در دیدار مشترک وزرای ورزش ایران و ازبکستان که در حاشیه اجلاس وزرای کشورهای عضو سازمان یونسکو انجام شد، تفاهماتی برای برپای اردوهای مشترک صورت گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با پیگیری‌های صورت گرفته بین دو کشور ایران و سوریه تفاهمات خوبی به امضا رسیده است.
سند یادداشت تفاهم همکاری مشترک ایران و مالزی در راستای توسعه و تعمیق روابط دوجانبه در بخش‌های مختلف کشاورزی به امضا رسید.
تفاهم موقت به نفع ايران است، چون چيزي از دست نمي‌دهد غني‌سازي‌اش در ايران مي‌ماند، سانتريفيوژهاي پيشرفته در ايران مي‌ماند و اگر طرف مقابل نقض عهد كرد، ايران هم مي‌تواند مسائل را به قبل برگرداند. آزاد شدن پول‌هاي بلوكه‌شده ايراني نشان‌دهنده اين است كه مذاكرات اخير موفق بود و دو طرف در آستانه تفاهم قرار دارند. تجربه دولت سيزدهم بيشتر شده و فهميده‌اند كه تحريم بر نارضايتي مردم اثر مي‌گذارد و بايد راه‌هايي پيدا كرد كه تورم لگام‌گسيخته كنترل شود.
سند اجرای بخش‌هایی از یادداشت تفاهم دادستانی کل جمهوری اسلامی ایران و دادستانی کل جمهوری تاجیکستان در راستای توسعه روابط قضایی دو کشور به امضا رسید.
مدیرکل امور بیمه‌ای بیمه مرکزی گفت: امروز تفاهم نامه مشترک بیمه‌ای بین ایران و سوریه امضا می‌شود
رئیس جمهور با بیان اینکه تفاهم امنیتی میان دو کشور ایران و عراق برقرار شده است، گفت: منافع ما ایجاب می‌کند کنار هم باشیم و تفاهم و همکاری با یکدیگر را با جدیت ادامه دهیم.
وزیر امور اقتصادی و دارایی که برای‌ شرکت در پنجمین نشست کمیسیون مشترک اقتصادی بین جمهوری اسلامی ایران و عراق به بغداد سفر کرده، از تفاهم دو کشور برای رفع مشکلات بانکی و ارزی خبر داد.
تفاهم نامه مشترک همکاری اقتصادی ایران و عراق با محورهای حمل و نقل، تجارت، نیرو، برق، گاز، آب و تعاملات بانکی و مالی امضا شد.
در جریان سفر اخیر رئیس جمهور به چین، وزیر راه و شهرسازی نیز با همتای خود ملاقات کرده و تفاهم نامه‌هایی در حوزه ریلی، حمل و نقلی و ناوگان هوایی و مسکن امضا کرده‌اند
فلاحت پیشه با بیان اینکه ایران و آژانس تلاش دارند پرونده از شرایط بحرانی خارج شود گفت: البته این به معنای شروع احیای برجام نیست، اما یک زمینه سازی عمده است برای بازگشت به میز مذاکرات. باید دید سیاستمداران از این به بعد چه تصمیمی می‌گیرند. البته وقتی قرار بر عدم توافق باشد عوامل اختلافی نه تنها حل نمی‌شوند بلکه عمده‌تر هم خواهند شد.
بر اساس اعلام پارک فناوری پردیس، تفاهم نامه سرمایه‌گذاری بین ایران و روسیه در حوزه متاورس و حمل و نقل هوشمند منعقد شد.
وزیر نفت گفت:از امضای توافق‌نامه‌ های نفتی، پالایشی و پتروشیمی بین ایران و عمان خبرداد.
یادداشت تفاهم مکانیزم همکاری و مشورت‌های سیاسی بین وزارت خانه‌های امور خارجه ایران و نیکاراگوئه به امضا رسید.
تفاهم نامه بین ایران و صلیب سرخ ژاپن برای کاهش اثرات تغییرات اقلیمی منعقد شد.
تفاهم نامه بین ایران و صلیب سرخ ژاپن برای کاهش اثرات تغییرات اقلیمی منعقد شد.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: همه بخش‌های تفاهم نامه ۲۵ ساله ایران و چین به جز مسائل امنیتی باید منتشر شود و در معرض افکار عمومی قرار گیرد.
خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی گفت: اجلاسی با حضور معاون نخست‌وزیر چین و معاون اول رئیس‌جمهور برگزار شد که متکی به ۴ حوزه اختصاصی و تخصصی دو کشور بود.
گروه صنعتی ایران خودرو به منظور تحقق اهداف خود در حوزه دانش بنیان و در ادامه توسعه فعالیت های علمی، تحقیقاتی و صنعتی با دانشگاه جامع امام حسین(ع) تفاهم نامه همکاری امضا کرد.
سرپرست دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد از امضای یادداشت تفاهم با وزیر توسعه اقتصادی فدراسیون روسیه برای تاسیس منطقه آزاد مشترک با ایران خبر داد.
شرکتهای دانش بنیان ایرانی با حضور در نمایشگاه نوآوری ازبکستان، قرارداد همکاری فناورانه به ارزش ۵.۵ میلیون دلار و ۱۵ تفاهم‌نامه همکاری فناورانه به ارزش ۶.۵ میلیون دلار منعقد کردند.
روسای فدراسیون‌های جودوی ایران و تاجیکستان در راستای برگزاری کمپ های تمرینی مشترک و برپایی کلاس‌های ارتقا سطح فنی مربیان تفاهم ‌نامه همکاری امضا کردند.
روسای فدراسیون‌های جودوی ایران و تاجیکستان در راستای برگزاری کمپ های تمرینی مشترک و برپایی کلاس‌های ارتقا سطح فنی مربیان تفاهم ‌نامه همکاری امضا کردند.
تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت امدادخودروایران و بانک آینده با هدف «ارایه تسهیلات اشتراک طلایی اعتباری به دارندگان کارت طلایی» و با محوریت همکاری مالی و خدمات خودرویی میان دو مجموعه فصل جدیدی در ارایه خدمات خودرویی و بانکی کشور محسوب می‌شود.
مرگ مرد بازنشسته بعد از جنایت خانوادگی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ