تفاهم‌نامه همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در ۲۵ محور صبح امروز به امضای امیر محمدرضا آشتیانی و محمدعلی زلفی‌گل به امضا رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
توجه ویژه چین به خلیج فارس و عقد قراردادهای عمدتا اقتصادی و تا حدی کمتر نظامی در چارچوب تفاهم‌نامه جامع استراتژیک با کشورهای شورای همکاری و همچنین ایران باعث شده تا خلیج فارس نقش تعیین‌کننده‌ای در نگاه چینی به‌خصوص در چارچوب ابتکار کمربند-راه داشته باشد.
اصفهان -رئیس مجلس ملی ویتنام گفت: تفاهم‌نامه همکاری‌های پارلمانی میان رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس مجلس ملی ویتنام در راستای تقویت این همکاری‌ها به امضا رسید و بین رؤسای مجالس تبادل شد.
وزیر دفاع جمهوری بلاروس با وزیر دفاع ایران دیدار و گفتگو کرد و تفاهم‌نامه همکاری بین وزارت دفاع ایران و بلاروس امضا شد.
ترکیه و کنیا در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع دفاعی استانبول تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
رؤسای فدراسیون تیراندازی با کمان و پژوهشگاه تربیت بدنی، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
سازمان نقشه‌برداری و سازمان فضایی ایران تفاهم‌نامه همکاری مشترک امضا کردند.
تفاهم‌نامه همکاری وزارت نیرو و سازمان ثبت اسناد کل کشور با حضور وزیر نیرو و رئیس سازمان ثبت اسناد به امضا رسید.
تفاهم‌نامه همکاری بین دفتر بررسی و مقابله با آلودگی‌های دریایی سازمان حفاظت محیط‌زیست و مؤسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور امضا شد.
کمیته امداد و جامعه‌المصطفی العالمیه با هدف ترویج فرهنگ احسان و انفاق و توسعه و ارتقای سطح همکاری‌های دو مجموعه، تفاهم‌نامه همکاری امضاءکردند.
تفاهم‌ نامه همکاری بنیاد فرهنگی هنری رودکی و تلویزیون اینترنتی آرپا به امضا رسید.
شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه به منظور افزایش عمق ساخت داخل تفاهم‌نامه همکاری با شرکت قطعه گستر را با حضور مدیر عامل شرکت مس منعقد کرد.
تفـاهـم‌نامـه همـکاری سه جانبه بین سازمان ساتبا، وزارت صنعت، و سازمان ملی استاندارد ایران در وزارت نیرو امضا شد.
تفاهم‌نامه همکاری بین بنیاد شهید و بنیاد مسکن امروز منعقد شد.
در راستای توجه به حوزه مسئولیت اجتماعی و کمک به جامعه پزشکی کشور، بانک شهر با دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تفاهمنامه همکاری مشترک امضاء کرد.
در راستای تحقق اهداف شعار سال "تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین" و با هدف حمایت از تولید ملی و اشتغالزایی تفاهم‌نامه همکاری بانک رفاه کارگران و شرکت فولاد مبارکه اصفهان امضاء شد.
تفاهم نامه سه جانبه مذکور باحضور وزیرراه وشهرسازی،فرمانده نیروی انتظامی ومعاون علمی وفناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری درحاشیه ششمین نمایشگاه حمل ونقل و لجستیک به امضا خواهد رسید.
در هشتاد و چهارمین جلسه طرح جهش تولید در دیم‌زارها تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین چند نهاد به امضا رسید.
کمیته امداد و صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران با هدف ایجاد سالانه ۱۰ هزار فرصت شغلی برای جامعه هدف، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
کمیته امداد و مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری با هدف زمینه‌سازی بکارگیری طرح‌های فناورانه و نوین در توسعه اشتغال جامعه هدف، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
تفاهمنامه ای که برای همکاری میان وزارت دفاع و مرکز پژوهش‌های مجلس تهیه شده بود به امضای امیر آشتیانی و بابک نگاهداری رسید.
هم‌زمان با برپایی نخستین نمایشگاه تحول صنعت خودرو، تفاهم‌نامه همکاری تولید مشترک خودرو اقتصادی توسط ایران‌خودرو و سایپا به امضای مدیران عامل دو شرکت رسید.
رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در آئین امضای تفاهم‌نامه همکاری اتاق اصناف ایران با این سازمان بر توسعه «نهضت مهارت آموزی» در گام دوم انقلاب تأکید کرد.
وزارتخانه‌های صمت و عتف با هدف تحقق سند تحول دولت مردمی و توسعه و تعمیق ارتباط صنعت و دانشگاه در راستای شعار سال، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند که از امروز (یکشنبه) اجرایی شد.
هرچند کاهش شدید آمار‌های کرونایی در کشور، اتفاقی به غایت شیرین و دلچسب است، منجر به اتفاقی شده که بر خلاف توصیه‌های مکرر ستاد ملی مقابله با کرونا، یعنی عدم عادی انگاری شرایط کرونایی در کشور است؛ لغو نشست هفتگی ستاد ملی در روز جاری!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ