رئیس فدراسیون تیراندازی معتقد است اگر در فوتبال یک مدال وجود دارد در تیراندازی مدال های زیادی توزیع می شود اما در گذشته از این رشته غافل بودند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک روزنامه شاخص آمریکایی اعلام کرد که در ۱۸ ماه گذشته نزدیک به نیم میلیون نفر از نظامیان روسیه و اوکراین در جنگ کشته یا زخمی شده‌اند.
تقریباً همه مناطق جهان از آسیای جنوب شرقی، اروپای جنوب شرقی، قفقاز، خاورمیانه تا شما و جنوب آفریقا، آمریکای لاتین و کارائیب طی هفت دهه گذشته قربانی مهمات خوشه‌ای بوده‌اند.
رئیس کمیته تحقیقات روسیه می‌گوید که جسد بیش از ۱۷۰ نفر که نیروهای کی‌یف طی یک هفته گذشته در لوهانسک کشته‌اند، در گورستانی موقت پیدا شده است.
تیم جنایی در محل حادثه با جسد مثله شده زن حدوداً ۲۵ ساله‌ای داخل چندین پلاستیک زباله مواجه شدند که قربانی یک جنایت شده بود؛ گزارش پزشک صحنه نیز حکایت از آن داشت از زمان قتل زن جوان ۴ تا ۵ ساعت گذشته است.
تیم جنایی در محل حادثه با جسد مثله شده زن حدوداً ۲۵ ساله‌ای داخل چندین پلاستیک زباله مواجه شدند که قربانی یک جنایت شده بود؛ گزارش پزشک صحنه نیز حکایت از آن داشت از زمان قتل زن جوان ۴ تا ۵ ساعت گذشته است.
بنابر اعلام روابط عمومی سازمان اورژانس کشور، آمار جان باختگان ناشی از اصابت صاعقه طی ۴۸ ساعت گذشته به ۴ نفر رسید.
داده‌ها و اطلاعات رسمی در آمریکا نشان می‌دهد در ۴ ماه گذشته نزدیک به ۲۰۰ مورد تیراندازی جمعی در این کشور رخ داده و هزاران نفر قربانی برجای گذاشته‌اند.
مرتضی قربانی و مهدی تاج شب گذشته مهمان علیرضا دبیر بودند.
با گذشت ۲۶ روز از جنایت، صبح روز گذشته پسر جوان بالاخره قتل پدرش اعتراف کرد. او در رابطه با انگیزه جنایت گفت: مدتی قبل عاشق دختر جوانی شدم، اما پدرم با این ازدواج مخالفت کرد و من برای همیشه او را از دست دادم. شکست عشقی باعث شد کینه پدرم را به دل بگیرم. این کینه در دلم بود تا اینکه شب حادثه در حال کشیدن قلیان بودم و خواستم برای خودم چای بریزم که پایم به قلیان گرفت و ذغال‌ها و آب قلیان روی فرش ریخت و پدرم با دیدن این صحنه شروع به داد و بیداد و توهین به من کرد.
توماس مولر روز گذشته قربانی اخراج زودهنگام دایو اوپامکانو شد و خیلی زود زمین بازی را ترک کرد. یولیان ناگلزمان در پایان بازی گفت که تعویض مولر تصمیم مزخرفی بود.
سرمربی فصل گذشته استقلال خوزستان هدایت شهرداری آستارا را برعهده گرفت.
قربانی با بیان اینکه کیفیت هوا ابرچالشی است که طی چند سال گذشته ایران را درگیر کرده است، گفت: در سال ۱۴۰۰ میانگین سالانه غلظت ذرات پی ام موجود در هوا حدود ۳۰ میکرون در متر مکعب بوده که این شش برابر استاندارد‌های تعیین شده جهانی است.
همزمان با حمله روسیه به اوکراین در سال گذشته، کرملین مقابله با رسانه‌های ضد جنگ داخلی و روسی زبان را تشدید کرده. آخرین قربانی وبسایت خبری مستقل روسیه، مدوزا است. روز پنجشنبه، دولت روسیه سایت مدوزا را به لیست " سازمان‌های نامطلوب" خود اضافه کرد، که منجر به غیرقانونی شدن هرگونه فعالیت یا تبلیغ مربوط به این رسانه خبری می‌شود. دادستان کل کشور در بیانیه خود مدوز را" تهدیدی برای پایه‌های نظام قانون اساسی و امنیت فدراسیون روسیه " خواند.
مرکز اجرایی مین زدایی یمن اعلام کرد که در ماه گذشته میلادی ۴۹ شهروند یمنی قربانی مین و بمب های خوشه ای شدند.
سایپا بعد از گذشت هفت هفته از رقابت‌های لیگ برتر والیبال تصمیم به تغییر سرمربی گرفت.
به نظر می‌رسد که آرمانو بورخا، بازیکن چلسی، پیش از اعلام پنالتی روز گذشته شیطنت‌هایی داشته است.
نیمکت فولاد در بازی روز گذشته مقابل استقلال نفرات نامدار متعددی را به خود دید.
یکی از عوامل درگیری شب گذشته در تمرین تیم فوتبال مسجد سلیمان از سمت خود کنار گذاشته شد.
قائمشهر- سرمربی تیم نساجی مازندران گفت: تیمش در چهار هفته گذشته قربانی نا داوری‌ها شده و باعث از دست دادن امتیازهای زیادی مقابل حریفان شده است.
سرمربی تیم کشتی ستارگان ساری تاکید کرد که برخلاف سال گذشته در قرعه‌کشی لیگ برتر امسال توازن قدرت اتفاق افتاده است.
بازیکن تیم فوتبال سپاهان می‌گوید مورایس با شناختی که طی هفته‌های گذشته به دست آورده روند تیم را در هفته‌های بعدی بهبود خواهد بخشید.
قربانی آزار این‌بار پسری ۲۱ ساله و مبتلا به اوتیسم است، شنبه هفته گذشته در سه راه آذری توسط یک موتور سوار ربوده شده و یک روز بعد با وضعیتی تلخ در کنار خیابان رها شده است؛ سعیده صالح غفاری، مدیرعامل انجمن اوتیسم ایران می‌گویند: «خانواده‌اش با پیگیری‌های زیاد توانستند او را بعد از چند روز در بیمارستان فیروزآبادی پیدا کنند.»
سفیر سابق لبنان در اردن با اعلام رسمی نامزدی خود برای پست ریاست جمهوری این کشور، گفت: نیازی به تکرار مصیبت های سالیان گذشته نیست و همه ما قربانی تصمیمات سیاسی شده ایم.
لورکوزن روز گذشته درحالی موفق به کسب نخستین پیروزی در فصل جدید شد که سرمربی این تیم دست به تغییری بزرگ زد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ