سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: برای روز جاری رگبار و رعدوبرق در ۸ استان و کاهش کیفیت هوا در نواحی شرقی کشور پیش بینی می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان هواشناسی کشور نسبت به وقوع رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت گاهی همراه با خیزش گردوخاک در ۱۱ استان هشدار داد.
سازمان هواشناسی کشور نسبت به وقوع رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت گاهی همراه با خیزش گردوخاک در ۱۱ استان هشدار داد.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: برای روز جاری در ۹ استان رگبار پراکنده باران گاهی همراه با رعدوبرق وزش باد شدید و گردوخاک پیش بینی می‌شود.
اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از رشد ابر و احتمال بارش‌های خفیف و موقت و وقوع رعد و برق در مناطق شمالی استان خبرداد.‌
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: برای امروز در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و برخی از مناطق واقع در سواحل دریای خزر رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: برای امروز در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و برخی از مناطق واقع در سواحل دریای خزر رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.
بر اساس اعلام سازمان هواشناسی استان تهران، رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، گردوخاک و تگرگ در نقاط مستعد از بعدازظهر چهارشنبه تا روز جمعه در سطح استان پیش بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: در ۹ استان کشور احتمال رگبار و رعد و برق وجود دارد.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: برای روز جاری در بخش‌هایی از شمال غرب و ارتفاعات البرز مرکزی، سمنان، مازندران، بخش‌هایی از شمال شرق، شرق و جنوب کشور، رگبار و رعدوبرق پیش بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: آسمان تهران امروز قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر همراه با بارش پراکنده در بعدازظهر رگبار و رعدوبرق، گاهی وزش باد شدید همراه خواهد بود.
فردا (جمعه) در برخی مناطق غرب کشور، شمال غرب، برخی نقاط سواحل دریای خزر به‌ویژه مازندران و گلستان، خراسان شمالی و ارتفاعات البرز بارش و وزش باد رخ می‌دهد.
از فردا با گذر سامانه سرد از استان تا دوشنبه آسمانی صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعات وزش باد شدید به ویژه در نیمه‌جنوبی استان مورد انتظار است.
از یکشنبه شب تا صبح سه شنبه (۶ تا ۸ فروردین) با نفوذ و فعالیت سامانه بارشی آسمانی نیمه ابری تا ابری، در برخی ساعت‌ها بارش باران گاهی رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید در مناطق مستعد با احتمال بارش تگرگ و در ارتفاعات گاهی بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود.
از بعدازظهر شنبه تا سه شنبه (۵ تا ۸ فروردین) با نفوذ و فعالیت سامانه بارشی آسمان ابری تا نیمه ابری در بعضی ساعت‌ها بارش باران گاهی وزش باد نسبتا شدید و رگبار و رعدوبرق در ارتفاعات گاهی بارش باران و برف با احتمال بارش تگرگ پیش بینی می‌شود. امشب یخبندان سطح زمین در ارتفاعات دور از انتظار نیست.
رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد در بیشتر مناطق کشور
کارشناس سازمان هواشناسی برای فردا در خراسان جنوبی و رضوی، کرمان، یزد، فارس، هرمزگان، شمال سیستان و بلوچستان، جنوب بوشهر، بارش باران، رعدوبرق، باد شدید پیش‎بینی کرد که به گفته وی در برخی نقاط با بارش تگرگ و در نقاط مستعد نیز با خیزش گردوخاک همراه خواهد شد.
رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید در برخی استان‌های کشور
سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی رنگ از رشد ابر‌های همرفتی همراه با رخداد رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت و احتمال گردوخاک، در نقاط مستعد ریزش تگرگ به‌ویژه در ساعات بعدازظهر طی روز‌های یکشنبه و دوشنبه (۲۷ و ۲۸ شهریور) درجنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، شمال و شرق هرمزگان خبر داد.
سازمان هواشناسی با صدور هشداری نارنجی‌رنگ از رشد ابر‌های همرفتی همراه با رخداد رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت و احتمال خیزش گردوخاک از ظهر تا اواخر وقت دوشنبه (۲۸ شهریورماه) در جنوب کرمان، شمال و شرق هرمزگان خبر داد.
رگبار و رعدوبرق در مناطقی از کشور
رگبار باران، رعدوبرق، وزش بادهای شدید و کاهش کیفیت هوا
امروز در گیلان، مازندران، گلستان، اردبیل، خراسان شمالی، اصفهان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری و خوزستان هشدار نارنجی برقرار است. برای تهران، البرز، قزوین، زنجان، سمنان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و هرمزگان نیز هشدار زرد صادر شده است.
کارشناس بازار سرمایه گفت: با اضافه شدن حق رای غیردولتی‌ها در صندوق‌های پالایش و دارا یکم قطعا جذابیت این صندوق‌ها برای سهامداران و سرمایه گذاران بیشتر خواهد شد.
مدیر عامل هلدینگ مالی غدیر از موافقت فرابورس برای تاسیس بزرگترین صندوق جسورانه کشور با نام «ارغوان»، خبر داد و گفت: پذیره نویسی واحد های این صندوق به زودي انجام می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ