مالک اینتر میامی تاریخ اولین بازی لیونل مسی با پیراهن این تیم را تایید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاروان ورزش دانشجویان ایران هر چند در روز ششم هم چند مدال به اندوخته های خود اضافه کرد اما در جدول رده بندی از رده پنجم روز قبل به رده ششم سقوط کرد.
احتمال دارد با شرایط پیش آمده برای استقلال آرمان رمضانی در جمع شاگردان جواد نکونام ماندگار شود.
محمد عمری یکی از نفراتی است که علی‌رغم ورود به لیست بزرگسالان مورد توجه یحیی گل‌محمدی قرار دارد.
به فاصله یک روز پس از اظهارنظر در خصوص خطر حذف جمهوریت نظام در جمع مشاوران دولت اصلاحات و فعالان اصلاح‌طلب، این‌بار سید محمد خاتمی با ارسال پیامی به سومین کنگره حزب توسعه ملی تلاش می‌کند از «تعلل‌ها»، «عدم‌النفع‌ها» و «چالش‌ها»‌ی پیش روی کشور سخن بگوید.
سمنان- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان، گفت: در هفته معلم از ۱۲ معلم نمونه کشوری تقدیر به عمل آمد که یک نفر این معلمان از استان بود.
سمنان- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان، گفت: در هفته معلم از ۱۲ معلم نمونه کشوری تقدیر به عمل آمد که یک نفر این معلمان از استان بود.
فرماندار شاهین‌شهر و میمه، گفت: تجمع والدین یک ساعت بیشتر طول نکشید و پس از آن با شکل‌‎گیری جمع دیگری در حاشیه خیابان عده قلیلی شعار ساختار شکنانه سر دادند که پلیس ضمن تذکر در خصوص بازگشایی مسیر تردد خودرو‌ها در نهایت احترام افراد را متفرق کرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال کنیا پس از شکست تیمش برابر ایران در دیداری تدارکاتی گفت: خیلی از بازیکنان ما برای اولین بار بود که دور هم جمع شده بودند.
وزیر خارجه کشورمان گفت: ما در دولت جدید ایران ماه‌ها برای جمع بندی و رسیدن به یک توافق خوب و قوی و پایدار تلاش کرده‌ایم و اکنون هم آماده جمع بندی گفتگوها هستیم.
تیم پیکان تهران با شکست نیان الکترونیک خراسان به جمع فاتحان دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر مردان سال 1401 پیوست.
مدیرکل تامین و مهندسی تجهیزات سازمان بنادر و دریانوردی از پایان ساخت و الحالق یک فروند بارج جمع آوری آلودگی مواد نفتی به ناوگان شناورهای خدماتی این سازمان، خبر داد.
مهاجم سابق ملوان انزلی تا پایان فصل برای نارنجی‌پوشان تهران به میدان می‌رود.
سه بازیکن جدید به تیم فوتبال آلومینیوم اراک اضافه شدند و در لیست دیدار مقابل صنعت نفت قرار گرفتند.
اگر در حدفاصل اندک باقیمانده تا پایان مهلت نقل و انتقالات زمستانی خبری درباره جدایی یکی از ستاره های ملی پوش تیم استقلال منتشر شد نباید باعث تعجب هواداران شود.
تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین امروز یکشنبه را در دو گروه مجزا برگزار کرد.
احمد وحیدی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران علاوه بر اینکه از تغییر استاندار کرمانشاه خبر داد، گفت که امکان تغییر یک یا دو استاندار دیگر نیز وجود دارد.وزیر کشور درباره برنامه دولت در خصوص تشکیل استان‌های جدید اظهار داشت: تقسیمات کشوری مسایل پیچید ای است و ابعاد مختلفی دارد و علاوه بر مسایل جغرافیایی باید ابعاد جمعیتی و اجتماعی آن و همچنین حریم ها و ... بررسی شود.
اتحادیه جهانی کشتی در حالی اسامی پنج فرنگی‌کار برتر جهان برای کسب عنوان ستاره سال ۲۰۲۲ جهان را معرفی کرد که یک ایرانی هم در این جمع حضور دارد.
ملی‌پوش کشتی آزاد ایران در جمع نامزدهای انتخاب بهترین آزادکار سال ۲۰۲۲ میلادی قرار گرفت.
قرار است یک شرکت ژاپنی فضاپیمایی به ماه بفرستد و پس از جمع آوری خاک سیاره، آن را به ناسا بفروشد. این نخستین باری خواهد بود که یک شرکت خصوصی روی ماه عملیاتی انجام می دهد.
یک شاعر آیینی با حضور در جمع ماموران یگان ویژه اقدام به خواندن شعر و مدح اهل بیت کرد تا با این کار خود خداقوتی به این ماموران گفته باشد.
فرابورس ایران در آخرین روز مهرماه میزبان عرضه اولیه ۱۰ درصد از سهام شرکت سوژمیران بود تا این شرکت کامودیتی‌محور با ثبت متوسط قیمت ۱۵ هزار و ۲۵۳ ریالی هر سهم از امروز به طور رسمی به جمع ناشران فرابورسی بپیوندد.
پورابراهیمی اظهار کرد: اروپایی ها گستاخانه وارد عرصه میدانی جمهوری اسلامی شدند و ملت ایران نیز قطعا جواب آنها را خواهند داد و بدانند که دولت و مجلس جواب این دخالت ها را خواهند داد و این جریان اغتشاشات جمع خواهد شد ضمن آنکه باید به این نکته نیز اذعان داشت که همه این مشکلات بر دوش جریان خارجی نیست.
کارلوس کی‌روش در حالی چهار دروازه‌بان را در خط دروازه به تیم ملی دعوت کرده است که قطعا از این جمع یک یا دو بازیکن خط می‌خورد.
چند وقتی است که شایعه بازگشت قایدی به استقلال مجددا تکرار شده است. پیگیری‌ها نشان می‌دهد که احتمال حضور وینگر بوشهری در جمع شاگردان ساپینتو چیزی بیشتر از یک شایعه است و آبی‌ها گام‌های مثبتی را نیز در این خصوص برداشته‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ