مرکز مدیریت راههای کشور همزمان با پایان تعطیلات عید سعید فطر اعلام کرد: هم اکنون ترافیک‌ جاده‌های شمالی در مسیر شمال به جنوب همچنان سنگین است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از اعمال محدودیت تردد وسایل نقلیه در محور‌های شریانی کشور همزمان با فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.
با توجه به شمار زیاد خودرو‌ها در مسیر شمال به جنوب جاده چالوس، این محور قبل یک طرفه شده و در حال حاضر تردد در مسیر جنوب به شمال جاده چالوس و ازادراه تهران - شمال انجام نمی‌شود.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور در روز جمعه ۲۳ تیر ۱۴۰۲ را تشریح کرد.
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: تردد در محورهای هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال روان است.
به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا همچنین در محدوده جنوب به شمال محور فیروز کوه (دماوند)، آزاد راه قزوین –رشت (رودبار) و آزادراه کرج –قزوین (محدوده‌های هشتگرد و نظرآباد) ترافیک نیمه‌سنگین است.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از ترافیک پرحجم در مسیرهای منتهی به جاده‌های شمال کشور خبر داد.
سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از افزایش ۲۴ درصد تردد در جاده‌های کشور، ترافیک سنگین در محور‌های شمالی و یکطفره شدن جاده چالوس تا اطلاع ثانوی خبر داد.
رئیس پلیس راه گفت: در دو محور چالوس و هراز شاهد حجم بالای ترافیک هستیم.
معاون عملیات پلیس راهور آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد و گفت: در محورهای شمالی شاهد تراکم تردد هستیم.
مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام افزایش ۶ درصدی تردد در جاده‌های برون شهری در شبانه‌روز گذشته، ترافیک تمام جاده‌های شمالی به جز محور فیروزکوه را سنگین اعلام‌کرد که بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲ هزار و ۶۰۵ ترددشمار فعال در جاده‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۶.۳ درصد افزایش ثبت شده است.
پلیس راهور فراجا محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته جاده‌های شمالی کشور را اعلام کرد.
سرهنگ احمد شیرانی گفت: در حال حاضر در محور‌های شمالی شاهد ترافیک نیمه سنگین در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده‌های امامزاده هاشم و سه راهی چلاو هستیم. همچنین ترافیک در محور شهریار ـ تهران محدوده میدان معادن نیمه سنگین بوده و ترافیک در آزادراه قزوین ـ کرج حدفاصل کردان تا مهرویلا و محدوده پل فردیس پرحجم گزارش شده است.
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را تشریح کرد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی را تشریح کرد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور جدیدترین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی را تشریح کرد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور جدیدترین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی را اعلام کرد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور از ممنوعیت تردد موتورسیکلت در جاده های شمالی خبر داد و گفت: محورهای ۶ استان بارانی هستند.
شیرانی وضعیت جوی محور‌های مواصلاتی کشور را مناسب خواند و گفت: مداخله جوی خاصی در جاده‌ها دیده نمی‌شود و تردد بدون مشکل برقرار است.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا اعلام کرد: تردد انواع وسایل نقلیه در محور کندوان بین ساعات ۱۴:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه (۲۳ و ۲۴ شهریور) از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع خواهد بود و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷:۰۰ تا ۲۴:۰۰ همان روز از کرج، میدان امیرکبیر و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن‌آباد به‌صورت یکطرفه انجام خواهد شد.
مرکز مدیریت راه های کشور از ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز، دماوند و ایلام - مهران خبر داد.
مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ جمعه ۲۸ مرداد از کرج و ابتدای آزادراه تهران _ شمال به سمت مرزن آباد ممنوع و در صورت اعلام مأموران پلیس راه مستقر در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به کرج و تهران، یکطرفه خواهد بود.
برابر آخرین گزارش‌های دریافتی در حال حاضر شاهد ترافیک نیمه سنگین در مسیر جنوب به شمال محور چالوس حدفاصل دوراهی شهرستانک تا نسا و محدوده سیاه بیشه هستیم. همچنین ترافیک در محور هراز در محدوده سه راهی چلاو و محدوده شاهاندشت پرحجم، اما روان است.
تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌های یکشنبه و دوشنبه از کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس‌راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ