اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عصر چهارشنبه بیست و پنجم مرداد سقوط مرگبار مرد جوانی از پنجره طبقه چهارم خانه‌ای در غرب تهران به بازپرس امیرحسین علیمردان اعلام شد.
در جلسه رسیدگی مینا اتهامش را قبول کرد و گفت: من برای اینکه بتوانم خوشبخت شوم رابطه‌ای با مهرداد شروع کردم. او وضع مالی خوبی داشت و من هم می‌خواستم از سختی‌ها رها شوم، اما بعد فهمیدم این رابطه عاشقانه نیست و مهرداد بیمار است و من را شکنجه می‌کند.
مرگ مشکوک زنی ۴۰ ساله باعث شد تحقیقات جنایی در این خصوص آغاز شود.
مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد گفت: مردی ۳۶ ساله هنگام کار با دستگاه بالابر در خیابان سنائی مشهد به علت برق گرفتگی جان باخت.
بررسی‌ها نشان می‌داد که حدود ۱۰ ساعت از مرگ مرد کارخانه‌دار می‌گذرد و روی لب‌ها و صورتش آثار کبودی به چشم می‌خورد، اما علت مرگ مشخص نبود و در چنین شرایطی پیکر بی‌جان مرد کارخانه‌دار به پزشکی قانونی انتقال یافت تا کارشناسان علت اصلی مرگ وی را اعلام کنند.
سیلویو برلوسکونی، نخست وزیر سابق ایتالیا و مالک سابق باشگاه میلان، از دنیا رفت.
با دستور قاضی جنایی، جسد برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل و پرونده برای رسیدگی قضایی به دادسرای ناحیه جرائم پزشکی ارجاع داده شد.
مرگ هولناک ۳ مرد در صاعقه‌زدگی
مرد میاسنال که از بیماری روده رنج می‌برده به بیمارستان مراجعه کرده و با نظر کادر پزشکی زیرتیغ جراحی رفته، اما هنگام عمل فوت کرده است که خانواده متوفی بخاطر این حادثه از کادر درمان شکایت خود را تحت عنوان قصور پزشکی عنوان کردند.
با دستور قاضی وحیدناصری از شعبه چهارم دادسرای امور جنایی، جسد متوفی برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل و پرونده برای رسیدگی قضایی به دادسرای ناحیه ۲۶ (جرائم پزشکی) ارجاع داده شد.
در حالی که احتمال می‌رود ضربه‌های وارد شده به مقتول از دلایل عفونت مغز او باشد و شرایط جسمی مقتول نیز در این عفونت مؤثر باشد؛ بازپرس پرونده در حال انجام تحقیقات برای صدور کیفرخواست است.
مرگ مرد جوان زیر عمل پیکرتراشی
حاج «محمدحسن شمشیری» در سال ۱۳۴۰ به دلیل بیماری قلبی درگذشت و در آرامستان ابن بابویه تهران در نزدیکی بزرگان و چهره‌های معروفی همچون جهان پهلوان غلامرضا تختی، دکتر حسین فاطمی، علی اکبر دهخدا، میرزاده عشقی، سید اشرف‌الدین گیلانی (نسیم شمال) به خاک سپرده شد.
دردسر مرگ معمایی مرد جوان کنار بخاری
ساعت ۱۶:۴۰ دقیقه روز ۱۳ اسفندماه در خیابان گلستان تهران انفجاری در یک ساختمان در محدوده کلانتری ۱۵۳ شهرک ولیعصر رخ می‌دهد.
تحقیقات پس از یک ماه از جنایت ادامه داشت تا اینکه چهارشنبه ۲۶ بهمن‌ماه ماموران کلانتری ۱۴۷ گلبرگ، متهم را در ایستگاه اتوبوس "دماوند" مشاهده و پس از تعقیب و مراقبت چند دقیقه‌ای، مرد جنایتکار را در یک عملیات غافلگیرانه بازداشت کردند. متهم پس از بازداشت با دستور بازپرس حمیدرضا کیاستی نیا؛ قاضی کشیک دادسرای امور جنایی، برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.
بررسی‌ها در رابطه با پیدایش فرد گمشده ادامه داشت تا اینکه صبح شنبه یکم بهمن ماه، تنها متهم پرونده به شعبه هفتم دادسرای امور جنایی منتقل شد و در تحقیقات ابتدایی با تناقض‌گویی ادعا کرد: با زن جوان ارتباط داشتم و او را به قتل رساندم! روز حادثه با یکدیگر قرار گذاشتیم و با ماشینم به سمت رباط کریم رفتیم که در آنجا با یکدیگر مشاجره لفظی پیدا کردیم.
حجم آتش به قدری زیاد بود که به مغازه مبل سازی سرایت کرده بود. آتش نشانان همزمان با اطفا، عملیات جستجو را نیز آغاز کردند و در حین خاموش کردن آتش در قسمت موتورسازی متوجه یک فضایی برای استراحت می‌شوند که یک زن و مرد جوان در آن حضور داشتند که به تایید عوامل اورژانس مشخص شد که هر دو جان خود را از دست دادند.
مرگ مرد کنج یاب در چاه 12 متری
فتانه ۳۶ساله به ماموران پلیس گفت: من و دخترم تارا در خانه بودیم که شوهرم از محل کار به خانه آمد و شام خورد. او کنار سفره شام دراز کشید و خوابش برد. چند ساعت بعد وقتی متوجه شدم پتو از روی شوهرم کنار رفته بالای سر او رفتم و متوجه شدم از دهانش کف خارج شده و نفس نمی‌کشد. فهمیدم سعید جان سپرده است.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از مرگ یک نفر در اثر حادثه تصادف در مسیر غرب به شرق جاده خاوران خبر داد.
مرداد سال گذشته بود که زنی با مراجعه به کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی از یک جنایت تکان دهنده در مشهد پرده برداشت. او که وانمود می‌کرد دچار عذاب وجدان شده است به کارآگاهان گفت: برادرم، پسر معلولش را به قتل رسانده و جسد او را در گورستان روستای دستگردان مشهد دفن کرده است و اکنون نیز گاهی به گورستان می‌رود!
مرگ تلخ مرد ۴۰ ساله در شعله‌های آتش
بامداد نوزدهم شهریور، نیرو‌های امدادی پیکر سوخته مرد ۴۰ ساله‌ای به نام «مجید» را به بخش سوختگی بیمارستان امام رضا (ع) منتقل کردند و دقایقی بعد همسر او نیز به دلیل اقدام به خودکشی با قرص در بخش مسمومان بیمارستان بستری شد.
شنبه 19 شهریورماه جاری، رسیدگی به پرونده قتل دختر 25 ساله اهوازی در دستور کار محمدتقی شعبانی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه دهم دادسرای امور جرائم‌‌جنایی قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ