بنابر شواهدی که وجود دارد بایدن و ترامپ هر دو از عهده‌ی کار بر می‌آیند. با این وجود، سن بایدن برای عموم مردم نگرانی‌های بیشتری به همراه دارد تا برای ترامپ. اگر چه کسی نمی‌تواند یقینا بفهمد که چرا این نگرانی وجود دارد، اما نمی‌شود این نگرانی را نادیده گرفت. در سیاست، ظاهر همان واقعیت یا بخش بسیار مهمی از آن است. آمادگی جسمانی و روانی مزیت‌های مهمی برای ریاست جمهوری هستند همانطور که قبل‌تر اخلاقی‌بودن هم جزء این مزیت‌ها بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیمان بابایی و جعفر سلمانی در بازی با آریو جزو آماده‌ترین بازیکنان استقلال بودند.
پیرپیران گفت: اکنون مصرف برق در شرایط اوج خود قرار دارد و روز گذشته ۷۱ هزار و ۵۰۰ مکاوات نقطه اوج مصرف بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۲ هزار مگاواتی داشته است.
مسئولان وزارت امور خارجه و سفیران جمهوری اسلامی ایران امروز شنبه ( ۳۰ اردیبهشت) با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.
خانه مسافرهای بدون مجوز در ایام عید، برای اقامت دو نفر در یک اتاق دو تخته شبی ۱.۵ میلیون و برای اقامت مسافران نوروزی در ویلاهای استخردار شبی ۳۰ میلیون تومان اجاره می گیرند.
واکاوی دلایل علاقه به تماشای فیلم‌هایی که خشونت، خون ریزی و آسیب‌زدن به دیگران در آن‌ها عادی است آیا لذت بردن ما از این فیلم‌ها با رفتار مسالمت آمیز و پرهیزمان از خشونت منافات دارد؟ بیشتر ما در زندگی واقعی، از خشونت بیزاریم.
کشتی گیر وزن 60 کیلوگرم فرنگی کشورمان گفت: تلاش می کنم تا بتوانم ناکامی رقابت‌های جهانی ۲۰۲۲ را جبران کنم و سهمیه المپیک را با یک مدال خوشرنگ به دست بیاورم.
نخست وزیر عراق از آغاز اقدامات عملی بغداد برای مقابله با تحرکات گروه های تروریستی و تجزیه طلب ساکن عراق علیه ایران و ترکیه خبر داد و گفت که این تحرکات با قانون اساسی عراق منافات دارد.
یک کشته در واژگونی آمبولانس/ عشق و مکافات/ ۷ شمش طلا در کوله پشتی مسافر جنوب/ ۱۰ دلال ارز در پایتخت دستگیر شدند/ ۵ سال حبس به خاطر دیه ۱۵ میلیون تومانی/ بخشش عاملان جنایت شیطانی قبل از قصاص/ متهم: ۴ سال از عمرم به خاطر یک اشتباه نابود شد/ سناریوی هولناک ۲ همکلاسی برای قتل دایی
عمیدی متولد ۲۴ دی ماه ۱۳۶۰ در تهران است. «زیبایی‌ام را پشت در می‌گذارم»، «لشکر شکست‌خورده کلمات» و «مکاشفات سلیمانیه» از جمله آثار او هستند.
رقابت های بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور در حالی با برگزاری دیدارهای هفته هفدهم پیگیری می شود که این هفته فرصتی است برای اینکه مهرام یکی از ۶ باخت خود را جبران کند.
تیم‌های نبوغ اراک، نفت آبادان، مهرام تهران، ذوب آهن اصفهان و کاله همچون شهرداری گرگان در هفته شانزدهم لیگ بسکتبال موفق به شکست حریفانشان شدند.
برخلاف نیمه اول مهاجم تیم فوتبال انگلیس توانست در همان ابتدای نیمه دوم دروازه ولز را باز کند.
سرپرست هیئت باستان‌شناسی محوطه کهنه‌قلعه گفت: انتظار می‌رود وزارت راه و شرکت ملّی گاز برای جبران مافات ناشی از آسیب به این محوطه ، برای حفظ این اثر ملی مشارکت کنند.
فعالیت های اخیر عارف غلامی با تعهدی که کتبا امضا داده، منافات دارد و ابتدا باید در کمیته انضباطی باشگاه حاضر شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ