مدیرکل تامین و مهندسی تجهیزات سازمان بنادر و دریانوردی از پایان ساخت و الحالق یک فروند بارج جمع آوری آلودگی مواد نفتی به ناوگان شناورهای خدماتی این سازمان، خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور قانون الحاق یک ماده به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را برای اجرا به وزارت امور اقتصاد، بانک مرکزی، وزارت بهداشت و معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری ابلاغ کرد.
رئیس جمهور قانون الحاق یک ماده به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را برای اجرا به وزارت امور اقتصاد، بانک مرکزی، وزارت بهداشت و معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری ابلاغ کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به رئیس جمهور، قانون الحاق یک ماده به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را ابلاغ کرد.
یک مقام ارشد کمیسیون اروپا گفت: روند پیوستن ترکیه به اتحادیه اروپا متفاوت از عضویت سوئد در ناتو است.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی به منظور تامین نظر شورای نگهبان، طرح الحاق یک ماده به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را اصلاح کردند.
دبیر کل ناتو اعلام کرد که در روند الحاق سوئد به ناتو پیشرفت‌هایی حاصل شده است.
یک کارشناس مسکن گفت: جلوگیری از الحاق زمین به شهرها باعث گرانی مسکن شده است.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایرادات شورای نگهبان به طرح الحاق یک ماده به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را رفع کردند.
ما با الحاق موافقیم که مرکز مشاوران زیر مجموعه کانون وکلا قرار گیرد و در همه جای دنیا هم یک نهاد وکالت بیشتر وجود ندارد ولی با این موضوع که بخواهد استقلال مان زیر سوال رود، مخالفیم.
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: در ناوگان جنوب و شمال بحث الحاق را در دستورکار داریم و به زودی نیز حامل خبرهای خیلی خوبی برای مردم عزیز هستیم که یک دستاورد بی نظیر در طول تاریخ است.
با موافقت نمایندگان مجلس شورای اسلامی، تقاضای یک فوریت لایحه الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی (۳) تصویب شد.
رئیس جمهور روسیه می گوید الحاق شبه جزیره کریمه به خاک این کشور یک تحول تاریخی بوده است.
طبق تصمیم مجلس، لایحه الحاق یک بند به ماده ۱۰۹ قانون مجازات اسلامی مبنی بر اینکه جرایم مربوط به تغییر کاربری اراضی زراعی مشمول مرور زمان نشود، به صورت عادی بررسی می‌شود.
معاون وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر ساخت مسکن یک طبقه ای در شهرهایی که امکان آن وجود دارد، گفت:در حال حاضر ۲۳ هزار هکتار زمین در شورای برنامه ریزی استانها مراحل الحاق به شهرها را طی میکنند.
دقایقی پیش جلسه علنی مجلس آغاز شد و گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد طرح دوفوریتی الحاق یک ماده به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در دستورکار قرار گرفت.
نمایندگان مجلس با بررسی یک فوریتی طرح الحاق یک ماده به قانون وظایف و اختیارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره جمع‌آوری متمرکز منابع مالی توسعه شبکه فیبر نوری موافقت کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با یک فوریت طرح قانون الحاق یک ماده به قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور موافقت کردند.
نمایندگان با بررسی طرح الحاق یک ماده به قانون آیین‌نامه داخلی مجلس در مورد برگزاری جلسات نقد و گفتگو در مجلس به صورت عادی موافقت کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی لایحه دوفوریتی الحاق یک تبصره به ماده (۱۰) قانون ساماندهی صنعت خودرو درباره ساز و کار اسقاط خودرو را برای رفع ابهامات به کمیسیون صنایع ارجاع کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با یک فوریت لایحه الحاق پنج تبصره به ماده (۲) قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مؤدیان موافقت کردند.
رئیس‌جمهور «قانون الحاق یک جز به بند (ه) تبصره (۷) قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور» را برای اجرا به وزارت صنعت، وزارت امور اقتصادی و دارایی، سازمان برنامه و بودجه کشور و بانک مرکزی ابلاغ کرد.
«الکساندر وندیکتوف» با بیان اینکه درخواست اوکراین برای عضویت سریع در سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) در واقع یک تبلیغ سیاسی است، گفت: به طور یقین کی‌یف می‌داند که این امر (عضویت اوکراین در ناتو) به جنگ جهانی سوم می‌انجامد.
یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به سازمان همکاری های شانگهای را اعلام وصول کرد.
کارشناس مسائل روسیه: این‌که تا چه اندازه این تحرک جدید روس‌ها می‌تواند به یک جنگ هسته‌ای تبدیل شود، می‌توان از بعید بودن چنین احتمالی سخن به میان آورد. چرا که نزدیکی محدوده سرزمینی اوکراین به روسیه، عملا امکان حمله هسته‌ای بزرگ را از این کشور سلب کرده است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ