توجه ویژه چین به خلیج فارس و عقد قراردادهای عمدتا اقتصادی و تا حدی کمتر نظامی در چارچوب تفاهم‌نامه جامع استراتژیک با کشورهای شورای همکاری و همچنین ایران باعث شده تا خلیج فارس نقش تعیین‌کننده‌ای در نگاه چینی به‌خصوص در چارچوب ابتکار کمربند-راه داشته باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ماسک گفته است که تمام عواید حاصل از این مبارزه صرف امور خیریه برای کهنه‌سربازان خواهد شد!
رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: جریحه دار کردن احساسات و توهین به عقاید مسلمانان بی هزینه نیست و دولت سوئد باید پاسخگوی این اهانت‌ها باشد.
سفارت ایران در آذربایجان اعلام کرد: هتک حرمت مجدد به قرآن کریم توهین به عقاید دو میلیارد مسلمان و به خطر انداختن صلح و همزیستی مسالمت آمیز بین المللی و سو استفاده عیان از آزادی بیان است.
رئیس مجلس ضمن محکومیت هتک حرمت به ساحت قرآن کریم، گفت: جریحه‌دار کردن احساسات و توهین به عقاید مسلمانان جهان، بی‌هزینه نیست و دولت سوئد باید پاسخگوی این اهانت‌ها باشد.
کریدور شمال-جنوب که به‌ویژه در دولت حاضر و پس از آغاز بحران اوکراین به کرات درباره آن صحبت شده، دستمایه گزارشی از سوی مرکز پژوهش‌های اتاق ایران است. این گزارش، نسبت به اغراق بیش از حدی که درباره عواید مالی و سیاسی این گذرگاه شده است، انتقاد می‌کند و با تکیه بر آمار نشان می‌دهد که سهم بالقوه این کریدور از تجارت جهان بسیار اندک بوده و تنها برش کوچکی از کیک تجارت جهانی است.
کارشناسان بازار مسکن معتقدند که هرچند ایده عرضه متری مسکن عواید مثبتی برای این بازار دارد؛ اما پیاده‌سازی موفق آن از مسیر بورس کالا با ابهامات جدی رو به رو است.
صندوق توسعه ملی، با هدف تبدیل بخشی از عواید ناشی از فروش نفت و گاز، میعانات گازی و فراورده‌های نفتی به ثروت‌های ماندگار، مولد و سرمایه‌های زاینده اقتصادی و نیز حفظ سهم نسل‌های آینده از منابع نفت و گاز و فراورده‌های نفتی تأسیس شده است.
کاش ایشان به‌جای انتقام از طرف مقابل، اندکی هم به دنبال اقناع مخاطبان غایب بود. برخی از فرهیختگان ایرانی طی این روز‌ها که بازار مناظره گرم بود پیشنهاد می‌کردند که مناظره‌ها به صورت مکتوب انجام شوند تا مخاطبان بهتر با اندیشه‌های رقیب آشنا شوند.
این مراسم صبح امروز شنبه، دوم اردیبهشت ۱۴۰۲ مطابق با اول شوال ۱۴۴۴ پس از سه سال وقفه به علت همه‌گیری کرونا برگزار و به صورت زنده از شبکه‌های صداوسیما پخش شد.
این مراسم که صبح امروز؛ شنبه،  دوم اردیبهشت ۱۴۰۲ مطابق با اول شوال ۱۴۴۴ پس از سه سال وقفه به علت همه‌گیری کرونا برگزار و به صورت زنده از شبکه‌های صداوسیما پخش شد.
جوان فلسطینی به اسم «عاید عزام سلیم» به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر صهیونیستی در ورودی شهرک عزون در شرق قلقیلیه به شهادت رسید.
زیباکلام گفت: برخی از زنان و مردان ایرانی به واسطه عقاید سفت و سخت دینی که دارند مستقل از اینکه حکومت چه می‌گوید و چه نمی‌گوید، خودشان راسا و شخصا احساس تکلیف می‌کنند و می‌خواهند در برابر بی‌حجابی بایستند
زیباکلام گفت: برخی از زنان و مردان ایرانی به واسطه عقاید سفت و سخت دینی که دارند مستقل از اینکه حکومت چه می‌گوید و چه نمی‌گوید، خودشان راسا و شخصا احساس تکلیف می‌کنند و می‌خواهند در برابر بی‌حجابی بایستند
دستگاه اطلاعاتی عراق افزود: «خالد عاید احمد الجبوری» با نام «یعقوب المهاجر»، یکی از خطرناک ترین عناصر عضو داعش بود که با حکم قضایی صادره از قاضی دستگاه ذی ربط در استان ادلب سوریه مورد هدف قرار گرفت و کشته شد.
بویان جورجیچ می گوید با توجه با تمام اتفاقات رخ داده به عقاید و‌افکار خود پایبند است.
تمامی عواید بازی دوستانه دو تیم زنیت روسیه با سپاهان ایران برای حمایت از زلزله زدگان ایران واریز می‌شود.
سپاهان و زنیت تمامی درآمدهای حاصل از دیدار دوستانه در نقش جهان را به مردم آسیب دیده از زلزله خوی ارسال خواهند کرد.
باشگاه تراکتور اعلام کرد که عواید بلیت‌ فروشی بازی با فولاد به زلزله‌زدگان خوی اختصاص خواهد یافت.
پدر و مادر پیکه هم وارد عوای اخیر او با شکیرا شده اند.
سه متغیر نرخ رشد اقتصادی، نرخ تورم و درآمد سرانه در کنار یکدیگر می‌توانند تصویر جامعی از وضعیت رفاهی جامعه ارائه کنند. در اینکه افزایش تورم کاهنده رفاه مردم جامعه است و افزایش رشد اقتصادی شرط لازم (شرط کافی توزیع متناسب عواید حاصل از رشد است) افزایش رفاه آنهاست، شکی نیست.
جای تعجب نیست که عقاید او نیز به سختی قابل تشخیص هستند. او می‌تواند در آن واحد هم خیلی لیبرال و هم خیلی محافظه کار، بیش از حد جبرگرا (دترمینیست) و بیش از حد اختیارگرا (لیبرتارین)، بیش از حد مذهبی و بیش از حد سکولار به نظر برسد.
. نه نتیجه این مسابقه و نه ترکیب کی‌روش هیچ نکته‌ای عاید خبرنگاران داخلی و کادرفنی تیم‌های رقیب در جام‌جهانی قطر نکرد. امید ابراهیمی که تنها یک دقیقه از حضورش در زمین گذشته بود، با احساس درد به شکل نگران کننده ای از بازی خارج شد تا...
ساخته جورج کلونی روایتی از دوران سیاه مک‌کارتیسم در آمریکاست که یک تفتیش عقاید مدرن بوده است؛ برشی از این دوران که سقوط سناتور جوزف مک‌کارتی را از اریکه قدرت شامل می‌شود و یک روزنامه نگار مک‌کارتی را به پایان مسیر می‌رساند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ