عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می‌رود با عوامل استکبار که منجر به شهادت مرزبانان در سراوان شدند، برخورد شود تا از تکرار چنین اقداماتی جلوگیری شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دلایل داخلی و بحران اقتصادی تنها بخشی از مشکلات لبنان است و برای درک ابعاد ناامنی در این کشور، باید عامل مهمی به نام نقش رژیم صهیونیستی نیز مور توجه قرار بگیرد.
بازار نوشابه‌های گازدار رژیمی با فشار مواجه است، زیرا شیرین کننده‌های به عنوان عوامل احتمالا سرطان زا شناخته شده اند.
نظارت بر صنایع تولیدکنندهٔ مکمل‌های غذایی آن‌طور که فکر می‌کنید دقیق نیست. به همین دلیل شما باید در انتخاب مکمل‌ها دقیق باشید؛ اما به‌هرحال هیچ تضمینی وجود ندارد که بی‌ضرر باشند و به کبدتان آسیب نزنند.
«تسهیل و اولویت‌بخشی در صدور مجوز ساخت و ساز»، «سرعت‌بخشی به احداث مسکن روستایی» و «اعتبارزدایی از اسناد عادی» از دیگر تأکیدات رئیس شورای‌عالی مسکن در جلسه شورای عالی مسکن بود.
چند تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز نقطه نظرات خود را درباره بررسی علل و عوامل تأخیر در پرداخت حقوق اسفند ماه ۱۴۰۱ فرهنگیان مطرح کردند.
دبیر شورای عالی امنیت ملی هرگونه تنش در مناطق مرزی را عاملی بازدارنده در توسعه شهرهای مرزی عنوان کرد و گفت: باید با هرگونه عوامل بحران آفرین با قاطعیت برخورد و ریشه آنان را خشکاند.
وقتی یک کشور مواد خام خود را تولید و صادر می‌کند باید دائما اخبار را رصد نماید که وضعیت بازار کامودیتی چگونه است و قیمت‌ها افزایش یا کاهش داشته اند؟
شوش- نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس گفت: باید هر چه سریع‌تر دلایل مسمومیت دانش آموزان برخی شهرهای کشور توسط مسئولان امر مشخص و با عوامل این اتفاق برخورد جدی شود.
رهبرانقلاب در مراسم روز درختکاری فرمودند: مسئولین باید موضوع مسمومیت دانش‌آموزان را با جدیت دنبال کنند و عوامل این جنایت به اشد مجازات برسند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: باید هر چه زودتر عوامل مسمومیت دانش‌آموزان شناسایی شوند و لازم است قوه قضائیه با آنان برخورد قاطع کند.
فراکسیون زنان مجلس در بیانیه‌ای با محکوم کردن مسمومیت سریالی دانش آموزان و اقدامات تخریبی تاکید کرد باید هر چه سریع‌تر عوامل این خرابکاری‌ها دستگیر شوند و به اشد مجازات برسند.
فراکسیون زنان مجلس در بیانیه‌ای با محکوم کردن مسمومیت سریالی دانش آموزان و اقدامات تخریبی تاکید کرد باید هر چه سریع‌تر عوامل این خرابکاری‌ها دستگیر شوند و به اشد مجازات برسند.
اعضای فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای با محکوم کردن مسمومیت دانش‌آموزان تاکید کردند که باید هر چه سریع‌تر عوامل این خرابکاری‌ها دستگیر شوند و به اشد مجازات برسند.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: وجود سلاح‌های غیرمجاز همواره یک عامل ناامنی است و باید با دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز برخورد قاطع و بازدارنده شود.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی می‌گوید: فاصله بین دستگیری عوامل ناآرامی‌ها تا اعدام آنها بسیار زیاد است و باید در فاصله ۵ یا ۱۰ روز بعد از دستگیری اعدام شوند منتها قوه قضائیه روال خودش را دارد.
میرسلیم گفت: در حقیقت آیین دادرسی بسیار محکم است و قوه قضائیه می‌خواهد براساس آیین دادرسی کار خود را انجام بدهد، اما با شرایطی که پیش آمد و ظلمی که به مردم شد بنابراین قوه قضائیه باید با توجه به این شرایط بررسی‌های خود را انجام بدهد.
معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: گروهک‌های تروریستی تجزیه‌طلب در اقلیم شمال عراق را باید عوامل نیابتی بیگانگان در منطقه دانست.
عضو شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی گفت: دستگاه قضا باید با تجزیه‌طلبان و عوامل ناآرامی‌ها برخورد قاطع کند.
به طور طبیعی روی پوست انسان تعداد زیادی قارچ‌های میکروسکوپی وجود دارند که در صورت تحریک شدن با عوامل مختلف می‌توانند پوست را دچار مشکلات و عفونت‌های مختلفی کنند.
سرمربی تیم کاراته امید گفت: با توجه به تمرینات و انگیزه‌ای که در بین تک تک ملی پوشان وجود دارد، می‌توانیم نتایج خوبی در رده سنی امیدها در قونیه کسب کنیم.
انسان با مشاهده جمعیت عظیم شرکت‌کننده در راهپیمایی‌های روزهای اخیر این احساس را پیدا می‌کرد که روح خدا در این جمعیت‌ها متبلور است و همین امر وظیفه ما را در قبال این مردم و حافظان امنیت آنها و خانواده شهدا و جانبازان به ویژه شهدا و مجروحان روزهای اخیر بیشتر می‌کند.
انسان با مشاهده جمعیت عظیم شرکت‌کننده در راهپیمایی‌های روزهای اخیر این احساس را پیدا می‌کرد که روح خدا در این جمعیت‌ها متبلور است و همین امر وظیفه ما را در قبال این مردم و حافظان امنیت آنها و خانواده شهدا و جانبازان بویژه شهدا و مجروحان روزهای اخیر بیشتر می‌کند.
سخنگوی وزارت خارجه امریکا گفت: ما به همکاری با آلبانی و دیگر شرکای خود برای تقویت دفاعی سایبری آن‌ها و پاسخگو کردن عوامل این حملات ادامه خواهیم داد.
جمعیت‌های انسانی باید آموزش ببینند که چگونه آب باران را در برهه‌های خاص زمانی ذخیره کرده و بعدا از آن استفاده کنند. پس از آن، با توجه به مشکل جهانی آب شیرین و حفظ محیط زیست سالم در سراسر جهان دولت‌ها و سازمان‌های غیردولتی باید از وضعیت آگاه باشند و ضروری است که اقدام قاطعانه‌ای را انجام دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ