رئیس شورای شهر تهران گفت: متأسفانه حمل و نقل ایمنی در کشور وجود ندارد و در تعطیلات عید حدود هزار نفر جان خود را از دست دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران طی فروردین ماه سال جاری به بهسازی بیش از ۳ هزار و ۴۴۰ متر از خطوط ریلی کشور اقدام کرده است.
شهریار افندی زاده گفت: در حال حاضر در مسیرهای واقع در کریدورهای ترانزیتی عبوری از کشور شیوه‌های ترکیبی با تأکید بر ارتقای ظرفیت ترانزیتی کشور در دست عملیاتی شدن است.
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی اعلام‌کرد:از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون حدود ۱۸۰ هزار میلیارد ریال پروژه در حوزه دریا و حمل و نقل دریایی انجام و به بهره برداری رسیده و تقدیم مردم ایران شد.
یادداشت تفاهم همکاری سه جانبه بین صندوق توسعه حمل و نقل ایران، شورای هماهنگی حمل و نقل اوراسیایی و مرکز توسعه اقتصادی کشورهای مشترک المنافع (CIS) در مسکو به امضا رسید.
طبق آمارهای تجمیعی حدود ۷۰درصد از ناوگان ایران بیش از ۲۵ سال سن دارند؛این آمار نشان می‌دهد خطرات بالقوه‌ای حوزه تجاری را تهدید می‌کند و این عمر طولانی بر افزایش مصرف سوخت اثر محسوسی دارد.
نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل و خدمات لجستیکی روسیه در حوزه حمل و نقل و لجستیک، از ۲۸ فروردین در مسکو برگزار می‌شود.
دبیرکل اتحادیه مالکان کشتی ایران گفت: سازمان بنادر و دریانوردی و اتحادیه مالکان کشتی ایران با جدیت پیگیر تامین سوخت کم‌سولفور از طریق دولت و مجلس شورای اسلامی هستند.
مدیرکل دفتر همکاری‌های اقتصادی وزارت امور خارجه گفت: پیش نویس سند همکاری‌های ایران در زمینه‌های بانکی، حمل و نقل و انرژی نیز تبادل شده و در دست بررسی است.
مدیر عامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران دیپلماسی حمل و نقل ریلی را یکی از اولویتهای دولت جدید دانست .
نخستین اجلاس بین المللی شناخت ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های حمل و نقل ریلی جمهوری اسلامی ایران با مشارکت کشورهای ازبکستان بلاروس، روسیه، قزاقستان، تاجیکستان، ترکمنستان و قرقیزستان برگزار شد.
تصویب نامه هیات وزیران درخصوص مجاز بودن وزارت راه و شهرسازی نسبت به انجام مذاکره، پیش امضا و امضای موقت موافقتنامه حمل و نقل هوایی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری سیشل ابلاغ شد.
به منظور رفاه حال کارکنان شرکت سنگ آهن مرکزی ایران دو دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل شرکت اضافه شد.
توسعه حمل‌ونقل هوایی ایران و امارات در دیدار روسای سازمان هواپیمایی کشوری ایران و امارات، توسعه حمل ونقل هوایی بین دو کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
وزیر راه و شهرسازی کشورمان با دستیار ویژه رییس‌جمهور روسیه در خصوص گسترش همکاری‌های حمل و نقلی و تکمیل کریدورحمل و نقل شمال-جنوب در تهران دیدار و مذاکره کرد.
در جلسه هیئت دولت به ریاست رئیس جمهور، اعضای دولت با صدور مجوز حمل و نقل هوایی بین ایران و هشت کشور دیگر موافقت کردند.
در پی تفاهم همکاری حمل و نقل هوایی میان ایران و تاجیکستان پروازهای ایران و تاجیکستان از ۹ پرواز به ۲۳ پرواز در هفته افزایش می‌یابد.
معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت از اشتراک توانمندی‌ها و توسعه تعاملات بین ایران و روسیه برای ساخت هواپیما با ظرفیت "۷۰ تا ۱۵۰" نفره خبر داد.
معاون حقوقی رییس جمهوری اقدامات صورت گرفته در شرکت ایران‌خودرو دیزل به منظور خروج از رکود و بازگشت دوباره به صدر تولید خودروهای تجاری در کشور را مثبت ارزیابی کرد و افزود: حمایت از تولید داخلی یکی از اصلی‌ترین رویکردهای دولت به منظور ایجاد اشتغال و توسعه صنعت داخلی است.
حمل و نقل هوایی ایران بر اساس بولتن سال ۲۰۲۰ گروه تحلیل‌گران اطلاعات هوانوردی فرانسه (ENAC) رتبه‌بندی شد و در شاخص اعزام و پذیرش مسافر، در جایگاه سوم منطقه قرار گرفت.
حمل و نقل هوایی ایران بر اساس بولتن سال ۲۰۲۰ گروه تحلیل‌گران اطلاعات هوانوردی فرانسه (ENAC) رتبه‌بندی شد و در شاخص اعزام و پذیرش مسافر، در جایگاه سوم منطقه قرار گرفت.
فاطمی امین، وزیر صمت در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: در بخش حمل و نقل یکی از خطوط هوایی ما با بلاروسی‌ها برای برقراری پرواز ها درخواست‌هایی رو ارائه داده است.
فرمانده ناوگروه صلح و دوستی نیروی دریایی ارتش ایران با فرمانده حمل و نقل نیروی دریایی اندونزی دیدار و گفت‌وگو کرد.
شرکت سایپالجستیک به عنوان متولی حمل و نقل و لجستیک گروه خودروسازی سایپا، برای نخستین بار محصولات سایپا و ایران‌خودرو را به صورت مشترک از تهران به نمایندگی‌های مختلف سراسر کشور، حمل خواهد کرد.
ناصرامانی عضو شورای شهر تهران درخصوص همکاری با روسیه درحوزه تامین نیازهای حمل و نقلی شهر تهران به اکو ایران گفت:‌ واقعیت این است با توجه به سابقه 12 ساله کار اجرایی در شهرداری عمده قطارها و اتوبوس های تهران از طریق کشورچین تامین شده و از روسیه در این حوزه چیزی ندیده ایم اما شاید در قرار داد دراز مدتی که روسیه با کشور بسته است حوزه تکنولوژی حمل و نقل هم بوده است .

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ