برای فردا در اکثر نواحی استان تهران، آسمان قسمتی ابری همراه با وزش باد و در ارتفاعات گاهی همراه با رگبار و احتمالی رعد و برق است. از روز یکشنبه نیز با فعالیت سامانه بارشی جدید و وقوع ناپایداری‌های محلی تا روز سه‌شنبه به طور متناوب در بعضی ساعات رگبار باران و رعد و برق همراه با وزش باد در بعدازظهر وزش باد شدید و خیزش موقت گرد و خاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ مورد انتظار است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان هواشناسی کشور نسبت به وقوع رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت گاهی همراه با خیزش گردوخاک در ۱۱ استان هشدار داد.
سازمان هواشناسی کشور نسبت به وقوع رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت گاهی همراه با خیزش گردوخاک در ۱۱ استان هشدار داد.
بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگو‌های پیش‌بینی عددی، وضعیت جوی استان تهران از امروز تا چهارشنبه (۱۶ تا ۱۸ مردادماه) با گذر متناوب امواج بارشی آسمان، قسمتی ابری تا نیمه‌ابری همراه وزش باد در بعد از ظهر و شب، افزایش ابر، گاهی رگبار باران با احتمال رعدوبرق و افزایش سرعت وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی نسبت به رگبار و رعد و برق و احتمال آبگرفتگی معابر در ۱۵ استان و وزش باد شدید وخیزش گرد و خاک در ۱۲ استان هشدار داد.
اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از رشد ابر و احتمال بارش‌های خفیف و موقت و وقوع رعد و برق در مناطق شمالی استان خبرداد.‌
در شمال استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، ارتفاعات و دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز مرکزی، ارتفاعات استان‌های گلستان، سمنان و کرمان افزایش ابر و رگبار پراکنده با احتمال رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و در برخی نقاط خیرش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.
اداره کل هواشناسی استان تهران نسبت به رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و احتمال سقوط سنگ از کوه و آبگرفتگی معابر هشدار داد.
ظهر امروز یکشنبه ۲۱ خرداد تا بعدازظهر فردا دوشنبه ۲۲ خرداد به‌ویژه در ارتفاعات استان تهران، احتمال رگبار و رعد و برق، بارش تگرگ، وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک وجود دارد.
اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از احتمال بارش رگبارهای محلی و رعد و برق و باد و گردوخاک در غرب و نیمه شمالی استان طی امروز خبرداد.
اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: برای امروز و فردا (۲۵ و ۲۶ اردیبهشت) در نیمه‌شمالی و ارتفاعات استان تهران گاهی رگبار و رعدوبرق و در مناطق مستعد احتمال بارش تگرگ مورد انتظار است.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران نسبت به احتمال وقوع تند باد در نیمه جنوبی،رگبار، رعد و برق و بارش تگرگ در ارتفاعات پایتخت هشدار داد.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۴ فروردین) ابری همراه با بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید با احتمال تگرگ با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۱ و روز جمعه (۲۵ فروردین) نیمه ابری و به‌تدریج صاف و در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۱۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان تهران فردا (۲۳ فروردین‌ماه) نیمه ابری، به‌تدریج افزایش ابر، گاهی رگبار باران و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد و در روز پنج‌شنبه (۲۴ فروردین‌ماه) ابری همراه با بارش باران، گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید با احتمال تگرگ با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
از یکشنبه شب تا صبح سه شنبه (۶ تا ۸ فروردین) با نفوذ و فعالیت سامانه بارشی آسمانی نیمه ابری تا ابری، در برخی ساعت‌ها بارش باران گاهی رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید در مناطق مستعد با احتمال بارش تگرگ و در ارتفاعات گاهی بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود.
از بعدازظهر شنبه تا سه شنبه (۵ تا ۸ فروردین) با نفوذ و فعالیت سامانه بارشی آسمان ابری تا نیمه ابری در بعضی ساعت‌ها بارش باران گاهی وزش باد نسبتا شدید و رگبار و رعدوبرق در ارتفاعات گاهی بارش باران و برف با احتمال بارش تگرگ پیش بینی می‌شود. امشب یخبندان سطح زمین در ارتفاعات دور از انتظار نیست.
آسمان تهران فردا (۲۲ اسفند) ابری در بعدازظهر رگبار باران و وزش باد، احتمال رعدوبرق با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد و طی سه‌شنبه (۲۳ اسفند) قسمتی ابری و وزش باد به‌تدریج افزایش ابر با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
از اواخر وقت امروز تا پایان هفته به‌ویژه روز‌های سه‌شنبه پنجشنبه و جمعه (۱۶ و ۱۸ و ۱۹ اسفند) با ورود و فعالیت سامانه بارشی روی استان افزایش ابرناکی، بارش باران، گاهی رگبار با احتمال رعد و برق، وزش باد، گاهی وزش باد شدید و در ارتفاعات بارش شدید برف، باران و کولاک، پدیده مه و در نقاط مستعد بارش تگرگ مورد انتظار است.
وضعیت جوی استان تهران؛ امروز آسمانی صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد و از بعدازظهر فردا تا روز شنبه (۱۹ تا ۲۱ آبان) در بعضی ساعات همراه با افزایش ابر و احتمال بارش پراکنده و در ارتفاعات رگبار پراکنده باران و برف و احتمال رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.
وضعیت جوی استان تهران؛ امروز آسمانی صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد و از بعدازظهر فردا تا روز شنبه (۱۹ تا ۲۱ آبان) در بعضی ساعات همراه با افزایش ابر و احتمال بارش پراکنده و در ارتفاعات رگبار پراکنده باران و برف و احتمال رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی تهران، آسمان تهران نیمه ابری تا ابری، گاهی وزش باد شدید و گرد و خاک، از بعداز ظهر افزایش ابر در بعضی ساعت‌ها رگبار باران و با احتمال رعد و برق پیش‌بینی شده است.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی رنگ از رشد ابر‌های همرفتی همراه با رخداد رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت و احتمال گردوخاک، در نقاط مستعد ریزش تگرگ به‌ویژه در ساعات بعدازظهر طی روز‌های یکشنبه و دوشنبه (۲۷ و ۲۸ شهریور) درجنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، شمال و شرق هرمزگان خبر داد.
از صبح شنبه تا دوشنبه ۲۱ شهریور برای ارتفاعات شمال شرق استان تهران وقوع رگبار باران و رعد و برق و وزش باد پیش بینی شده است گفت: احتمال بالا آمدن آب رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیل‌ها وجود دارد که در این زمینه از مردم می‌خواهیم از رودخانه‌ها فاصله بگیرند.
خطر غرق شدن شناگران، احتمال آسیب به قفس‌ها و تورهای صیادی و خطر خسارت به شناورهای کوچک و تاسیسات دریایی در مناطق یاد شده وجود دارد و از این رو ممنوعیت شنا، محدودیت در فعالیت‌های دریایی به‌ویژه تردد با شناورهای سبک، قایق‌های صیادی و تفریحی و سایر تمهیدات پیشگیرانه از خسارات احتمالی توسط کلیه فعالان دریایی توصیه می‌شود.
اداره کل هواشناسی استان تهران با صدور هشدار نارنجی رنگ از رشد قابل ملاحظه ابر‌های همرفتی و فعالیت سامانه بارشی و رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید، در نواحی مستعد احتمال بارش تگرگ از چهارشنبه تا پنجشنبه (۱۲ و ۱۳ مردادماه) در مناطق شمالی به‌ویژه ارتفاعات استان تهران خبرداد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ