت: رئیس‌جمهور کشورمان در دیدار با الهام علی‌اف حضور نظامی اروپا در منطقه را تحت هر پوششی رد کرد.
مهدی تاج برای ادامه حضور در پست نایب رئیسی کنفدراسیون فوتبال آسیا ثبت نام کرد.
رئیسی در بازگشت به کشور، با حضور در جمع مردم گفت: می‌خواهند سوار شوند بر یک موجی و ایجاد بلوا و اغتشاش کنند. خیال می‌کنند با این نوع حرکات‌ می‌توانند ملت را متوقف کنند. ما که بارها اعلام کردیم، اگر کسی سخن حقی و هر کسی حرفی داشته باشد، حرفش شنیده می‌شود اما اغتشاش، بهم ریختن امنیت کشور و مردم، نه؛ این مورد را کسی زیر بار نمی‌رود.
ستادکل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای آورده است:دشمنان نظام تلاش می کنند دیپلماسی موفق ایران دراجلاس شانگهای را به چالش کشیده و برای حضور هوشمندانه رئیس جمهور در اجلاس سازمان ملل مشکل ایجاد کنند.
رئیسی در گفتگو با الجزیره اظهار داشت: هر توافقی باید با یک تضمین همراه باشد / رفع تحریم‌ها باید، با حل و فصل موضوعات پادمانی همراه باشد / اگر مسئله پادمانی حل و فصل شود، طبیعتا زمینه توافق وجود دارد / تیم مذاکره کننده‌ ما همچنان پای میز مذاکره حضور دارد / ما یک دور مذاکره مستقیم را تجربه کردیم؛ فایده‌ای بر مذاکره مستقیم مترتب نمانده / ما هیچ‌گونه فایده‌ای برای مذاکره مستقیم با آمریکایی‌ها نمی‌بینیم و نفع ملت خودمان را هم در مذاکره نمی‌بینیم / ما به میزبانی عراق، در حال گفتگو با عربستان هستیم / با چین برنامه همکاری ۲۵ ساله داریم و به دنبال اجرای این برنامه هستیم
رئیس‌جمهور با بیان اینکه در گام نخست توانستیم اعتماد سیاسی متقابل را تقویت کنیم،گفت: در گام دوم نقش آفرینی جمهوری اسلامی ایران و حضور فعالش در منطقه را دنبال می کنیم.
رئیس‌جمهور با بیان اینکه در گام نخست توانستیم اعتماد سیاسی متقابل را تقویت کنیم،گفت: در گام دوم نقش آفرینی جمهوری اسلامی ایران و حضور فعالش در منطقه را دنبال می کنیم.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگو با وزیر امور خارجه جمهوری ازبکستان با اشاره به برنامه حضور رئیسی در اجلاس شانگهای، سفر رئیس جمهور کشورمان به ازبکستان را نقطه عطفی در مناسبات دوجانبه دانست.
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر لزوم حضور فعال فضلاء و طلاب و توجه عمیق ایشان به عرصه‌های سیاسی و اجتماعی، ایشان را از سیاست زدگی و افتادن در دام تحزّب‌های سیاسی اکیدا برحذر داشت.
سود سهام عدالت سهامدارانی که قبلاً دریافت نکرده و شماره حساب جدید در سجام اعلام کرده‌اند، از روز شنبه اول مردادماه ۱۴۰۱ واریز می‌شود.
سیدمحمد صدر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر نقش رئیس مجمع تشخیص در فعال تر کردن این نهاد مهم در ساختار نظامی ایران، گفت: رئیس مجمع می تواند جلسات فعال تر و اثرگذارتری را برگزار کند و اعضا را به فعالیت وادار کند چرا که رئیس است که می تواند تعیین کند جلسه ای باشد یا نباشد و اعضا چنین مسئولیتی ندارند اما متاسفانه شاهد چنین رویکردی نیستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ