کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی قطر، پس از شکست دو بر یک برابر هائیتی در جام کونکاکاف نسبت به قضاوت داور مسابقه اعتراض کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
میلان اشکرینیار مدعی شد که امکاناتی که پاری‌سن‌ژرمن دارد را حتی در تلویزیون هم ندیده است!
بنابر شواهدی که وجود دارد بایدن و ترامپ هر دو از عهده‌ی کار بر می‌آیند. با این وجود، سن بایدن برای عموم مردم نگرانی‌های بیشتری به همراه دارد تا برای ترامپ. اگر چه کسی نمی‌تواند یقینا بفهمد که چرا این نگرانی وجود دارد، اما نمی‌شود این نگرانی را نادیده گرفت. در سیاست، ظاهر همان واقعیت یا بخش بسیار مهمی از آن است. آمادگی جسمانی و روانی مزیت‌های مهمی برای ریاست جمهوری هستند همانطور که قبل‌تر اخلاقی‌بودن هم جزء این مزیت‌ها بود.
امید نورافکن با انتشار یک استوری در فضای مجازی نسبت به جدایی ستاره پرتغالی سپاهان واکنش نشان داد.
ترنت الکساندر آرنولد، ستاره لیورپول، از این که برای مدتی طولانی با روبرتو فیرمینو هم بازی بوده ابراز خوشحالی کرد.
مکس آلگری به یوونتوس به خاطر آرامش در شرایط تحت فشار، نادیده گرفتن بحث‌های داوری و گلزنی در لحظات پایانی برای کسب تساوی مقابل سویا به بازیکنانش تبریک می‌گوید.
در حاشیه برگزاری یک مراسم راگبی در جنوب فرانسه سه گاو نر تنومند در یک دور افتخاری پیش از مسابقه رژه رفتند که هدف آن تجلیل از کیفیت گوشت گاو در منطقه بود، اما یکی از گاو‌ها از دست مردی که او را نگه داشته بود فرار کرد و وارد زمین شد. بازیکنانی که در زمین خود را گرم می‌کردند - بسیاری از آن‌ها پیراهن تمرینی قرمز به تن داشتند - به سرعت تمرینات خود را رها کردند و پراکنده شدند. در این حادثه کسی آسیب ندید.
ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی، از این که بازیکنان و اعضای کادر فنی برای ادای احترام به او تونل افتخار زدند ابراز خوشحالی کرد.
سرمربی موقت و کاپیتان تاتنهام اقدام به ابراز همدردی با داوینسون سانچز پرداختند که توسط هواداران به شدت هو شد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از برد این تیم در هفته بیست و پنجم لیگ برتر به شدت از مدیرعامل باشگاه استقلال انتقاد کرد و گفت: فتح الله زاده نباید در تلویزیون علیه مربی و بازیکنان صحبت می‌کرد.
این تحلیلگر مسائل منطقه تاکید کرد: بازی آینده بازی است که نقش چین در آن پررنگ است همانگونه که پکن گارانتی توافق بین ایران و عربستان سعودی بوده است. با این حال و به‌رغم نقش چین در دور زدن تحریم‌ها برای ایران و نادیده گرفتن غرب، اما رابطه جمهوری اسلامی بدون احیای برجام عمق پیدا نخواهد کرد و ما در چارچوب سیاست نگاه به شرق ناچار هستیم برجام را به سرنوشت روشنی برسانیم و این مساله برای چینی‌ها و هندی‌ها برای بهره‌گیری از متغیر‌های اقتصادی، کریدور‌ها و... بسیار مهم است و توافق هسته‌ای می‌تواند این روند را تقویت کند.
رونالد کومان، سرمربی تیم ملی هلند، پس از پیروزی 3-0 مقابل جبل‌الطارق در مرحله مقدماتی یورو 2024، نسبت به سطح تیمش ابراز ناامیدی کرد.
نورافکن در مورد هواداران پرسپولیس گفت: هواداران پرسپولیس را اینجوری ندیده بودم. من جلوی هواداران استقلال بازی کرده‌ام، به قرآن اینجوری نیستند. از اول بازی به دانشگر فحش ناموس می‌دهند. این چه وضعش است و یکی باید به آنها بگوید این‌کار را نکنید.
موضوع این است که ما عملا در یک سال گذشته توان چانه زنی خود را از دست داده بودیم و حالا همان‌هایی که اجازه نداده بودند، برجام احیا شوند، برای دستیابی به توافق، حاضر شده‌اند از برگ برنده‌مان به عنوان یک امتیاز استفاده کننده و به طرف مقابل تقدیم کنند تا بلکه دوباره همه دور میز مذاکره جمع شوند
آنتونیو رودیگر، مدافع رئال مادرید، در پایان مسابقه با شبکه دزن، صحبت‌های کوتاهی انجام داد.
ما باید چندبرابر نیم‌فصل اول تلاش کنیم و نباید خیال کنیم قهرمانی‌مان قطعی است. این ذهنیت برای تیم ما خوب نیست و باید بجنگیم
مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان توضیحات کاملی را درباره فعالیت‌های این تیم در پنجره زمستانی ارائه کرده است.
رئیس کمیته داوران می گوید که در دیدار استقلال و تراکتور اشتباه داوری رخ نداده است.
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید قطعا از سوی بازیکن نساجی به مهدی ترابی بی احترامی شده است.
سزار آسپلیکوئتا معتقد است لوئیس انریکه توانسته فضایی دوستانه و باورنکردنی در تیم ملی اسپانیا ایجاد کند و این باعث موفقیت تیم خواهد شد.
هافبک نساجی مازندران می گوید صد در صد رویش پنالتی صورت گرفته ولی داور آن را نادیده گرفته است.
هافبک نساجی مازندران می گوید صد در صد رویش پنالتی صورت گرفته ولی داور آن را نادیده گرفته است.
کارلو آنچلوتی، مربی رئال مادرید، در واکنش به حواشی اخیر در مورد وینیسیوس و اعتراضات احتمالی هواداران اتلتیکو در بازی فردا گفت که در رئال هیچکس نگران این موضوع نیست.
کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال گفت: اتفاقاتی که برای فدراسیون فوتبال رخ داد، سابقه نداشت.
مهم ترین بازی هفته اول فصل جدید با صحنه‌های مهم و اثرگذار داوری همراه بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ