مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از ۴۴۸ مورد رفع تصرف فوری و اجرای حکم قضایی در سال گذشته خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رشت- رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از خوشه دهی ۸۵ درصد از اراضی شالیزاری استان خبر داد و گفت: ۵ هزار کمباین برای کاهش ضایعات برنج، معاینه فنی شدند.
در حال حاضر که عنوان می شود سرانه مصرف کاهش پیدا کرده و به حدود ۶ تا ۷ کیلو گرم به ازای هر نفر در سال رسیده با براورد جمعیتی ۸۵ میلیون نفر نیاز کشور حدود ۵۱۰ هزار تن خواهد بود.
بازار گوشت مرغ با وجود اخباری مبنی بر توزیع مرغ به میزان کافی و اعلام شماره تماس برای اطلاع رسانی از گران فروشان همچنان نا به سامان بوده و هر کیلو بین ۷۳ تا ۸۵ هزار تومان متغیر است.
آمار و ارقام در ذهن نمی‌گنجد! ۸۵ هزار دلار بالاترین رقمی است که به گوش می‌خورد. مردان خسته و مأیوس به دیوار راهرو‌های پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران تکیه زده‌اند. می‌گویند سرمایه و پس‌اندازشان بر باد رفته و تمام سؤال‌شان این است که به اموال برباد رفته‌شان می‌رسند یا نه! از آن‌ها می‌پرسیم که چطور به راحتی اعتماد کرده و دلارهایشان را برای فروش نزد افراد ناشناس بردند؟ همگی یک جمله می‌گویند که اعتمادسازی باند تبهکار طوری بود که فکرش را هم نمی‌کنید!
صحرایی گفت: در بررسی اعتراضات اصل بر رتبه استحقاقی است و تلاش‌مان این است تا آخر اردیبهشت همگی معلمان رتبه دریافت کنند. این ماه طبق گزارشی که به من داده شده از بین این ۷۵ هزار نفر بیش از ۸۵ درصد آنان تعیین تکلیف شده‌اند.
مدیر عامل اتحادیه تعاونی های عشایری دامداران گفت:سهم جامعه عشایر در تولید ناخالص داخلی حدود ۸۵ هزار میلیارد تومان بوده که ۳.۱ درصد از تولید ناخالص داخلی را به خودش اختصاص داده است.
اصفهان- رئیس اداره آموزش دوره دوم ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از شناسایی ۸۵ درصد از ۷ هزار و ۵۶۸ نفر کودک بازمانده از تحصیل در استان طی چهارماه اخیر خبرداد.
رئیس مرکز وکلای قوه قضاییه با بیان اینکه حفظ حقوق عامه سنگ محک تمامی اقدامات و تصمیمات مرکزی است، گفت: در مقابل ۸۵ میلیون نفر جمعیت کشور حدود ۱۰۰ هزار وکیل دادگستری وجود دارد.
بانک تجارت از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا پایان بهمن‌ماه ۱۲۰ هزار و ۹۴۲ فقره وام قرض‌الحسنه ازدواج و ۸۵ هزار و ۸۹۹ فقره تسهیلات فرزندآوری به متقاضیان پرداخت کرده ‌است.
طوفان وشرایط نامساعد جوی ناشی از آن موجب قطع برق گسترده در بخش هایی از ایالت کالیفرنیا آمریکا شد.
قیمت تخمین زده شده برای فروش این خودرو بین ۸۵ و ۱۱۰ هزار پوند تخمین زده می‌شود که تقریبا دو برابر قیمت معمول آن است.
جلسه توسعه همکاری‌های مشترک سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران و سازمان امور عشایر کشور با محور تقویت برنامه های راهبردی در حمایت از شبکه تعاونی ها برگزار شد.
۸ هزار هکتار زمین در شهرک‌های کشاورزی برای سرمایه‌گذاری و ساخت گلخانه در مدت 4 سال اخیر به مردم واگذار شده است.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه قیمت هر بشکه نفت در بودجه سال ۱۴۰۲، ۸۵ دلار پیش‌بینی کرده است، گفت: همان طور که در نظر گرفتن این عدد برای فروش نفت غیرواقعی است، تعیین نرخ دلار ۲۳ هزار تومانی در بودجه هم غیرواقعی است.
اجاره یک واحد آپارتمان ۸۵ الی ۹۴ متری در محله مسعودیه حدود ۱ میلیون الی ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در ماه است.
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با اشاره به حمایت از ۷۲ هزار طرح کارآفرینی، از پرداخت بیش از ۸۵ هزار میلیارد ریال به کارآفرینان در زمینه های مختلف خبر داد.
دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، با اشاره به تحول نظام مالیاتی در کشور گفت: با کمک مالیات می‌توان از بسیاری از فساد‌ها و رانت‌ها جلوگیری کرد؛ یعنی خطر فساد را برای مفسدین از طریق مالیات ستانی بالا برد تا با فساد و رانت خواری مبارزه شود.
دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با اشاره به تحول نظام مالیاتی در کشور گفت: با کمک مالیات می‌توان از بسیاری از فساد‌ها و رانت‌ها جلوگیری کرد. یعنی خطر فساد را برای مفسدین از طریق مالیات ستانی بالا برد تا با فساد و رانت خواری مبارزه شود.
دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با اشاره به تحول نظام مالیاتی در کشور گفت: با کمک مالیات می‌توان از بسیاری از فساد‌ها و رانت‌ها جلوگیری کرد. یعنی خطر فساد را برای مفسدین از طریق مالیات ستانی بالا برد تا با فساد و رانت خواری مبارزه شود.
آبادان- عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: تعداد ۸۵ هزار معلم طرح مهرآفرین به تعداد معلمان رتبه‌بندی شده اضافه خواهند شد که این معلمان باید ۱۰ - ۱۵ سال قبل نیروی رسمی آموزش و پرورش می‌‎شدند.
در کنار ۴۰ نفر برتر کنکور، دانش آموزان مدارس دولتی عادی سهم اندکی از رتبه‌های زیر ۳ هزار دارند؛ ۸۵ درصد رتبه‌های زیر ۳ هزار در تصاحب مدارس غیردولتی، استعداد‌های درخشان، نمونه دولتی و شاهد است آن هم در شرایطی که این مدارس ۳۱.۸۷ درصد دانش‌آموزان را تحت پوشش قرار می‌دهند.
تایباد ـ فرماندار تایباد گفت: در ایام‌هفته دولت، ۸۵ طرح با اعتبار هزار ۸۶۷ ریال در شهرستان تایباد به بهره‌برداری می‌رسد.
تایباد ـ فرماندار تایباد گفت: در ایام‌هفته دولت، ۸۵ طرح با اعتبار هزار ۸۶۷ ریال در شهرستان تایباد به بهره‌برداری می‌رسد.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ گفت: تاکنون ۸ هزار میلیارد تومان تسهیلات به تولیدکنندگان دام و طیور پرداخت شده و روند آن طی ماه‌های آتی تا پایان سال ادامه پیدا می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ