تیم فوتبال زیر 17 سال ایران توانست با شکست یمن ضمن صعود به جام جهانی، به جمع 4 تیم برتر آسیا برود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی چندی پیش مأموریت تاریخی خود در گردش به دور کره زمین را با طی بیش از ۶۵ هزار کیلومتر مسیر دریایی و پس از ۸ ماه دریانوردی با موفقیت به پایان رسانده بود.
تیم امید ایران در مسیر ماموریت بزرگ قرار دارد و شاید این همان تیمی باشد که ما را به المپیک می‌برد.
ذوب آهن یکی از پرافتخارترین تیم‌های لیگ برتر در 5 فصل گذشته از جمع مدعیان کاملا دور افتاده است.
هافبک دفاعی محبوب یحیی گل‌محمدی با این تیم برای ادامه فصل به توافق دست یافت.
کاپیتان پرسپولیس بعد از انجام ماموریت بزرگ بازگرداندن علی بیرانوند در حال انجام سخت بدنسازی است.
انتظار می‌رود دست‌کم دورنمایی برای توسعه اماکن فرهنگی و افزایش سرانه اماکن ورزشی نیم تا یک متر و تنظیم بودجه عمرانی برای متولیان فرهنگی به ویژه وزارت فرهنگ و ارشاد برای تحقق این ماموریت بزرگ، در نظ گرفتن یارانه فرهنگی برای مناطق کمتر برخوردار به قصد افزایش عدالت فرهنگی و مجموعه دیگر از اقدامات زیربنایی دارای آثار ملموس در نظر گرفته شود.
فرمانده کل انتظامی کشور از حضور بیش از ۲۰ هزار نیروی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در مأموریت سالگرد ارتحال حضرت امام خبر داد.‌
رئیس جریان حکمت ملی عراق بر اهمیت ائتلاف پنج‌گانه میان کشورهای بزرگ منطقه تاکید کرد و آنرا علیه هیچ طرفی ندانست.
مجتبی حسینی بعد از سپری کردن سال سخت فوتبالی خود ممکن است با سرمربیگری امیدها چالش جدیدی را تجربه کند.
مس کرمان در بازی برابر ملوان موفق شد پس از هفته ها دروازه خود را بسته نگه دارد و این موضوع یک اعتماد به نفس دوباره به عناصر دفاعی این تیم در آخرین بازی لیگ برتر داد.
هوادار تهران در شرایطی آماده بازی با نساجی قائمشهر می‌شود که با توجه به صعود به نیمه نهایی از روحیه خوبی برخوردار است.
مدیر تیم پرسپوليس امیدوار است در فاصله کوتاه باقیمانده تا دیدار با پیکان، موافقت‌های لازم برای حضور هواداران تیمش را به دست بیاورد.
ژوزه مورایس امیدوار است تیمش بتواند در آخرین برهه مسابقات، بار دیگر به روند خوب خود بازگردد.
سرمربی پرافتخار هوادار مقطع تاثیرگذار تاریخ این باشگاه را در پیش رو دارد.
عربستان از رویای حضور همزمان دو ستاره بزرگ دنیای فوتبال، کریستیانو رونالدو و لیونل مسی، در این کشور دست برنداشته و برنامه‌هایی جدی برای متقاعد کردن مسی دارد.
دروازه‌بان پرسپولیس بعد از موفقیت بزرگ در دیدار برابر سپاهان اکنون در لیگ برتر نیز ماموریت خود را استارت خواهد زد.
آمریکا و اروپا با چالش اعزام کاوشگر به ناشناخته‌ترین سیاره منظومه شمسی تا سال ۲۰۵۰ میلادی روبرو هستند.
فرمانده یگان امداد تهران بزرگ از دستگیری دو سارق زورگیر و دو سارق محتویات خودرو در جریان دو ماموریت پلیسی جداگانه خبر داد.
رئال مادرید با فتح جام باشگاه‌های جهان تنها یک جام تا رسیدن به افتخار شماره 100 تاریخ خود فاصله دارد ولی در این راه رقیب سرسختی به نام بارسلونا را پیش رو دارد.
مدارس دولتی سیاتل شرکت های بزرگ فناوری را متهم کرده اند که مسئول وخیم شدن سلامت روانی دانش آموزان هستند و به طور مستقیم بر توانایی مدارس برای انجام ماموریت آموزشی خود تاثیر گذاشته اند.
سرهنگ موقوفه‌ای گفت: حتی زمانی که برای انجام ماموریتی پلیس با لباس شخصی برود اگر فردی شک کرد پلیس باید کارت شناسایی نشان دهد تا احراز هویت صورت بگیرد.
نساجی یک بار دیگر بعد از شکست استقلال در حال پیدا کردن خود و نمایش شایسته در بازی های لیگ برتر است.
پس از انجام ماموریت بزرگ توسط کره‌ایها در استادیوم اجوکیشن سیتی آنها همچنان باید چند دقیقه دیگر انتظاری کشنده را سپری می‎‌کردند.
کاوشگر دارت ساخته آژانس فضایی آمریکا (ناسا) روز دوشنبه با موفقیت به یک سیارک برخورد کرد (برخورد داده شد) تا آن را از مسیر خود منحرف کند. بدین ترتیب، این کاوشگر با برخورد به سیارک «دیمورفوس» در فاصله ۱۱ میلیون کیلومتری کره زمین، یک مأموریت بی‌سابقه فضایی را انجام داد. سیارک دیمورفوس و مسیر حرکت آن خطری برای کره زمین محسوب نمی‌شود، اما هدف ناسا از این مأموریت، ایجاد آمادگی برای مواقعی است که سیارک‌های بزرگ و خطرناک، در مسیر برخورد با زمین قرار می‌گیرند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ