اتحادیه جهانی کشتی در حالی اسامی پنج فرنگی‌کار برتر جهان برای کسب عنوان ستاره سال ۲۰۲۲ جهان را معرفی کرد که یک ایرانی هم در این جمع حضور دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
۳طلا و یک نقره برای فرنگی‌کاران جوان ایران در قهرمانی جهان
4 نماینده کشورمان در دیدار فینال و یک نماینده در دیدار رده بندی مسابقات پنج وزن دوم رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی آسیا حضور دارند.
نمایندگان ایران در پایان رقابت‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی جوانان آسیا صاحب ۲ مدال طلا و ۳ برنز شدند.
درحالیکه امروز قرار است تیم منتخب کشتی فرنگی تهران را به مقصد بوداپست ترک کند، یک فرنگی‌کار حضور در آخرین تورنمنت رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی را از دست داد.
دومین روز از سی و سومین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا در آستانه قزاقستان با مبارزه پنج فرنگی کار ایران با رقیبانشان آغاز شده است.
پنج ملی‌پوش ایران با پیروزی برابر حریفانش به فینال سی و سومین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا صعود کردند تا تیم ملی کشتی فرنگی ایران در آستانه کسب پنج مدال طلا قرار بگیرد.
پنج ملی پوش ایران با پیروزی برابر حریفانش به مرحله نیمه نهایی سی و سومین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا صعود کردند. از این ملی پوشان چهار نفر به دیدار فینال صعود کردند.
پنج ملی پوش ایران با پیروزی برابر حریفانش به مرحله نیمه نهایی سی و سومین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا صعود کردند. از این ملی پوشان سه نفر به دیدار فینال صعود کردند.
چهار ملی پوش ایران با پیروزی برابر حریفانش به مرحله نیمه نهایی سی و سومین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا صعود کردند. از میان این فرنگی کاران پویا دادمرز به فینال صعود کرد.
تست دوپینگ هادی قربانی کشتی گیر تیم مقاومت البرز در لیگ برتر کشتی فرنگی سال جاری مثبت شد.
تست دوپینگ هادی قربانی کشتی گیر تیم مقاومت البرز در لیگ برتر کشتی فرنگی سال جاری مثبت شد.
روز نخست رقابت های بین المللی کشتی فرنگی رنکینگ اتحادیه جهانی در حالی به پایان رسید که نمایندگان ایران به یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز رسیدند.
آخرین رنکینگ برترین فرنگی‌کاران در سال ۲۰۲۲ جهان در حالی از سوی اتحادیه جهانی کشتی منتشر شد که ایران تنها یک نماینده در این رده بندی دارد.
دانیال سهرابی در فینال مسابقات جهانی اسپانیا، درحالی‌که ۷ بر صفر عقب بود، با یک بازگشت فوق‌العاده حریف فرانسوی خود را ۱۷ بر ۷ شکست داد.
رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی امیدهای جهان در حالی امشب در اسپانیا به پایان می‌رسد که تیم کشورمان با توجه به نتایج کسب شده روزهای گذشته، قهرمان زودهنگام مسابقات شده است.
نمایندگان کشورمان در مسابقات پنج وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان به ۲ مدال طلا و یک مدال برنز دست یافتند.
یک فینالیست و سه فرنگی‌کار در شانس مجدد امیدهای جهان
نمایندگان کشورمان در مسابقات چهار وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان در صربستان به یک مدال نقره و یک مدال برنز دست یافتند.
فرنگی‌کار سنگین وزن کشورمان در دور دوم به مصاف صباح شریعتی کشتی‌گیر ایرانی‌الاصل آذربایجان و دارنده مدال برنز المپیک ریو رفت و با برتری ۹ بر صفر راهی یک چهارم شد.
فرنگی‌کار طلایی المپیک در این مرحله با جانی ختسوریانی از گرجستان سرشاخ شد که با نتیجه ۸ بر صفر برد و فینالیست شد.
نجاتی به مصاف لری ابولادزه دارنده مدال نقره جهان از گرجستان رفت که ۲ بر یک شکست خورد و به دیدار رده‌بندی رفت.
در وزن ۶۳ کیلوگرم علیرضا نجاتی در دور نخست با نتیجه ۵ بر صفر احمت اویار از ترکیه را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه ۷ بر ۴ عبدالمحمد پاپی فرنگی‌کار ایرانی تیم آلمان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.
در پایان رقابتهای چهار وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی جهان در صربستان سه ملی‌پوش ایران حذف شدند و یک نماینده به گروه بازنده‌ها رفت.
در پایان رقابت های پنج وزن نخست کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان یک مدال طلا و دو مدال نقره به نمایندگان ایران رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ