فرابورس ایران در آخرین روز مهرماه میزبان عرضه اولیه ۱۰ درصد از سهام شرکت سوژمیران بود تا این شرکت کامودیتی‌محور با ثبت متوسط قیمت ۱۵ هزار و ۲۵۳ ریالی هر سهم از امروز به طور رسمی به جمع ناشران فرابورسی بپیوندد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طی حکمی ازسوی مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت، ابراهیم ملاحسینی به سمت مدیرکل تأمین تجهیزات فنی و خدمات پیمانکاری حوزه معاونت توسعه منابع، منصوب شد.
شرکت ملی سوخت موریتانی و دو شرکت «شل و انرژی قطر»، روز گذشته در نواکشوت، پایتخت موریتانی، توافقنامه ای امضا کردند.
تیم مک‌لارن در آستانه گرندپری فرمول یک انگلیس با همکاری شرکت گوگل از رنگ جدید ماشین خود رونمایی کرد.
یک شرکت نروژی تایرهایی می سازد که ۱۰۰ درصد قابل بازیافت هستند و برای این منظور از الاستومرهای ترموپلاستیک استفاده می کند.
موشک جدید شرکت راکت لب به نام HASTE به طور موفقیت آمیز در ۱۷ ژوئن یک پرواز آزمایشی انجام داد. این ابزار در حقیقت نسخه ای ارتقا یافته از موشک الکترون همین شرکت است.
مادر کیلیان امباپه وارد دنیای ایجنت‌های فوتبال شده و یک شرکت راه انداخته که به طور اختصاصی در این زمینه فعال است.
تیم ملی فوتبال جوانان ایران به زودی در یک تورنمنت جدید شرکت می کند.
گوگل هیچ اقدامی برای حذف یک روش جدید کلاهبرداری که برخی سایتها با استفاده از حساب های تجاری شرکت آمریکن اکسپرس انجام می دهند انجام نداده است.
محققان یک شرکت دانش بنیان موفق به تولید پوششی شدند که برای جلوگیری از جذب آلودگی مقره های برق و افزایش طول عمر آنها به تولید رسیده است.
تیم مک‌لارن انگلیس از ماشین جدیدش برای شرکت در فرمول یک ۲۰۲۳ رونمایی کرد.
باشگاه بارسلونا با یک شرکت معماری مشهور ژاپنی قراردادی امضا کرد تا بر پروژه بازسازی نوکمپ نظارت داشته باشد تا این ورزشگاه در عین نوسازی از خصوصیات اصلی نوکمپ تاریخی فاصله نگیرد.
پس از آنکه دستیار جدید هوش مصنوعی جستجوی گوگل به یک سوال پاسخی اشتباه داد، بیش از ۱۲۰ میلیارد دلار ارزش گوگل کاهش یافت.
هیات وزیران اساسنامه شرکت عمران شهر جدید تابناک استان فارس را با سرمایه یک میلیارد ریال تصویب کرد.
شرکت لنوو در نمایشگاه محصولات مصرفی الکترونیکی ۲۰۲۳ میلادی از یک لپ تاپ با دونمایشگر رونمایی کرده که «یوگابوک۹i» نام دارد.
دکتر نیکلاس پیتر مدیر مالی شرکت BMW قبلاً در پایان گزارش سه ماهه سوم سال ۲۰۲۲ این شرکت اعلام کرد که بی‌ام‌و از ویژگی جدید خود موسوم به «ویژن کار» (Vision Car) در نمایشگاه CES ۲۰۲۳ رونمایی خواهد کرد. وی می‌گوید: در نمایشگاه CES در لاس وگاس، ما یک وسیله نقلیه رویایی را معرفی خواهیم کرد که زیربنای تخصص دیجیتال ما خواهد بود. آینده گروه BMW، الکتریکی و دیجیتالی است.
سیاست اخیر شرکت عمران شهرهای جدید مبنی بر واگذاری زمین به مردم برای ساخت خانه‌های ویلایی و یک طبقه باعث افزایش هزینه‌ها و اتلاف منابع می‌شود.
به گفته ۴ منبع آگاه تنسنت شرکت چینی فناوری، مرحله جدید اخراج کارمندان در بخش های پخش ویدئو، بازی رایانه ای و رایانش ابری را آغاز کرده است.
رئیس جمهور فرانسه که برای شرکت در یک کنفرانس به ایتالیا سفر کرده است با «جورجیا ملونی» نخست وزیر جدید این کشور دیدار کرد.
محققان یک شرکت دانش بنیان موفق به تولید نسل جدید مکمل دام، طیور و ابزیان شدند که باعث جذب بهتر عناصر معدنی، کاهش تلفات و افزایش راندمان تولید می شود.
یک شرکت تجاری از راه اندازی خط تولید جدیدی برای باتری‌های خودروهای برقی خبر داده که با شارژ کامل آنها یک خودرو می‌تواند تا ۹۶۵ کیلومتر را طی کند.
شرکت اسپیس ایکس همراه یک موشک دسته ای ماهواره اینترنتی استارلینک را همراه محموله ای برای بویینگ به فضا فرستاد. بوستر موشک پس از انجام عملیات در پهپادکشتی این موشک فرود آمد.
گزارشی جدید مشخصات یک موبایل سری V۲۵ شرکت ویوو را فاش کرده که طبق آن دستگاه دارای نمایشگر۶.۴۴ اینچی، باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری و تراشه مدیاتک است.
باشگاه استقلال از ساپینتو درخواست کرده است اگر بازیکنی را می‌خواهد در خط حمله کنار بگذارد به باشگاه اعلام کند.
وزارت خزانه‌داری آمریکا ۶ شرکت و یک کشتی را به بهانه ارتباط با ایران در فهرست تحریم‌ قرار داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ