وزیر صنایع دفاع جمهوری آذربایجان با رئیس شرکت صهیونیستی «اروناتیکس» در نمایشگاه بین المللی دفاعی «ایدکس-۲۰۲۳» دیدار کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دستیار وزیر دفاع عربستان در حاشیه یازدهمین کنفرانس امنیت بین‌المللی روسیه در مسکو با جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران دیدار کرد.
فارس نوشت: بسیار جای تعجب است که وزیر خارجه با وجود آنکه چندین بار با مقامات طالبان دیدار کرده و میزبان آنها بوده است نسبت به حساسیت این مسائل و هزینه‌هایی که ممکن است براثر چنین اظهاراتی بر نظام و مردم ایران تحمیل شود بی‌اطلاع باشد.
نشست های نظامی میان عربستان و آمریکا درباره امنیت دریایی و آبراه‌ها و برخی از موضوعات دیگر ادامه دارد.
وزیر دفاع چین امروز با فرمانده نیروی دریایی روسیه در پکن دیدار و درباره رزمایش‌های نظامی و گشت‌زنی مشترک نیروی دریایی دو کشور ابراز امیدواری کرد.
روزنامه انگلیسی فایننشال تایمز از دیدار مقامات آمریکایی و ایرانی خبر داده است آن را نشانه روشنی بر احتمال از سرگیری توافق با ایران بر سر برنامه هسته‌ای عنوان کرده است.
سخنگوی طالبان از دیدار نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر با مقامات این گروه در قندهار در جنوب افغانستان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری مهر، معاون وزیر خارجه عربستان سعودی در دیدار با سفیر روسیه در ریاض، مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی را بررسی کرد.
رئیس طالبان در دیدار با شماری از علما، والی‌ها و مقامات نظامی و غیرنظامی ولایت‌های بدخشان، هرات، فراه، بادغیس و نیمروز اظهارداشت: دشمن در میدان نظامی شکست خورده است، اما با این حال باز هم برای تشویش اذهان و بی‌باوری مردم نسبت به نظام اسلامی تلاش می‌کند.
مقامات ایران و روسیه در جریان کمیسیون عالی پارلمانی، مذاکرات صریح و عملیاتی درباره توسعه همکاری‌های دو کشور در حوزه‌های انرژی، حمل‌ و نقل، کشاورزی و مراودات پولی و بانکی انجام دادند.
رئیس جمهور مصر و وزیر امور خارجه ایتالیا درباره مسائل منطقه ای گفتگو کردند.
شبکه کان اعلام کرد که «یواف گالانت» وزیر امنیت رژیم صهیونیستی شامگاه گذشته در دیدار با «دیوید بارنیا» رئیس موساد، تحولات امنیتی منطقه به ویژه موضوع ایران را مورد بررسی قرار داده اند.
وزارت دفاع سوریه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که وزیر دفاع و مدیر سازمان اطلاعات کل این کشور با مشارکت طرف روس با وزیر دفاع و رئیس دستگاه اطلاعات ترکیه در مسکو دیدار کردند.
فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: سران نظام به خواسته‌ها و توصیه‌های اصلاح طلبان نگاه تعاملی داشتند. یعنی حداقل حرف‌ها را شنیده‌اند، سعی کردند بشنوند و نگاه تقابلی نبوده و پذیرش ضرورت چنین ارتباط‌هایی را تایید و بر تداوم آن هم تاکید کردند. تا جایی که اطلاع دارم فضای همدلانه‌ای رقم خورده است. یعنی توصیه‌ها را توصیه‌های به جا و قابل‌استفاده‌ای دانسته و اعلام کردند که پیگیر خواهند بود.
فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: سران نظام به خواسته‌ها و توصیه‌های اصلاح طلبان نگاه تعاملی داشتند. یعنی حداقل حرف‌ها را شنیده‌اند، سعی کردند بشنوند و نگاه تقابلی نبوده و پذیرش ضرورت چنین ارتباط‌هایی را تایید و بر تداوم آن هم تاکید کردند. تا جایی که اطلاع دارم فضای همدلانه‌ای رقم خورده است. یعنی توصیه‌ها را توصیه‌های به جا و قابل‌استفاده‌ای دانسته و اعلام کردند که پیگیر خواهند بود.
مشاور امنیت ملی و مقاماتی از وزارت خارجه آمریکا برای دیدار با مقامات دولت جدید برزیل، به‌زودی به این کشور سفر خواهند کرد.
رئیس ستادکل ارتش جمهوری آذربایجان امروز با معاون رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا دیدار و گفتگو کرد.
معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد در حال حاضر برنامه ای برای دیدار با مقامات آمریکا در خصوص کنترل تسلیحاتی وجود ندارد.
آنکارا و تل آویو در جریان دیدار مقامات نظامی طرفین در آنکارا روابط امنیتی خود را از سر گرفتند.
سید حسن مرتضوی معاون سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل در ادامه سفر خود به شمال افغانستان وارد مزارشریف مرکز ولایت بلخ شد.
رئیس پارلمان ارمنستان امروز در مسکو با «ویاچسلاو ولودین» رئیس دومای روسیه دیدار و گفتگو کرد.
دولت جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا برای این مذاکرات دیوید کوهن، معاون مدیر سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) و تام وست، نماینده ویژه آمریکا در امور افغانستان را به دوحه پایتخت قطر فرستاد.
منابع آگاه می‌گویند معاون رئیس سازمان سیای آمریکا و رئیس اطلاعات افغانستان برای اولین بار از ماه آگوست دیدار کرده‌اند.
مقامات رژیم صهیونیستی از دیدار محرمانه مسئولان امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین با مقامات امنیتی تل آویو برای آرام کردن اوضاع در کرانه باختری خبر دادند.
وزیر خارجه دولت موقت طالبان در افغانستان امروز با معاون کنسولی وزارت خارجه و سفیر جمهوری اسلامی ایران در کابل دیدار و گفتگو کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ